Pedon
1. Nimi : Oletetaan että Vicarius Filii Dei
2. Numero : 666
3. Merkki: ?
Pedon
Mikä on tunnusomaisin tai tunnusomainen Vatikaanin, katolilaisuuden merkki?
Miten Paavi tai Vatikaani liittyy kaupankäyntiin. Tiedän että totuutta voi ostaa tai myydä. Totuuden myynti on myyjällleen tappioksi, mutta ostajalleen hyödyksi.Ja Paavi on myynyt totuutta piittaamatta siitä.
Mutta uskon myymisen ja ostamisen olevan myös elintarvikkeita, palveluita, esineitä koskevaa.
Merkki?
Kova Sankari
Pedon merkki
25
87
Vastaukset
- Anonyymi
Laitan vielä tämän mallin, joka minua kiinnostaa isommin, koska arvelen sen olevan totta sen pohjalta että antikristus:assyrilainen, syyrialainen, joka kolmanteen temppeliin, joka julistautuu jumalaksi mutta on peto. Matemaattisesti nimien merkityksissä on yhteenkuuluvuus näytelmänjuonivaihein.Temppeli, epäjumala antikristus, joka onkin peto.
Pidä mielessäsi Syyria kun vastaat jos keksit jotain merkkiin sopivaa Syyriasta tai sen historiasta.
1. Nimi: Assyrialainen, antikristus, peto. 3 nimivaihtoehtoa, antikristus ykkösvalinta.
2. Numero: 666
3. Merkki: ?
Kova Sankari Olen katolinen. Aiotko tappaa minut? Luulen että sinusta ei ole miestä siihen.
Pehmeä Pelkuri.- Anonyymi
Ja pedonmerkki on fyysinen näkyvä merkki tietyissä määritetyissä ihmisruumiin jäsenissä.
Joskus olen kuullut että se ei ole fyysinen merkki vaan sunnuntai, ajatus, teko.
Ja tämä pedonmerkin saaminen tapahtuu lyhyessä aikajaksossa.
Siinä lyhyessä ajanjaksossako ihmiset ottavat vastaan pahat ajatukset ja pahat teot otsiinsa ja käsiinsä? Vai ovatko ihmisten ajatukset jo nyt pahat ja teot myös aikana ennen pedon hallinta aikaa 3,5 jolloin vasta alettaisiin pahoja ajatuksia ja tekoja tekemään?
Kova Sankari- Anonyymi
joku on kuvitellut, että pedonmerkki on ollut:
- sairasvakuutuskortti
- pankkikortti
- rannenauha,
ja viimeisenä villityksenä mikrosisu ja EU, -raha
(näin kiliastinen tuhatvuotisoppi on luonut toivottomuutta pedon merkillä)
Sanalla sanoen, pedon merkki on järkeisoppi.
Kaikki jotka asettavat järkensä röyhkeästi raamatun yläpuolelle, tai luottavat OMIIN töihin, ottavat pedon merkin otsaansa tai oikeaan käteensä.
Aivan kuten Jumalan kansa, Ilm. 7 - luvussa merkittiin sinetillä, sen osoittamiseksi, että heistä oli tullut Jumalan omaisuutta, niin nämä kuuluvat pedolle.
"Wegelius"
- Anonyymi
Pedon merkki on merkki jolla yhdytään laittomuuteen. Sillä kielletään lähimmäisenrakkaus eli käytännössä sysätään yhteiskunnan ulkopuolelle kaikki ne jotka eivät ota sitä merkkiä ja palvele petoa. Jumala ei tuomitse ihmisiä jonkin yhden valinnan mukaan. Jumala tuomitsee ihmisen sen mukaan mitä tämän sydämessä on. Pedon merkki on sinetti joka laittomuuteen mielistyviin ihmisiin laitetaan, eli heidät merkataan tuhon omiksi Jumalan toimesta samalla kun peto merkkaa heidät omikseen.
Pyhä Henki pitää toistaiseksi laittomuutta aisoissa, mutta kuten on huomattu, Pyhä Henki on selvästi väistymäisillään. Johtajat ovat petollisia ja etsivät omaa etuaan kaikessa ja valehtelevat jatkuvasti. Oikeita rikollisia ei enää jahdata vaan vihapuhujia ja kaiken maailman "denialistejä". Kristityt murehtivat samoja asioita kuin maailman ihmiset (tauteja, ilmastoa, ympäristöä, kuolemaa jne). Suola on käymässä suolattomaksi. Kenessä on aito usko ja luottamus Jeesukseen ja kenen sydän on hänen käskyihinsä mielistynyt, pelastuu.
Me todistamme sellaisen sukupolven kehitystä, josta iso osa on niin jumalatonta, että heidän voidaan sanoa joutuvan varmasti helvettiin. He eivät voi kääntyä ja tehdä parannusta. He ovat niin täynnä itseään ja ylpeyttä etteivät he koskaan voi nähdä Jumalan armoa vaihtoehtona. - Anonyymi
Ensimmäinen peto on Danielin kirjassa mainittu vuohipukki, joka hyökkää Lähi-idässä riehuvan oinaan kimppuun ja polkee sen maahan kuoliaaksi. Tämä vuohipukki on eräiden Euroopan valtioiden natsi henkinen liittoutuma. Oinas on Iran liittolaisineen. Tästä alkaa lopunajan ennustetut tapahtumat. Euroopan liittoutuma saa ihmisten suosion . Rauha vallitsee. liitto valitsee johtajan joka on peto 2, eli antikristus. Liberaalistaminen alkaa ja ihmiset luopuvat uskoistaan. Kristittyjen vainot alkavat. Jeesus tempaa kristityt luokseen taivaaseen. Antikristus sallii juutalaisten rakentaa temppelin Jerusalemiin. Juutalaiset alkavat hiljalleen kapinoida, eivätkä tottele antikristusta, jolloin hän julistaa itsensä jumalaksi ja alkaa vainota juutalaisia ja määrää pedonmerkin pakolliseksi kaikille ihmisille. Pedon aikana kristityiksi kääntyneet piilottelevat, koska heidät tapetaan, elleivät ota merkkiä. Vain merkin omistaja voi ostaa ruokaa.
- Anonyymi
Se jota alunperin tarkoitettiin pedonmerkillä ja sen sellaisella, niin löytyy luultavasti suurin piirtein ajanjaksosta, jolloin kirjoitukset ovat syntyneet. Ei nykyhetkestä. Ihmisellä on taipumus muuntaa asiat käsittelemään itseään ja omaa aikaansa.
LS- Anonyymi
Danielin kirjassa on selkeästi kolme kertaa sanottu enkelin suulla, että nämä ennustukset koskevat lopun aikoja. Lue Raamattua tarkasti, se avartaa sanomaa huomattavasti.
- Anonyymi
Paavi on pois suljettu sillä Antikristus on kuningas, Danielin mukaan.
- Anonyymi
Et erota antikristusta Messiaasta. Antikristus ei ole Messias eli voideltu.
- Anonyymi
Peto on maailmanvalta ja tai maailmanvallan johtaja. Paavi edustaa hengellistä porttoa: "minä näin naisen istuvan helakanpunaisen pedon selässä". Peto ja portto ovat kaksi erillistä, mutta portto yrittää hallita maailmanvallan kautta.
- Anonyymi
Siru käteen. Eikä kyse ole pelkästä maksusirusta vaan siitä että sen käyttäjät laitetaan valtion valvonnan alle
Siruun on ujutettu terveystiedot, gsp seuranta, sosiaaliset pisteet ja pankkitiedot. Kaikki pakotetaan ottamaan siru ja kumartamaan petoa joka on tämä tuleva hallitsija (Kiina on hyvä esimerkki siitä että tämä sairas kontrolliyhteiskunta on mahdollista ja käytössä jo.) Mihinkään et pääse ja mitään et voi tehdä ilman että suostut kumartamaan tämän tulevan hallitsijan sanaa ja käskyjä. Pelkkä siru itsessään ei ole pedon merkki vaan tuo koko yhtälö mihin kaikki ihmiset pakotetaan. Tuleva uusi yksin hallitsija on antikristus.
Pohdintaa.
Emmanuel Macron
”Kun Antikristuksen nimi tiedetään, niin sen lukuarvon epäilemättä havaitaan olevan luku 666.” Macron’n nimessä on yhteensä 36 (6 x 6) merkkiä (32 kirjainta, 1 yhdysviiva, 3 välilyöntiä). Kun jokaiselle merkille annetaan arvo sijaintinsa mukaan ja ne lasketaan yhteen, niin saadaan 666.
Emmanuel Jean-Michel Frédéric Macron merkitys:
Emmanuel – Jumala kanssamme
Jean – lahja Jumalalta
Michel – kuka on kuin Jumala?
Frédéric – rauhallinen hallitsija (Rauhan Ruhtinas on Jeesuksen Kristuksen nimi)
Macron – kirjoitettu tai painettu merkki (Raamatussa Antikristus vaatii ihmisiä ottamaan pedonmerkkinä tunnetun merkkinsä, että voisivat ostaa ja myydä. ( 13:16-17)
Hän sattui syntymään 21. päivänä joulukuuta 1977, joka on talvipäivän seisaus eli vuoden lyhin päivä. Syy, että joulukuun 24. ja 25. päivät valittiin Jeesuksen syntymäpäiväksi, oli, että niiden katsottiin olevan talvipäivän seisaus, eli vuoden lyhimmät päivät.
Periaatteessa, koska on syntynyt jouluna ja nimellä ”Emmanuel”, Macron voisi perättömästi väittää olevansa täyttymys profetialle, joka annettiin jakeessa Jes. 7:14:
“Sentähden Herra itse antaa teille merkin: Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan ja antaa hänelle nimen Immanuel.” Kova Sankari, kaltaisesi viisastelijat levittävät koronaa ja kuolevat siihen. Eilen kuoli Yhdysvalloissa 1,761 ja toissapäivänä 2,121. Katolisessa Massachusettsissa kuolleita kumpanakin päivänä 18. Protestanttisessa Georgiassa 193 ja 156.
Et taida olla niin hurskas kuin kuvittelet.- Anonyymi
Kaikki sairastuneet levittävät koronaa huolimatta rokotuksesta tai uskontokunnasta.
Mainitsemasi kuolleet eivät tee Raamatun, Jumalan tai tulevan maailmanjärjestyksen tapahtumia tyhjäksi tai virheelliseksi.
Tiedoksesi myös että katolinen kirkko on harhaoppiseen lahkoon pohjautuva uskonto.
Myöskään minun hurskauteni tai sen puuttuminen ei tee ylläolevaa tietoa yhtään merkityksettömämmäksi.
Toivon sinulle Jumalan siunausta siihen että löydät suunnan elämääsi.
Paitsi että uskovat (ei-katoliset) levittävät sitä hanakammin koska eivät käytä maskia.
Ja 677.000 kuollutta Yhdysvalloissa jossa 80 % asukkaista on ei-katolisia osoittaa että Jumala ei heitä suojele.- Anonyymi
Niin Jeesus vastasi ja sanoi heille:
"Luuletteko että nämä galilealaiset olivat syntisempiä kuin kaikki muuta galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän ?
"Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta , niin samoin te kaikki hukutte"
Luuk: 13: 2-3 - Anonyymi
6 - 0
Anonyymi kirjoitti:
"Luuletteko että nämä galilealaiset olivat syntisempiä kuin kaikki muuta galilealaiset, koska he saivat kärsiä tämän ?
"Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta , niin samoin te kaikki hukutte"
Luuk: 13: 2-3Suomalaiset ja norjalaiset ja islantilaiset varmaan syntisiä koska heitä kuolee niin vähän. Tai sitten Vanhemmat Jumalat suojelevat heitä.
Anonyymi kirjoitti:
Luuk: 13: 2-3Psalmi 91:
1 Se, joka asuu Korkeimman suojassa
ja yöpyy Kaikkivaltiaan varjossa,
2 sanoo näin: "Sinä, Herra, olet linnani ja turvapaikkani. Jumalani, sinuun minä turvaan."
3 Herra pelastaa sinut linnustajan ansasta
ja pahan sanan vallasta.
4 Hän levittää siipensä yllesi,
ja sinä olet turvassa niiden alla.
Hänen uskollisuutensa on sinulle muuri ja kilpi.
5 Et pelkää yön kauhuja
etkä päivällä lentävää nuolta,
6 et ruttoa, joka liikkuu pimeässä,
et tautia, joka riehuu keskellä päivää.
7 Vaikka viereltäsi kaatuisi tuhat miestä
ja ympäriltäsi kymmenentuhatta,
sinä säästyt.
8 Saat omin silmin nähdä,
miten kosto kohtaa jumalattomia.
9 Sinun turvanasi on Herra,
sinun kotisi on Korkeimman suojassa.
10 Onnettomuus ei sinuun iske,
mikään vitsaus ei uhkaa sinun majaasi.
11 Hän antaa enkeleilleen käskyn
varjella sinua, missä ikinä kuljet,
12 ja he kantavat sinua käsillään,
ettet loukkaa jalkaasi kiveen.
13 Sinä poljet jalkoihisi leijonan ja kyyn, tallaat maahan jalopeuran ja lohikäärmeen.
14 Herra sanoo:
"Minä pelastan hänet, koska hän turvaa minuun.
Hän tunnustaa minun nimeäni, siksi suojelen häntä.
15 Kun hän huutaa minua, minä vastaan.
Minä olen hänen tukenaan ahdingossa,
pelastan hänet ja nostan taas kunniaan.
16 Minä annan hänelle kyllälti elinpäiviä, hän saa nähdä, että minä autan häntä."
Covid-kuolleita:
USA: 677,754
Britannia: 134,200
Etelä-Afrikka: 84,751
Brasilia: 586,590- Anonyymi
PasiToivonen2 kirjoitti:
Pasi: 6
Anonyymi: 0Pasi Marian rukoilija : 0
Jumalan tuntema: 6 Anonyymi kirjoitti:
Pasi Marian rukoilija : 0
Jumalan tuntema: 6Pasi Marian rukoilija: Rokottamaton ja edelleen hengissä.
>>"Eivät olleet, sanon minä teille, mutta ellette tee parannusta , niin samoin te kaikki hukutte">>
Kun keuhkot on liisteriä eikä henki kulje niin se on käytännössä tarkoittaa hukkumiskuolemaa.
Näin koronapotilaat kuolevat.- Anonyymi
ulkokuori
"Voi teitä te kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te puhdistatte maljan ja vadin ulkopuolen, mutta sisältä ne ovat täynnä ryöstöä ja hillittömyyttä"
Matt: 23: 25
- Anonyymi
Ymmärtäväisiä löytyy, ketkä tunnistavat pedon, jonka luku on 666.
YMMÄRTÄVÄINEN Martti Luther tunnisti pedon, antikristuksen paavin, josta 1700-luvun Luterilaiset virret kertovat: Jumalan käskyi wastaan räyskyi.
YMMÄRTÄVÄINEN oli myös Saksalainen professori Andreas Helwig (1572-1643) Selvitti pedon luvun viisaasti. Hänen mukaansa se tulee sanasta VICARIVS FILII DEI=666
YMMÄRTÄVÄINEN Adventisti ylifariseus_1:nen kirjoittaa hyvin ymmärrettävästi: Sunnuntai pedonmerkki: Pedon muuttama lepopäivä on ollut pedonmerkkinä siitä alkaen kuin se on ollut katolisen vallan tunnusmerkki, eli alusta asti. Tuomioiden julistaminen on eri asia, kuin merkin aikaansaaminen paavin toimesta keskiajoista lähtien, mutta merkki säilyy muuttumattomana ajan loppuun saakka.
1234567---
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354463- 553065
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut462958- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412685Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82665- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542085- 51981
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703