Jatkuva rakentaminen ja lopputulos

Anonyymi

Jatkuva rakentaminen nakertaa kokojaan nyt helsingin alueella asuvien ihmisten elinolosuhteita, lisää melua, lisää ihmisiä, enemmän liikennettä, vähemmän tilaa, vähemmän luontoa.

Siinä mennään kokoajan huonompaan suuntaan. Ongelma on että rakentamista ei ole lopettu.

Lopputulos on kiihtyvä muuttoliike meluiselta, ahtaalta keskittymältä kaemmaksi.

1

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helsinki on ilmasta katsoen lähes erämaata missä erottuu puiden seassa muutamia rakennuksia siellä täällä. Rakennuksia ei puilta juuri näy. Senaatintorin seutu rakennuksineen erottuu vähän paremmin mutta aika autiolta näyttää. Siis verrattuna moniin suurkaupupunkeihin missä ei juuri puita rakennuksien reunoilla näy.
      Koko suoomen väkimäärä mahtuu Eira-Kamppi alueelle kun tehdään rakennuksia ylöspäin kuten monissa suurkupungeissa on tehty. Yhteen korkeaan taloon mahtuu suomalainen keskivertokaupungin väkimäärä.
      Suomessa on alueita joissa vähemmän asukkaita kuin Saharan autiomaassa jossa 1-10 ihmistä / km2. Koko suomen keskimääräinen väestötiheys 18 ihmistä / km2. Esimerkiksi Monacossa on 40.000 ihmistä / km2. Että vielä on mahdollista saada väkeä pienemmälle alueelle vaikka Kamppiin ja Koskelantiestä eteen päin kaikki voidaan jättää landeksi mistä voidaan lopettaa kaikenlainen infra mikä vie rahaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
      Hämeenlinna
      116
      5855
    2. TV-lääkäri Pippa Laukka ottaa kantaa kauneusleikkaushuhuihin: "Parikymppisenä olisi ehkä..."

Pippa Laukka on 51-vuotias ja hyvässä kunnossa. Huhuja Laukan kauneusleikkauksista ja hiuslisäkkeistä on kiirinyt. Laukalla on hyvä vastaus epäilyksii
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      3504
    3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      2672
    4. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      2659
    5. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
      Ikävä
      82
      1592
    6. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      1461
    7. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
      Ikävä
      59
      1236
    8. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
      Ikävä
      57
      1179
    9. Päätös epäasiallisesta käytöksestä

otteita uusimmasta pöytäkirjasta: Judoliiton hallituksen tietoon saatetun ja useiden henkilöiden allekirjoittaman aineiston perusteella hallitus on to
      Judo
      40
      1174
    Aihe