Purran sensaatiomainen valinta on tiivistänyt tahtia ja nyt Suomen takaisin saaminen ennen joulua on jopa todennäköinen!!!
Suomi takaisin jo loka-marraskuussa!
19
<50
Vastaukset
Eiköhän se pako persuista vielä oikeammalle laannu aika nopeasti.
- Anonyymi
Perussuomalaiset ovat oikeassa, lähetetään Suomi takaisin sinne mistä se on tänne tullutkin.
- Anonyymi
Perussuomalaisilla ei ole muuta tekemistä kuin purra sitä mattoa, jonka kokoomusnuoret lähettivät eduskuntapuolueille.
- Anonyymi
Kiva havaita, et jotkut uskoo vielä Joulupukkiin. Jänskää
- Anonyymi
Surullista havaita ettei sinulla ole edelleenkään muuta elämää kuin lapsentasoinen lällätys s24lla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista havaita ettei sinulla ole edelleenkään muuta elämää kuin lapsentasoinen lällätys s24lla.
Paraskin puhuja...
- Anonyymi
niin kauan kun velkaraha juoksee niin kauan vanha meno jatkuu.
- Anonyymi
Mä tahon suomen takaisin jo syyskuussa. Käykö?
- Anonyymi
oota nyt ihan pieni hetki, me ollaan saamassa suomi takaisin ihan just...enää pari pikkujuttua.
- Anonyymi
Mihis tää Suomi on persuilta kadonnut, n mulla se on ollut jo pitkään.
- Anonyymi
Persuilla osoite hukassa?
- Anonyymi
Pukin kontissa tulee.
- Anonyymi
Persut eivät usko Pukkiin vaan Putiniin.
- Anonyymi
Sorron yöstä kaikki persut nouskaa vihreitä punikkeja vastaan.
Haluamme suomen suomalaisille. Pois maasta monenkirjavat yökötykset.
Suomi on isänmaani.- Anonyymi
Persut tahtovat naiset takaisin nyrkin ja hellan väliin. Nythän nuo epelit pyrkivät jo jopa puolueiden puheenjohtajiksi.
- Anonyymi
Verääjät auki kun Suomi tuloo.
- Anonyymi
Persut hankkivat Suomen takaisin - ja hakaristiliput??
- Anonyymi
ja sitten verääjät kiinni. näin saadaan persut aitaukseen, kuin nautakarja konsanaan.
- Anonyymi
Voi, voi, onks Suomi yhä persuilta hukassa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kimmo Kiljunen sekoili täysin - joutuu nyt syrjään
HS: Kimmo Kiljunen syrjään ulkoasiainvaliokunnan johdosta. SDP:n eduskuntaryhmä aikoo vaihtaa ulkoasiainvaliokunnan puh3221610Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola2361561Keski-ikäiset julkkismiehet vaihtaa nuorempiin!
Seiska tietää kertoa: erikoisjoukot Janne Lehtosen vaimo yli 20v avioliitosta hakee eroa, Janne -ikuista rakkautta hehku281539Kimmo Kiljunen
"Kimmo Kiljunen, sdp, esittää rajuja väitteitä. Hän tapasi suomenvenäläisiä. Julki tulleella videolla hän vaatii rajaa2461114- 73973
- 58944
Salassapito luottamuselimissä. Missä kulkee raja?
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila (kesk) kyselee, mitä minulle oma väki aikoo tehdä, kun toin hallituksen60725- 47716
Miksi teet tästä niin vaikeaa?
Olisin sinun, jos haluaisit. Antaisin sinulle koko sydämeni. Et halua kohdata minua, vaikka kuitenkin haluat. Yritä jo p25679- 118644