ParkkiPaten liikevaihto romahtanut

Anonyymi

Hyvää työtä kaikki. Jatketaan samaan malliin, niin koko rikollinen Pate poistuu kartalta.

Muistakaa laittaa viestiä yrityksille, että ette parkkeeraa ja käytä niiden yritysten palveluita joiden parkkipaikoista vastaa ParkkiPate. Vaihtoehtoisia yrityksiä on esim. Aimopark.

Henkilökohtainen palaute on tärkeää yrittäjille.

20

113

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Ihan sama mitä sinä sanot. Romahtanut on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sama mitä sinä sanot. Romahtanut on.

Laskenut loivasti, vaan ei romahtanut. Talousluvut ovat edelleenkin varsin hyviä verrattuna yrityksiin yleisesti Suomessa. Korona on varmasti vaikuttanut, mutta monia muita aloja se on kovistellut vielä paljon rajummin.

• Anonyymi

Yhenaimo parkin paten kanssa juttelin niin korona vaikuttanu heihinkin kun ei oo autoja samalla tavalla kauppojen pihassa ja työpaikoilla. Ja vaikka parkkipate lopettaisi kokonaan, ottaisi aimo park nuo alueet hoitaakseen. Nehän rahottais parkkihallitoimi nallaan myös helposti tuon pysäköinninvalvonnankin kulut

• Anonyymi

Minua ei haittaa parkkivalvonta ja aiheelliset lain mukaan asetetut sakot. Yritykset jotka toimivat yksityisellä puolella rehellisesti ovat myös ok,

Mitä en hyväksy on että yritykset kuten Parkkipate iskevät laskuja aiheettomasti autojen ikkunoihin eivätkä edes vastaa tekemisistään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua ei haittaa parkkivalvonta ja aiheelliset lain mukaan asetetut sakot. Yritykset jotka toimivat yksityisellä puolella rehellisesti ovat myös ok,

Mitä en hyväksy on että yritykset kuten Parkkipate iskevät laskuja aiheettomasti autojen ikkunoihin eivätkä edes vastaa tekemisistään.

Juuri näin, valelaskuja ovat eivätkä sakkoja. Sakkoja voi antaa vain viranomainen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Parkkipaten tuohu on perin huolimatonta. Minä sain maksukehotuksen Porissa tehdystä parkkauksesta. En tosin ollut käynyt siellä kyseisenä aikana, eikä ole ollut minun autonikaan. Parkkki sakko oli annettu tunti aiemmin kun minä olin saapunut työpaikalleni Lahdessa. Rekisteri numero ja minun tiedot kyllä täsmäsi. Saa nähdä viekö pate sen oikeuteen, sillä en sitä maksa. Todisteet töihin saapumisesta löytyy kulunvalvonnasta. En tiedä kenelle se sakko olisi kuulunut. Välimatkakin on sen verran suuri, että se ei ole mahdollista mitenkään tuossa ajassa ajaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ihmiset alkavat oivaltaa, että ParkkiPatea ei kannata tukea maksamalla heidän heikosti perusteltuja laskuja.

• Anonyymi

Miten Te Rikolliset sitten, jotka pysäköitte yksityisalueelle miten teitä huvittaa?

Te ette varmaan pitäisi siitä, että me tulemme pysäköimään Teidän maksamallenne pysäköintipaikalle ("parkkiruutuun")tai omakotitalossa Teidän pihalle?

Teidän ei ole pakko pysäköidä yksityisalueelle vaan aina voitte valita sen, että pysäköitte yleiselle alueelle esim. kadun reunaan. Siellä ei ole Teidän inhokkinne valvomassa vaan kunnallinen pysäköinninvalvonta. Siellä Teidän tulee silti noudattaa liikennemerkkejä.

• Anonyymi

Rikolliset?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikolliset?

Toisen henkilön varaaman ja maksaman pysäköintipaikan luvaton käyttö täyttänee rikoksen tunnusmerkistön, ainakin silloin jos teko on tahallinen, toistuva ja harkittu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisen henkilön varaaman ja maksaman pysäköintipaikan luvaton käyttö täyttänee rikoksen tunnusmerkistön, ainakin silloin jos teko on tahallinen, toistuva ja harkittu.

Mikä rikos siinä tapahtuu?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropa miten ParkkiPate on teidän mielestä rikollinen, kun se valvoo meidän yksityisalueita?

Yksityisalueelle ei tarvittaisi valvontaa mikäli Te ette pysäköisi sinne miten haluatte, minne haluatte ja miten kauan haluatte.

Te ette osaa noudattaa liikennemerkkejä ja opasteita yksityisalueella. Se ei ole ParkkiPaten vika, jos teillä on luetun ymmärtämisessä tai näkemisessä ongelmia.

Se ei ole rikos jos ParkkiPate antaa yksityisoikeudellisen valvontamaksun.

Yksityisalue on yksityisalue, joten sieltä Teidän kannattaa pysyä poissa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerropa miten ParkkiPate on teidän mielestä rikollinen, kun se valvoo meidän yksityisalueita?

Yksityisalueelle ei tarvittaisi valvontaa mikäli Te ette pysäköisi sinne miten haluatte, minne haluatte ja miten kauan haluatte.

Te ette osaa noudattaa liikennemerkkejä ja opasteita yksityisalueella. Se ei ole ParkkiPaten vika, jos teillä on luetun ymmärtämisessä tai näkemisessä ongelmia.

Se ei ole rikos jos ParkkiPate antaa yksityisoikeudellisen valvontamaksun.

Yksityisalue on yksityisalue, joten sieltä Teidän kannattaa pysyä poissa!

En minä ole sanonut ParkkiPaten rikollisuudesta mitään. Mutta huomaan, että en saa vastausta kysymykseeni. Miksi lie.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet noin pönttö niin ota selvää. Ei pitäisi olla vaikea rasti edes sinulle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olet noin pönttö niin ota selvää. Ei pitäisi olla vaikea rasti edes sinulle.

Kerro vaan kun tiedät.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä ole sanonut ParkkiPaten rikollisuudesta mitään. Mutta huomaan, että en saa vastausta kysymykseeni. Miksi lie.

Kun kerran vastasit omaan kommenttiisi, niin voit samalla vastata myös kysymykseen. Jos siis tiedät vastauksen, mitä hieman epäilen..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kun kerran vastasit omaan kommenttiisi, niin voit samalla vastata myös kysymykseen. Jos siis tiedät vastauksen, mitä hieman epäilen..

Yritä sitten selvin päin uudelleen.

• Anonyymi

Pyörittääkö parkkipatea eläkkeellä olevat poliisit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      3
      2728
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1351
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1175
    4. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      20
      1041
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1030
    6. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1020
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      300
      915
    9. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      909
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72