Ei mitään mukavaa, mutta tarpeellista!
Huomenna -jHs - painavaa asiaa eksyttäjästä...
8
749
Vastaukset
- Anonyymi
Jäämme odottamaan.
- Anonyymi
sorry kun tänään liikaa haasteita
- Anonyymi
Tånåån on vihdoin se suuri päivä, kun tälläkin palstalla kuullaan "painavaa asiaa." Lyhenteestä "-jHs-" voisi päätellä Jyväskylän Hiihtoseuran tiedotuksen olevan kyseessä.
- Anonyymi
Jos et ole sattunut tietämään, niin tuo jHs on lyhenne sanoista, opetuksesta, jonka voit itse lukea Jaabobin kirjeestä.4:15.
Jos et hallitse itse lyhenteiden asiaa, niin oppiminen ei olisi pahaksi. Tiedät varmaan mikä on tämä lyhenne; jKr, jne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos et ole sattunut tietämään, niin tuo jHs on lyhenne sanoista, opetuksesta, jonka voit itse lukea Jaabobin kirjeestä.4:15.
Jos et hallitse itse lyhenteiden asiaa, niin oppiminen ei olisi pahaksi. Tiedät varmaan mikä on tämä lyhenne; jKr, jne.Joutavnpäiväiseen raamatunlauseeseenko se "painava asia" sitten kuivui.
Me kun kuviteltiin, että sinulla olisi viimeinkin jotain asiallista asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joutavnpäiväiseen raamatunlauseeseenko se "painava asia" sitten kuivui.
Me kun kuviteltiin, että sinulla olisi viimeinkin jotain asiallista asiaa.Painava asia on se, kun joku on mustan-magian-manageri mutta näyttelee maailman Ainoaa hengenmiestä!
- Anonyymi
Tippaakaan en kehu,
mutta sellainen jehu
on poika Paakkosen.
Palstalta sieltä
pitää Suni ajaa pois,
missä vain on
poika Paakkosen.
Paakkosen poika Paavolasta
palstalla pyhää puhetta,
poistaa, pilkkaa, piilottaa.
Paavalia poika pyhänä pitää,
puisesta puulaatikostakin
Paavalin puheita pitkin päivää
palstalle pistää peräkkäin.
Päivän päättyessä pimeällä,
pyhiä puheita piilottaa.
Parkuu, pyytää poistamaan,
pyhiä puheita palstaltaan.
Pelostakin polvia pakottaa.
Pietarikin pelkäsi Paavalia,
Paavali Pietaria puhutti.
Palvelustyttökin pihalla
pelästytti pahoin Pietarin.
Puhkesi pihalla parkumaan,
Pelastajansa pahoin pettäen.
Paholainen palkitsi Pietarin,
puki paavin pukuun puhtoiseen,
Pietarinkirkon pappeuteen.
Pyhäkseen puki Paavalinkin
pyhiä pahoin pidelleen,
palopäälliköksi polttavaan pesäänsä,
perusisäksi papeille puhumaan.
Plus 21xp=
Paakkosen poika Paavolasta
pelästyi pientä porttiapakeni piiloon pimeään,
piikkiseen puskaan pelkäämään.
Paholainen pönkäisi perään,
palkkasi pojan pilkkaamaan
Pyhiä puheita poistamaan. - Anonyymi
Painava asia on se, kun joku on mustan-magian-manageri mutta näyttelee maailman Ainoaa hengenmiestä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.5384518Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek183641Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2842322Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4762189Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.881535Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1081401- 1571393
Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel641311- 651244
- 841154