Kynsilakkahallitus

Anonyymi

Tässä se nyt nähdään, että kun akkalauma (viisikko) asetonihuuruissa johtaa ja ottaa surutta velkaa, niin näyttäähän pikku pöllyissä toki 10 tai 20 MRD paljon pienemmältä summalta, kuin esim 100 miljoonaa ja siitä on taasen kiva tapella, kun saa päästellä turhanaikaisia hiilipäästöjä suustaan. Ja melusaastettakaan ei pidä jättää huomiotta. Otetaan saman tien 100-200 MRD ja tehdään Kreikat, niin loppuu keskustelu veloista. Ylipäätään ihmettelen sitä ihmetystä talousoppineilta, kuinka Ruotsilla ja Tanskalla menee niin paljon paremmin viimeisimmän talouskuperkeikan jälkeen. Ovatko ne homo stultus- sarjaan kuuluvat koskaan kuulleet termiä nimeltään valuutta...

0

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hämeenlinnassa ammuttu poliisia!

Alkaa olla Chigagon meininki! Kukas se on paukutellu?
        Hämeenlinna
        90
        4553
      2. Sofiaa hemmoteltu

Upea kukkakimppu. Kyllä Therman osaa hemmotella rakastaan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        205
        2260
      3. Sofian uusi miesseuralainen

Sofialla uusi miesseuralainen kun Stefan Isben kanssa Hangossa ja heppakisoissa, kukahan hän lienee?
        Kotimaiset julkkisjuorut
        84
        1547
      4. Minä tiedän

Tiedän että kirjoitit tänne illalla ja että sinä tiedät minun vastanneen sinulle. Silti se ei muuta sitä että sinun on astuttava se askel minun suunt
        Ikävä
        82
        1402
      5. Uskallatko paljastaa

mikä on saanut sinut etenkin viime aikoina pohtimaan että haluaisit tavata minut?
        Ikävä
        54
        987
      6. Sä oot ihan hullu

😅..🤣🤣.. Silti niin.. Mun😶..
        Ikävä
        55
        970
      7. Gossip Mom, Maisa, tekisi mitä vaan

…ettei ” mun elämä olis tällaista”. Niin varmasti. Ottaahan se päähän, kun kaasot miehineen, viettävät hulppeaa viikonloppua Tallinnassa. Mika Salohan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        68
        902
      8. Haluatko sä vielä?

Meidät? Se hurja tunne sun lähellä johtui siitä, että molemmat tunsi sen. Tähän olen nyt päätynyt kun sain pienen annoksen järkeä päähäni. Olisi pitän
        Ikävä
        18
        809
      9. Ooksä täällä mies?

Sano jotain kivaa. Piristä rakastunutta.
        Ikävä
        67
        690
      Aihe