” He väittävät tuntevansa Jumalan, mutta teoillaan he hänet kieltävät, sillä he ovat inhottavia ja tottelemattomia ja kaikkiin hyviin tekoihin kelvottomia.”
Tiit 1:16
Näin on tänäänkin!
10
199
Vastaukset
- Anonyymi
Ja jopa tällä palstalla!
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
” Opeta minut tekemään sitä, mikä sinulle kelpaa, sillä sinä olet minun Jumalani. Sinun hyvä Henkesi johdattakoon minua tasaista maata.”
- Anonyymi
Polvistu eteen Herrasi
nyt lauma lunastettu.
Jo Isä Pojan korotti,
on Herra kirkastettu.
Hän jätti vaivat synnin maan,
hän astui taivaan kunniaan.
Nyt hallitsee hän siellä.- Anonyymi
”Voi suurta sokeutta,
jos kuullaan enemmän
maailman viisautta
kuin sanaa elämän!
Janoinen voiko juoda
kuivista kaivoista?
Vain Herran Henki luoda
voi lähteen sanasta.”
Aamen!
- Anonyymi
Mitä se auttaa jos ihmisiä kritisoidaan, että vaikka kannattavat sotarikoksia. Hurjistuvat vain puolustamaan enemmän syntiään.
- Anonyymi
Kaikki joutuvat kerran Jumalan tuomioistuimen eteen. Jokaikinen. Sinä myös.
- Anonyymi
jeesus tulee ja yläpuolella kyltti hengen vaara 🤣🤣🤣
- Anonyymi00022
”Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.”
1 Joh 5:19
Ei pidä ihmetellä, miksi on sotaa, väkivaltaa, avioeroja, pahoinvointia, vihaa, herjaa jne, jne…
KÄÄNTYKÄÄ KRISTUKSEN JEESUKSEN PUOLEEN JA TEHKÄÄ PARANNUS SYNNEISTÄNNE! - Anonyymi00023
Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.
” Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.”
Psalmi 34:16
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495587Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042046Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071768- 1211667
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191603Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731177
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188998