Ketkä palstalaiset

Anonyymi

Saavat tänä vuonna kutsun linnan juhliin?

-flowersreally-

55

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miljoonan viestin Jazuli ja disse.

    • Anonyymi

      Ei helvetti, en ainakaan minä! Ja jos saisin niin en menisi.

      • Anonyymi

        Tämä!

        Mun täti oli noissa pippaloissa viimeksi kun järjestettiin ja just sillon tota pohdin. En tosiaan menis, vaikka kutsun saisinkin. En siis mitenkään paheksua tätiäni, että he menivät ja ihan kivaa oli kuulemma ollut. En myöskään väheksy kyseisiä juhlia. Onhan se ihan kunnia tulla kutsutuksi. Jotain on ehkä sitten tullut tehtyäkin. Vaan siis se julkisuus, tv-kamerat ja lehtijuttuja niistä puvuista viikkotolkulla ja vuositolkulla. Ei kiitos, ei ole mun juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä!

        Mun täti oli noissa pippaloissa viimeksi kun järjestettiin ja just sillon tota pohdin. En tosiaan menis, vaikka kutsun saisinkin. En siis mitenkään paheksua tätiäni, että he menivät ja ihan kivaa oli kuulemma ollut. En myöskään väheksy kyseisiä juhlia. Onhan se ihan kunnia tulla kutsutuksi. Jotain on ehkä sitten tullut tehtyäkin. Vaan siis se julkisuus, tv-kamerat ja lehtijuttuja niistä puvuista viikkotolkulla ja vuositolkulla. Ei kiitos, ei ole mun juttu.

        Tämä kommentti on jäänyt linnunsilmiltäni sokeaan pisteeseen.

        Sattuuko tätisi olemaan sinkku?

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Monikin, jos nyt on mt-ongelmaisten teemavuosi.

    • Anonyymi

      Välis, jotta pääsee kysymään pressalta syödäänkö linnassa sikanautaa purkista ja hk:n sinistä.

      • Anonyymi

        Tuo oli paha.

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Mää oon aineski pyrkiny oleen niin näkymätön, ettei kutsuttaiskaan. 👻

      • Anonyymi

        Mjaa

        Oletko sä se kuuluisa näkymätön nainen?

        (hihitystä)


    • Anonyymi

      Jos joku saa niin matu tai homo.

    • Anonyymi

      Mä voisin vaikka lähteä sinne riehumaan.

      Tekisin porukoille tutuksi Sinkut palstan yhteiskunnallista merkitystä ja demoisin kännykkä kädessä hajuvedeltä toiselle.

      Osaan myös muutamaa kieltä, joten tämä loisi edellytyksiä kansainväliselle suxeelle.

      (hirn)

      • Anonyymi

        Jessus!

        Mitä hittoa mä laitan päälle?

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jessus!

        Mitä hittoa mä laitan päälle?

        (reps)

        Lainaisiko Harmis mulle haarniskaa?

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lainaisiko Harmis mulle haarniskaa?

        (reps)

        Hyvä idis

        Katsokaas jos joku julkkis, vaikka Räikkönen saa kilarit, niin olen turvassa, jos hän alkaa sohia mua jollain käteen osuneella.

        Korvatulpat pitää muistaa ottaa mukaan.

        (naurua)


    • Tuskin kukaan.

      Mut mahdetaanko siellä se typerän näköinen olkapääkättely.

      • Eiku siis kyynärpääkättely.

        Ihan sama, niin naurettavan näköistä, et en ole koskaan siihen sortunut.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Eiku siis kyynärpääkättely.

        Ihan sama, niin naurettavan näköistä, et en ole koskaan siihen sortunut.

        Ei kun rajoituksia on jo purettu niin mittavasti, että gangsta-tyyli on jo sallittua.

        (hihitystä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun rajoituksia on jo purettu niin mittavasti, että gangsta-tyyli on jo sallittua.

        (hihitystä)

        Jos mut sinne kutsuttais, halaisin ja antaisin suudelman molemmille.

        Ei siks että heitä rakastaisin, vaan koska se on hyvän tavan mukaista.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Jos mut sinne kutsuttais, halaisin ja antaisin suudelman molemmille.

        Ei siks että heitä rakastaisin, vaan koska se on hyvän tavan mukaista.

        Siis kenelle? Mä menin sekaisin.

        Siis pressaparille?

        (reps)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis kenelle? Mä menin sekaisin.

        Siis pressaparille?

        (reps)

        Molemmille tietty, ja kaikille muillekin.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Molemmille tietty, ja kaikille muillekin.

        Adjutantti öistää sut kumoon jos menet kielimään presidenttiä.

        Tai hänen vaimoaan.

        (reps)


      • JustJust kirjoitti:

        Molemmille tietty, ja kaikille muillekin.

        Emmä Salen itsensä palkollisena ole ollut, mutta samasta kaupungista se on, ja heidän suvun pelloilla olen ollut sokerijuurikasta harventamassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Adjutantti öistää sut kumoon jos menet kielimään presidenttiä.

        Tai hänen vaimoaan.

        (reps)

        Milläköhän kielellä heitä pitäisi kieliä?

        Ja saiskohan sinne ottaa koiran mukaan?

        Niin paljon kysymyksiä, joita ei kyllä tartte miettiä, ku ei mua kuitenkaan kutsuta.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Emmä Salen itsensä palkollisena ole ollut, mutta samasta kaupungista se on, ja heidän suvun pelloilla olen ollut sokerijuurikasta harventamassa.

        Cuul

        Sale on järkiäijä. Ei mikään palstapössis.

        Tuliko verottomana?

        (hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Cuul

        Sale on järkiäijä. Ei mikään palstapössis.

        Tuliko verottomana?

        (hirn)

        Tais olla niin pieni liksa harvennuksessa, että kyllä alaikäinen poika sai sen ihan verottomana.
        Niinistöt sai tietenkin verovähennystä vieraan työvoiman käyttämisestä.

        Mua harmittaa edelleen, etten ostanut markan maksavaa kenkälusikkaa, jonga bongasin Salossa yhdessä kirpparissa. Kenkälusikassa luki: "Sauli Niinistö – jalat tukevasti maan pinnalla". :D


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Tais olla niin pieni liksa harvennuksessa, että kyllä alaikäinen poika sai sen ihan verottomana.
        Niinistöt sai tietenkin verovähennystä vieraan työvoiman käyttämisestä.

        Mua harmittaa edelleen, etten ostanut markan maksavaa kenkälusikkaa, jonga bongasin Salossa yhdessä kirpparissa. Kenkälusikassa luki: "Sauli Niinistö – jalat tukevasti maan pinnalla". :D

        Kirppikset on kauheita paikkoja.

        Jos näet esmes jossain kaupungissa kirppiksen keskellä paraatipaikkaa, kirppiksen ympärillä ei ole mitään elämää, liiketoimintaa tai lastenvaunuja työnteleviä nuoria pareja.

        Kirppis edustaa mulle monoliittiä, jossa lukee kaikki.

        (hihitystä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kirppikset on kauheita paikkoja.

        Jos näet esmes jossain kaupungissa kirppiksen keskellä paraatipaikkaa, kirppiksen ympärillä ei ole mitään elämää, liiketoimintaa tai lastenvaunuja työnteleviä nuoria pareja.

        Kirppis edustaa mulle monoliittiä, jossa lukee kaikki.

        (hihitystä)

        Kirppikset eivät ole kovin tuottoisia, eikä niiden pitäjillä siksi ole mahdollisuutta maksaa isoa vuokraa. Siksi ne vuokraavat sellaisia liiketiloja, joita kukaan muu ei suostu vuokraamaan. Kiinteistön omistaja on iloinen edes siitä pienestä vuokrasta, koska onhan kiinteistössä aina kuluja vaikka se olisi tyhjillään.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Kirppikset eivät ole kovin tuottoisia, eikä niiden pitäjillä siksi ole mahdollisuutta maksaa isoa vuokraa. Siksi ne vuokraavat sellaisia liiketiloja, joita kukaan muu ei suostu vuokraamaan. Kiinteistön omistaja on iloinen edes siitä pienestä vuokrasta, koska onhan kiinteistössä aina kuluja vaikka se olisi tyhjillään.

        Mjoo

        Ymmärrän kyllä että (huom. Salemainen aksentti) kirpputorien liiketaloudellisella volyymillä on vähäinen merkitys muuttotappiollisissa kaupungeissa infrastruktuurin ylläpitämisessä. Mutta onhan toki ilahduttavaa se että kansalaiset tuntuvat syvästi ymmärtävän sen, että ei se maito hetkessä maahan kaadu.

        (hihitystä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun rajoituksia on jo purettu niin mittavasti, että gangsta-tyyli on jo sallittua.

        (hihitystä)

        Nyrkissä siis alakautta, yläkautta, vastakkain, vetoja ja sit hyåpätään rinnat vastakkain ja huudetaan Yo!


      • Anonyymi
        interlocutrice kirjoitti:

        Nyrkissä siis alakautta, yläkautta, vastakkain, vetoja ja sit hyåpätään rinnat vastakkain ja huudetaan Yo!

        Ei kun se menee niin että nyrkit vain tumpataan vastakkain.

        Tuollaiset monimutkaiset koreografiat ovat jo hieman eilistä Spedeä.

        (hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun se menee niin että nyrkit vain tumpataan vastakkain.

        Tuollaiset monimutkaiset koreografiat ovat jo hieman eilistä Spedeä.

        (hirn)

        Tuolleen myö kyllä aina Salen kanssa moikataan... :o/


      • interlocutrice kirjoitti:

        Nyrkissä siis alakautta, yläkautta, vastakkain, vetoja ja sit hyåpätään rinnat vastakkain ja huudetaan Yo!

        Mä itse olen pitäytynyt aika kansainvälisessä namaste (namaskaar) -tervehdyksessä.
        Ei tarvi tempppuilla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Ymmärrän kyllä että (huom. Salemainen aksentti) kirpputorien liiketaloudellisella volyymillä on vähäinen merkitys muuttotappiollisissa kaupungeissa infrastruktuurin ylläpitämisessä. Mutta onhan toki ilahduttavaa se että kansalaiset tuntuvat syvästi ymmärtävän sen, että ei se maito hetkessä maahan kaadu.

        (hihitystä)

        Oliko tuo puppulausegeneraattorista?


      • interlocutrice kirjoitti:

        Tuolleen myö kyllä aina Salen kanssa moikataan... :o/

        Aloin miettimään, et oonkohan mä koskaan nähnyt Saulia irl (hei mä olen oppinut uuden sanan) vaikka ollaankin kotoisin samasta pikkukaupungista.

        En usko.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Oliko tuo puppulausegeneraattorista?

        Mjaa

        Alleviiva se mikä ei ollut puppugenerointia ja mikä oli.

        Näin tehden saat kaiken alleviivattua ja voit vastedes toimia palstan virallisena alleviivaajana.

        (hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjaa

        Alleviiva se mikä ei ollut puppugenerointia ja mikä oli.

        Näin tehden saat kaiken alleviivattua ja voit vastedes toimia palstan virallisena alleviivaajana.

        (hirn)

        Täällä ei valitettavasti pysty alleviivaamaan, kursivoimaan eikä lihavoimaan.


      • JustJust kirjoitti:

        Täällä ei valitettavasti pysty alleviivaamaan, kursivoimaan eikä lihavoimaan.

        Silloinhan oltais kaikki allaviivattuja lihavia kurtisaaneja.

        Eiku... meneeks mulla ny termit sekaisin.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Täällä ei valitettavasti pysty alleviivaamaan, kursivoimaan eikä lihavoimaan.

        Mjoo

        Printtaa teksti ja alleviivaa sitten.

        Ole luova.

        (reps)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Printtaa teksti ja alleviivaa sitten.

        Ole luova.

        (reps)

        Olisin luoja, jos jos pystyisin luomaan.

        Etenkin printterin tyhjästä.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Olisin luoja, jos jos pystyisin luomaan.

        Etenkin printterin tyhjästä.

        Ole luovempi kuin luoja.

        Alleviivaa ongelmasi suoraan ruudulle nenäsi edessä vaikka tussilla.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ole luovempi kuin luoja.

        Alleviivaa ongelmasi suoraan ruudulle nenäsi edessä vaikka tussilla.

        (hihitystä)

        Öm...

        Siis: Vaikka tussilla.

        😁


      • JustJust kirjoitti:

        Aloin miettimään, et oonkohan mä koskaan nähnyt Saulia irl (hei mä olen oppinut uuden sanan) vaikka ollaankin kotoisin samasta pikkukaupungista.

        En usko.

        En mäkään ole sitä nähnyt... kunhan veistelrn. 😀


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ole luovempi kuin luoja.

        Alleviivaa ongelmasi suoraan ruudulle nenäsi edessä vaikka tussilla.

        (hihitystä)

        Toi ruutu on ilmankin ihan riittävän klähmänen.


      • interlocutrice kirjoitti:

        En mäkään ole sitä nähnyt... kunhan veistelrn. 😀

        Emmä sitä, mut pitäishän pikkukaupungissa kaikkien tuntee toiseensa.

        Mut.. alla känner apan känner ingen.
        (vaikkei Salossa kyllä ruotsia puhuta, täällä puhutaan missä nykyisin asun.)

        Mä ainakin olen aika apina.


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Toi ruutu on ilmankin ihan riittävän klähmänen.

        Mjoo

        Mulle osui eteen joskus maikka, joka oli jaotellut ihmiset kahteen eri ryhmään: Toinen näistä ryhmistä jatkuvasti räpelehti sormineen näytöllä, ja sitten oli se toinen ryhmä, jonka näytöt olivat siistit ja lääppimättömät.

        Aika uskalias veto sillä koulutspohjalla.

        Muuten ihan mukava muija.

        (hihitystä)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Mulle osui eteen joskus maikka, joka oli jaotellut ihmiset kahteen eri ryhmään: Toinen näistä ryhmistä jatkuvasti räpelehti sormineen näytöllä, ja sitten oli se toinen ryhmä, jonka näytöt olivat siistit ja lääppimättömät.

        Aika uskalias veto sillä koulutspohjalla.

        Muuten ihan mukava muija.

        (hihitystä)

        En tie miks mulla kaikki näytöt on aina klähmäsiä vaikken mä niitä ole jatkuvasti käpälöimässäkään.

        Sama pätee silmälaseihin.


    • Anonyymi

      Viime vuonnahan tuli monille niitä valekutsuja.

      • Anonyymi

        Ai

        Toi on paha. Siis tyyliin tälläydyt ja sitten se on nou nou.

        Karmeaa

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai

        Toi on paha. Siis tyyliin tälläydyt ja sitten se on nou nou.

        Karmeaa

        (reps)

        Ajatelkaa nyt edes hieman

        Siis mä olen saanut karmealla vuorahinnalla Harmikseltä lainaan haarniskan, ja kolistelen ulos taksista (ei osannut Mariankadulle ilman neuvojani), ja sitten kahden tunnin jonottamisen jälkeen jäätävässä säässä mulle sanotaan että tää sun flabas on feikki.

        (hirn)


    • Anonyymi

      Tuskin tulee tänäkään vuonna kutsua? En ole ollut juurikaan esillä missään. Vähemmän näkyviä harvemmin kutsutaan, jollei ole saavuttanut jotain merkittävää? Enkä ole, enkä ole ollut Salen kanssa tekemisissä, kerran olen kuitenkin nähnyt hänet edesmennyttä koiraansa ulkoiluttamassa. Huomioin hänet ja hänkin jollain tavalla minut Suomen kansalaisena "rivimiehenä".

    • Anonyymi

      Onko "linnassa" juhlia?

    • Anonyymi

      Jii helluroimaan kuin heikki linnoihin ja juhliin, huviksi vain.

      Mutta tämä elokuva: Sam Peckinpah - Robert Ludlumin... The Omega Oranization / Verinwen Viikonloppu heh.

    • Mielestäni Daytona-voittajat Make Porari, Bicky Royal-mies ja Micah Bell ansaitsisivat ehdottomasti kutsun juhliin. Ovat kuitenkin kansainvälisesti vieneet hyvää "Suomi-kuvaa" maailmalle ja ovat omalla esimerkillään olleet varsin tervehenkisiä ja hyviä esikuvia esimerkiksi kilpa-autoilusta tai moottoripyöristä kiinnostuneille lapsille ja nuorille. Varmaan nahkaliivit sentään jäisivät PMC:n kerhotilan naulakkoon, mutta löytyy Bickyn vaatekaapista kuulemma k4lu-kuvioisia solmioita, niin eiköhän kyseinen kolmikko päätyisi niiden ansiosta edes kerrankin jonkun iltapäivälehden artikkeliin, kun varsinaisista ajosuorituksista tai tiimin eräänlaisesta tuhkimotarinasta viime tammikuussa uutisoitiin kotimaisissa medioissa varsin niukanoloisesti. 😊

      • Anonyymi

        Varsinkaan pervot pikkurikollishahmot eivät ole tervetulleita Saulin bileisiin 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varsinkaan pervot pikkurikollishahmot eivät ole tervetulleita Saulin bileisiin 😄

        Laajason enohahmo bicky varsinkaan ei ole tervetullut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1575
    2. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1292
    3. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      282
      1226
    4. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      110
      1040
    5. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      867
    6. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      218
      797
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      4
      785
    8. Mikä kaivatullasi on WA tai Insta profiilikuva?

      Millainen ?!? asiallisesti häh ?!?
      Ikävä
      24
      719
    9. Mies, kysyisin vaan

      Että aiotko koskaan ottaa minuun yhteyttä? 🥺 Kerro suoraan sekin, jos et.
      Ikävä
      42
      685
    10. Kristitty kuvittelee olevansa Jumalan yläpuolella

      Kristinusko eroaa muista väkivaltaisuuden osalta, henkisen väkivallan, pakottamaisen osalta. Psyykkinen väkivalta on jop
      Hindulaisuus
      373
      658
    Aihe