Elämässä ei voi elää pitkään missää, olla pitkään missään.
Aina on mentävä pois ja vaihdettava paikka.
Kuka ei jaksais enää?
Suomi24:ssä toitottelu on epäproduktiivista kun tekee sen liian paljon.
Kun istuu pitkään samassa niin paikka hajoaa alla
3
114
Vastaukset
- Anonyymi
Kuin muumien/muumioiden ikäisissä museoautoissa istuminen, alusta hajoaa, ellei ole titaania tai alumiinia kuten joissain urheiluautoissa kuten vaikka joku corvette: alusta alumiinia ja pellit muovia :D
- Anonyymi
sitä juurtuu kiinni alustaan jossa istuu liian pitkään. Vaikka ikiloppu alusta hajoaa alta pois niin ei osaa enää minnekään mennä. Hajoaa ja murenee itsekin alustan mukana.
- Anonyymi
Olosuhteiden takia voi joutua asumaan koko elämän samassa lähiössä.Olosuhteiden takia voi olla ei voi ostaa omaa asuntoa,ei kesämökiä.Jää samaan paikaan lomillakin.Olosuhteita voi muttaa.Jokaisella on kaksi jalkaa ja alkaa käytää niitä. Ryhtyä iki -liikkujaksi ,ei maksa mitään.Milloin on kävelystä ulkoilusta tullut käyttö maksu?Askel kerralla ovesta ulos joka päivä,lisäät sitä ulkoilua,joka päivä alat siitä tulee riipuvaiseksi. Huomat mielen laatusi paranee ja selkä,jalka säryt katoaa.Kun otat ajan halintaan.Sihen kuuluu myös ruoka rytmi ja likunan kisäksi kello soimaan joka aamu vaikka 6. alt saada myös unirytmin ja et tarvii mitän pilereitä.Paras lääke mielelle ja unelle on paljon ulkoilua: Ei maksa mitään.Osaat sen yksinkin tehdä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233