Nokia missiossa aikanaan palvottiin paljon ihmisiä. Siihen se homma kaatuikin vaan kukaan ei vieläkään myönnä mitään.
Silti moni muukaan ihminen ei tuosta synnistä parannusta.
Ihmispalvonta seurakunnissa
12
890
Vastaukset 12
- Anonyymi
Lahkot kaatuu lahkojen palvontaan
- Anonyymi
Raiskaa lapsia ja nuoria ettei Jeesus syntyisi kieltää Jeesuksen ettei sitä ollut. Jalkapuu on muuten juutalainen keksintö vanhassa testamentissa toorassa. Niinku oli ristikin. Saatanan joukkoa
- Anonyymi
Niinhän se on. Uskovilla on kumma taipumus nostaa joku voideltu, profeetta tai apostoli, jalustalle. Ja odotetaan enemmän ihmeitä ja sanomia kuin turvaudutaan Raamattuun. Ja sitten ei saa arvioida eikä kritisoida näitä supervoideltuja millään tavalla. Monia viedään kuin pässiä narussa.
- Anonyymi
Me ihmiset nostamme esiin ja etsimme tiedostamattakin vahvaa johtajaa ja esikuvaa Se luo turvallisuutta elämään.
Sitten joku älykäs mutta ei kovin viisas tyyppi tajuaa tämän ja osaa vetää oikeasta narusta, oli uskossa tai ei. - Anonyymi
Budha perkele huutaa hallelujaata . Kaataa maahan nauramaan budha munkit gurut. Se on se.
- Anonyymi
Tässä linkissä yksi tälläinen lahko. https://www.youtube.com/watch?v=t50o0WCyoOk
- Anonyymi
Menestysteologien hapatusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menestysteologien hapatusta
Juutalaisia hindubudha new age .
- Anonyymi
Näissä liikkeissä voi mennä alussa ihan hyvin, mutta sitten alkaa itsetarkoituksellinen ihmeiden metsästäminen, voidellun johtajan korottaminen ja lisäksi johtajalla itsellään alkaa lopuksi mennä niin kovaa, että kolisee. Seurauksena enkeliolentojen kanavointia, päihdeongelmia, aviorikoksia, homoilua jne. Kaikki varmaan muistavat Nokia mission lisäksi Todd Bentleyn touhut Lakelandissa ja kotimaassa tuoreimpana tämän Patrick Tiaisen seurakunnan.
- Anonyymi
Vapaakirkon meditoijia selvä näkijöitä budhassa.
- Anonyymi
Kyllä se nähtiin ja tunnistettiin antikristilliseksi toiminnaksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3581124- 71758
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37696- 50602
- 41588
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht321501Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19491- 75471
kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459