Näin unta että minulle muljahti naamaan hirveät silmä pussit ja pidin pikku puotia keskellä peltoa
Olipas painajainen
14
645
Vastaukset
- Anonyymi
Huh varmasti ollut kamalaa
- Anonyymi
Varastamasi nallekarhut alkavat kummitella ja syövät huonoja hermojasi.
- Anonyymi
Minä en ole Keskiseltä varastanut nalleja! En ole! En! Se oli veljeni!
- Anonyymi
Kaikki tietävät että sinä itse olet se nalle varas.
- Anonyymi
Sinä itse olet kleptomaani ja olet varastellut muutakin kuin nalleja.
- Anonyymi
Asiakkaasi alkavat olla samassa jamassa kuin sinä. 🥴
https://www.youtube.com/watch?v=HRqQ6-ANjL4 - Anonyymi
Minut pakotettiin leikkaukseen ja sain jättimäiset silmäpussit. Kyllä on naisia riittänyt
- Anonyymi
Mutta painajaisessa yhdestä tuli tottelematon ja hän pakeni kauas palmujen alle laulaen kiihko silmissään tätä rallia.
https://www.youtube.com/watch?v=rQJasESEh44
- Anonyymi
Muuten niille ketkä eivät tiedä niin
Paavo Maijalalla oli myös silmäpussit mutta vain yksi leski morsian.Vesalla useita.
Nallekarkit on hyviä ja Upponalle lastenohjelma - Anonyymi
Ethän vain istu varastamisesi nallukoiden päällä ja pidättele pieruasi?
- Anonyymi
Kaikki tietää että sinä itse olet se nalle varas!
- Anonyymi
Tahdon ulkomaisia naisia ja silmäpussini kasvaa
- Anonyymi
mäkin näi painajaisia viimeyönä
- Anonyymi
Minun autoni katosi painajaisessa Afrikkaan aaargh kun ärsyttää. Mutta onneksi heräsin ja pussukat oli tallessa
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065