Olen 31-vuotias sinkkumies

Anonyymi

Olenko jo ehtoopuolella ikäni puolesta?

13

114

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et todellakaan ole, jos vielä 50 v kehtaa kuvitella löytävänsä elämänsä rakkauden ja paljon vanhemmatkin. Ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu. Joten pidä toivoa yllä.

      • Anonyymi

        Mutta en mä 50-vuotiaana enää ota, jos en sitä ennen oo ollu jonku kans. Sitäpaitsi tuskin elän kovin vanhaksi.


      • Mä ainakin uskon vielä löytäväni elämäni rakkauden. Vähän päälle 50 olen.
        En pidä itseäni vanhana, paitti joskus peiliin katsoessani.

        Missään tapauksessa en ole mikään vanha pappa. Paitti tyttäreni kyllä sanoo mua papaksi. Se taas johtuu hänen kielestään.

        Kyllä ajattelin elää vielä toisen mokoman, ihan kiusallani ellen muuten.


    • Anonyymi

      Et tietekään ole, kolmekymppiset miehet ovat vielä nuoria. Ikäisesi naiset sen sijaan ovat jo keski-ikäisiä kalkkunoita eli suuntaa katseesi nuorempiin tyttöihin.

      • Anonyymi

        Eli 30-50v miehet on vasta nuoria aikuisia ja 50-75v miehet aikuisia ja 30v nainen aloittaa vanhuus päivänsä eli 28-30v naiset viettää viimeisiä hetkiä ennen vanhuutta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli 30-50v miehet on vasta nuoria aikuisia ja 50-75v miehet aikuisia ja 30v nainen aloittaa vanhuus päivänsä eli 28-30v naiset viettää viimeisiä hetkiä ennen vanhuutta

        No se on erinomaista, että sulle kelpaa papparaiset. Pitäähän heillekin ottajansa olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli 30-50v miehet on vasta nuoria aikuisia ja 50-75v miehet aikuisia ja 30v nainen aloittaa vanhuus päivänsä eli 28-30v naiset viettää viimeisiä hetkiä ennen vanhuutta

        Eli elämäni on eletty... neiti38


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli elämäni on eletty... neiti38

        Pyh ... siirryt vaan nuorempiin miehiin. Niitä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyh ... siirryt vaan nuorempiin miehiin. Niitä riittää.

        Pitääpä laittaa harkintaan, kunhan on edes 30 täyttänyt.


    • Anonyymi

      Joo, kannattaa mennä jo työväenopiston puupalttookurssille.

    • Anonyymi

      Höpsistä. Ikä on vain numero. Mieli on se mikä merkitsee.

    • Ethän ole edes puolessa välissä eläkeikää... eikun heikun keikun...

    • Anonyymi

      Et todellakaan. Vitsikö tuo on?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      285
      19511
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      3869
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2306
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      197
      2003
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1900
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      304
      1722
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1412
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      92
      1395
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1207
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      246
      1111
    Aihe