Ihminen on lihapulla!

Kaksi pientä solua törmää toisiinsa ja sulautuu yhteen. Lihapulla alkaa kasvaa itsestään. Sitten se alkaa tulla tietoiseksi itsestään, eikä tiedä muiden lihapullien olemassaolosta. Mikään elämä ei kuitenkaan ole lihapullaamme muuttanut, vaan se vain käyttää ympäröivää elämää ja on itse tuo elämä.

Sitten kun pullamme on kasvanut on aika käydä telakalla ja astua maihin. Siellä lihapullamme näkee, että on olemassa vielä paljon suurempia lihapullia, mutta se on edelleenkin kaiken keskus. Sitten lihapullallemme annetaan nimi ja se saa tietää olevansa erillinen maailmasta, johon se tuli. Pullalle opetetaan oikea ja väärä, hyvä ja paha ja niin lihapullastamme muodostuu pikkuhiljaa sairaskertomus. Sitten alkavat tyttölihapullat kiinnostaa ja uusi lihapullan alku laitetaan uuniin valmistumaan. Pian lihapullamme pääsee työkyvyttömyyseläkkeelle, psyykkisten syiden vuoksi ja napsii pillereitä, kunnes hänet viimein lasketaan kompostin lepoon.

Meidän suurin laulajamme, Olavi Virta sai tuon "laulava lihapulla" kunnianimen. Monet ovat kutsutut, mutta harvat näin kutsutut!

Tämä ylläoleva oli referaattini oman guruni, Sadhgurun puheesta. Hänen pääsanomansa on juuri tuo: "ihminen on lihapulla!" Häneltä löytyy englanninkielistä materíaalia tubesta enemmän kuin ehdit elämäsi aikana katsoa. Tässä esimerkki tuosta lihapulluuden merkityksestä englanniksi:
https://youtu.be/9wxU26imCDU?t=539

6

283

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olavi Virta muutti sukunimensä Ilmen 8 vuotiaana Virraksi. Ihme epeli jos pystyi siihen ilman vanhempiaan koulupoikana?

      • Tämä nyt ei pidä, kuin osittain paikkaansa! Koko perhe muutti nimensä tuosta toksi.

        Olavin isä taisteli punanahkojen puolella sodassa. Kun punanahat hävisivät, kalpeanaamat eristivät myös Illmenin perheen reservaattiin. Isän mielestä heidän nimensä oli kalpeanaamojen nimi ja niin se muutettiin Virraksi.

        Tieisttekö, että Olavi Virran laulunumero kansakoulussa oli 7, kun taas M.A.Nummisella se oli täysi kymppi? Mitä tämä kertoo koululaitoksestamme?


      • Anonyymi
        roskapostirobotti1 kirjoitti:

        Tämä nyt ei pidä, kuin osittain paikkaansa! Koko perhe muutti nimensä tuosta toksi.

        Olavin isä taisteli punanahkojen puolella sodassa. Kun punanahat hävisivät, kalpeanaamat eristivät myös Illmenin perheen reservaattiin. Isän mielestä heidän nimensä oli kalpeanaamojen nimi ja niin se muutettiin Virraksi.

        Tieisttekö, että Olavi Virran laulunumero kansakoulussa oli 7, kun taas M.A.Nummisella se oli täysi kymppi? Mitä tämä kertoo koululaitoksestamme?

        se kertoo sen että ihminen voi kehittyä ja oppia myös kouluvuosiensa jälkeen. Halut, tarpeet ja omat oivallukset muuttavat peliasetelman aivan uusiksi.


      • Anonyymi
        roskapostirobotti1 kirjoitti:

        Tämä nyt ei pidä, kuin osittain paikkaansa! Koko perhe muutti nimensä tuosta toksi.

        Olavin isä taisteli punanahkojen puolella sodassa. Kun punanahat hävisivät, kalpeanaamat eristivät myös Illmenin perheen reservaattiin. Isän mielestä heidän nimensä oli kalpeanaamojen nimi ja niin se muutettiin Virraksi.

        Tieisttekö, että Olavi Virran laulunumero kansakoulussa oli 7, kun taas M.A.Nummisella se oli täysi kymppi? Mitä tämä kertoo koululaitoksestamme?

        Mitäpä Suomi olisi ilman MA:ta. Ei paljoakaan. Sillä on niin paljon kanttia että kieltäytyi Turun arkkihiippakunnan piispan virasta.
        Vaatimattomana miehenä sanoi, että Suomen musiikkigenre menettäisi liian paljon.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Lihapullatkin ovat mitä ovat. Vain täystumpelo ostaa ne marketin hyllystä. Onhan niistä nopea laittaa mättöä sudennälkäänsä.
      Mut kun ostat naudan jauhelihaa, maustat ja teet siitä taikinan, kuten me ruuanlaittajat sanomme.
      Paistinpannu kelpaa kypsentämiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe