Sinkkuharrastukset

Anonyymi

Sinkuille pitäisi järjestää, tuottaa tai toimittaa opasvihkonen, josta löytyisi sinkuille sopivia yksilölajeja ja perehdyttämistä näihin, koska sinkut ovat tunnetusti menevää ja sporttista sakkia.

Voisin naputella kasaan takakannen tekstin.


(hihitystä)

21

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun mielestäni sinkkuus ei sovellu joukkuelajeihin, koska sinkkuus on niin vaativaa, että sosiaalinen kontrasti hämärtyy ja luonnollinen kassakäyminen kangistuu.

      (naurua)

      • Anonyymi

        Lisäksi voisi olla paikallaan jonkinlainen syventävä osuus, jollainen löytyy kaikista taiten painetuista ammattiteoksista.

        Syventävässä osuudessa kuljetettaisiin sinkkua sinkkuuden psykologiskin syvyyksiin, ja näytettäisiin sinkulle sinkkuuden syvimpiä aarteita ja hienouksia.

        (reps)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi voisi olla paikallaan jonkinlainen syventävä osuus, jollainen löytyy kaikista taiten painetuista ammattiteoksista.

        Syventävässä osuudessa kuljetettaisiin sinkkua sinkkuuden psykologiskin syvyyksiin, ja näytettäisiin sinkulle sinkkuuden syvimpiä aarteita ja hienouksia.

        (reps)

        Yksityiskohta

        Esimerkiksi laskuvarjohyppy ei ole sinkkulaji, mutta kukkien poimiminen on.

        (naurua)


    • Mitäköhän sellaisia yksilölajeja olisi..

      Ehkä ainakin koiran tai kissan ulkouluttaminen. Silloin tulee ainakin tutustuttua ja juteltua ihan ventovieraiden ihmisten kanssa.

      • Anonyymi

        Ei ei & ei

        Tässä on lähdetty aivan väärään suuntaan.

        On todellinen harmi se että en ole vielä ehtinyt avata ideaani tämän enempää.

        Koko homman pointti on ensin perehdyttää sinkku itseensä, sitten vasta muihin.
        Me emme tässä perusvaiheessa sotke sinkun herkkään maailmaan mitään ylimääräistä.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ei & ei

        Tässä on lähdetty aivan väärään suuntaan.

        On todellinen harmi se että en ole vielä ehtinyt avata ideaani tämän enempää.

        Koko homman pointti on ensin perehdyttää sinkku itseensä, sitten vasta muihin.
        Me emme tässä perusvaiheessa sotke sinkun herkkään maailmaan mitään ylimääräistä.

        (hirn)

        Lähtökohta

        Lähtökohdan hyväksyminen on kaiken a & o.

        Perustilanteessa kuvittelen sinkun olevan kuin ylisuuri kananmuna narisevalla työtuolilla. Tällainen kananmuna on sisältä löllö ja ulkoa kova.

        Idea on kääntää sinkku nurinniskoin.


        (naurua)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähtökohta

        Lähtökohdan hyväksyminen on kaiken a & o.

        Perustilanteessa kuvittelen sinkun olevan kuin ylisuuri kananmuna narisevalla työtuolilla. Tällainen kananmuna on sisältä löllö ja ulkoa kova.

        Idea on kääntää sinkku nurinniskoin.


        (naurua)

        Mjoo

        Tein hieman taustatutkimusta ja huomasin että sinkkuuden haavoittuvimmat kohdat löydetään arvoteorioista. Sinkkuus näet ohjaa käyttäytymistä jyrkempään ja ehdottomampaan suuntaan.

        Tämä on sekä vamitettavaa että väistämätöntä.

        (hirn)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo

        Tein hieman taustatutkimusta ja huomasin että sinkkuuden haavoittuvimmat kohdat löydetään arvoteorioista. Sinkkuus näet ohjaa käyttäytymistä jyrkempään ja ehdottomampaan suuntaan.

        Tämä on sekä vamitettavaa että väistämätöntä.

        (hirn)

        Vamitus on uudissana ja kuvaa sinkkutilanteen syvintä astetta.

        (naurua)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähtökohta

        Lähtökohdan hyväksyminen on kaiken a & o.

        Perustilanteessa kuvittelen sinkun olevan kuin ylisuuri kananmuna narisevalla työtuolilla. Tällainen kananmuna on sisältä löllö ja ulkoa kova.

        Idea on kääntää sinkku nurinniskoin.


        (naurua)

        Idea sulla taitaa olla se ylisuuri sinkkumuna :D

        Mutta missä ihminen oppisi paremmin itsestään, kuin eläimen ulkoiluttamisella?


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        Idea sulla taitaa olla se ylisuuri sinkkumuna :D

        Mutta missä ihminen oppisi paremmin itsestään, kuin eläimen ulkoiluttamisella?

        Ei kysymys ollut eläimestä, vaan törmäilystä puistossa muihin ulkoiluttajiin.

        Katse palloon, sotilas.

        (naurua)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kysymys ollut eläimestä, vaan törmäilystä puistossa muihin ulkoiluttajiin.

        Katse palloon, sotilas.

        (naurua)

        En mäkään varsinaisesti eläimestä puhuhut, vaan siitä miten eläimen ulkoiluttaja tutustuu toisiin ihmisiin.

        Älä käske, en ole sotilas!


      • Anonyymi
        JustJust kirjoitti:

        En mäkään varsinaisesti eläimestä puhuhut, vaan siitä miten eläimen ulkoiluttaja tutustuu toisiin ihmisiin.

        Älä käske, en ole sotilas!

        Toisissa ihmisissä ei ole mitään löydettävää ihmiselle, joka ei ole tutustunut itseensä.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisissa ihmisissä ei ole mitään löydettävää ihmiselle, joka ei ole tutustunut itseensä.

        (hihitystä)

        Ongelman ydin

        Kun ihminen on tutustunut itseensä, toisissa ihmisissä ei ole mitään löydettävää.

        (hirn)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisissa ihmisissä ei ole mitään löydettävää ihmiselle, joka ei ole tutustunut itseensä.

        (hihitystä)

        Joo toi muuten liittyy myös täällä aikaisemmin olleeseen aloitukseen, että pitääkö parisuhteen jälkeen pitää itsetutkiskelutaukoa ennen uuteen suhteeseen syöksymistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ongelman ydin

        Kun ihminen on tutustunut itseensä, toisissa ihmisissä ei ole mitään löydettävää.

        (hirn)

        Kun tutustuu itseensä, saattaa huomata että muutkin ihmiset saattavat olla kiinnostavia.

        Tietysti jos pitää itse itseään epäkiinnostavana, voi kuvitella ettei kukaan muukaan ole kiinnostava.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vamitus on uudissana ja kuvaa sinkkutilanteen syvintä astetta.

        (naurua)

        Mä luulin et se on typo.

        En usko noihin arvoteorioihin; ne on itseäänruoskivaa itsesääliroskaa, epätoivoista selittelyä sille ettei itse usko itseensä ja siks kukaan muukaan ei susta tykkää (eli on siis naisetta/meihettä). Totta se on vaikken siihen uskokaan.

        Mä olen arvoteorian ulkopuolella.


    • Anonyymi

      Myöskin uusavuttomia jotka eivät osaa yhtään mitään elämästä.

      • Anonyymi

        Hyvä pointti

        Tässäkin on hyvä muistaa se että osaaminen voi myös olla este.

        Itse olen siitä elävä esimerkki.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä pointti

        Tässäkin on hyvä muistaa se että osaaminen voi myös olla este.

        Itse olen siitä elävä esimerkki.

        (hihitystä)

        Lisäksi kaupan kassa kyselee henkkareita.

        Tuosta mä en taida taas vähään aikaan päästä yli.

        (hihitystä)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisäksi kaupan kassa kyselee henkkareita.

        Tuosta mä en taida taas vähään aikaan päästä yli.

        (hihitystä)

        Sinkkujen erikoispainos

        On olemassa pieni ryhmä sinkkuja, jotka eivät sovi sinkkuuden laveaankaan määritelmään.

        Nämä erikoissinkut eivät ensinnäkään pidä itseään sinkkuna, vaan yksilöinä.

        Tällaiset yksilöt ovat äärimmäisen hyvin perillä siitä keitä he ovat, mistä he ovat tulossa ja minne menossa. Heissä ei tunnu olevan koluamatonta soppea tai varjoisaa kohtaa. He uskaltavat kulkea itsensä pimeimpiin syvyyksiin ilman valoa.

        Herääkin kysymys, että keitä he oikein ovat?

        (naurua)


    • Mun harrastukset on katso pornovideoita

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      958
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      694
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe