Jatkuva rakentaminen nakertaa kokojaan nyt helsingin alueella asuvien ihmisten elinolosuhteita, lisää melua, lisää ihmisiä, enemmän liikennettä, vähemmän tilaa, vähemmän luontoa.
Siinä mennään kokoajan huonompaan suuntaan. Ongelma on että rakentamista ei ole lopettu.
Lopputulos on kiihtyvä muuttoliike meluiselta, ahtaalta keskittymältä kaemmaksi.
Jatkuva rakentaminen ja lopputulos
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Helsinki on ilmasta katsoen lähes erämaata missä erottuu puiden seassa muutamia rakennuksia siellä täällä. Rakennuksia ei puilta juuri näy. Senaatintorin seutu rakennuksineen erottuu vähän paremmin mutta aika autiolta näyttää. Siis verrattuna moniin suurkaupupunkeihin missä ei juuri puita rakennuksien reunoilla näy.
Koko suoomen väkimäärä mahtuu Eira-Kamppi alueelle kun tehdään rakennuksia ylöspäin kuten monissa suurkupungeissa on tehty. Yhteen korkeaan taloon mahtuu suomalainen keskivertokaupungin väkimäärä.
Suomessa on alueita joissa vähemmän asukkaita kuin Saharan autiomaassa jossa 1-10 ihmistä / km2. Koko suomen keskimääräinen väestötiheys 18 ihmistä / km2. Esimerkiksi Monacossa on 40.000 ihmistä / km2. Että vielä on mahdollista saada väkeä pienemmälle alueelle vaikka Kamppiin ja Koskelantiestä eteen päin kaikki voidaan jättää landeksi mistä voidaan lopettaa kaikenlainen infra mikä vie rahaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512