Pastorien korvikkeista ja orjista galluppi
1. Pitäisikö lisätä maallikkopuhujien opetuksen osuutta (tulisi halvemmaksi) kun pastoreilla on niin helvetin kiireitä touhutippa nenän alla?
2. Päästäisittekö ex-adventisti maallikkopuhujan (ingen-fariseus) perseilemään, kehumaan itseään ja puhumaan Adventtikirkkoonne?
Gallup maallikkopuhujista
21
<50
Vastaukset
- Anonyymi
1. Kyllä
2. Vaikea sanoa, seurakunta päättää. - Anonyymi
Vaikeneva adventisti on hengellisesti kuollut adventisti (nimiadventisti).
- Anonyymi
Kunnon hetkautus herättää kuolleen adventistin jota voi verrata elvytykseen.
Sähköshokilla tulee kunnon hetkautus että ruumis oikein nytkähtää adventtiopin mukaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon hetkautus herättää kuolleen adventistin jota voi verrata elvytykseen.
Sähköshokilla tulee kunnon hetkautus että ruumis oikein nytkähtää adventtiopin mukaan.Pastorit ovat vain nimellisesti seurakunnan paimenia.
Pääasia että palkka juoksee lusmuille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pastorit ovat vain nimellisesti seurakunnan paimenia.
Pääasia että palkka juoksee lusmuille.Tulee mieleen Pastori Newboldin vävy Uuno Turhapuro joka osaa kyllä väistää oikeita töitä.
Turhapuro myös oli selittelyn mestari niinkuin pastori Turhake
- Pastorinne Turhake -
Kirkkojärjestön seurakuntiin ensin hakeudutaan.
Älä käy vaaleja jos ehdokkaat eivät ole paikalla. Pitää ensin suostua vaaleissa ehdokkaaksi.
Vaalien käynti siis kielletty kun ei ole vaaliehdokkaita. Sinulla tuskin on edes äänioikeutta valinnoissa.
Seurakuntayhdistystoiminnan demokratiassa käydään 1-2 vuoden välein valintamenettelyt joissa täytetään kaikki seurakuntayhdistystoiminnan tehtävien valinnat.
Itse en esimerkiksi ole ollut 15- vuoteen toiminnassa mukana.
Vaaleja ei voi käydä.
Olen keskustelufoorumilla keskustelija. En mitään muuta. Opetustehtäviä en pidä, enkä opetustehtävissä ole.Vaalimenettelyt ovat seurakunta-yhdistystoiminnan demokratiaa.
Vaalimenettelyissä ei ole mitään muuta sanomista käytännössä kuin että seurakunnan jäsenet antavat vaaleissa oman äänivaltansa äänen -joka on jokaisella jäsenellä yksi ääni.
Näissä tehtävin jaoissa ei siis pidetä mitään "meteliä," ehdokkaista.
Ollakseen ehdolla pitää suostua ehdokkuuteen, ja pitää olla sitoutuneena yhdistys-seurakunta-järjestö-toimintaan.
En ole sitoutunut muuhun kuin eläkepäiviini omien harrastuksieni parissa.
Elän vain itselleni. -En perheellisille ihmisille esimerkiksi.Vielä kolmas kommentti vastauksena;
Viidentoista vuoden aikana minun entisiin seurakunta-järjestö-ympyröihini on tullut uusia henkilöitä joiden kanssa en ole koskaan sanaakaan vaihtanut, eli ovat ventovieraita minulle.
Sinun järkesi pitäisi nyt raksuttaa sen verran ettet vihjaile täällä mitään henkilöihin liittyvää.
Minä en ole ottanut itselleni autoritaarisia hallitsijoita, valtijoita, jumalattaria, hallitsijoita, valtijattaria, tai muutaman äänen kunnallispoliitikkoa joka luulevat itselleen virkamiehen valtaoikeuksia -kuin näillä henkilöillä on äänioikeus itsenäisenä valtaoikeutenaan rivipenkkilisinä rivipenkkiläisiä koskevissa vaaleissa -ja asioissa missä äänestetään, ja äänioikeus itsenäisenä valtaoikeutenaan toimielimissä toimielimen kokouksien asiakirjojen ympärillä.
Minä en laittoman vallankäytön "johtajia" tai johtajia ole ottanut minkäänlaiseen asemaan suhteessa minulle kuuluviin henkilökohtaisiini ja yksityisiini asioihini.
Suomessa perustuslain perusoikeudet 11§-13§ oikeuksilla ihmisillä on vakaumuksia, uskontoja, liittymisen ja eroamisen oikeudet, vapaus olla kuulumatta- tai kuulua ryhmien toimintaan, sekä sananvapaus.
- Ihminen päättää nämä asiat itse, ja ryhmien demokratian vaalit käydään aina ryhmien sisällä ryhmissä sisäisesti.
Vain julkinen toiminta politiikan alueella on julkisempaa, niissä on mainontaa ja kampanjaa, mutta yhdistystoiminnan demokratian vaalit ovat siis yhdistys-järjestö-toiminnan sisäisiä ja hiljaisia valintamenettelyjä jossa jäsenet käyttävät ryhmien sisällä äänioikeutensa itsenäisenä toimivaltanaan.
- Ei kuulu Sinun vihjailtavaksi tänne.Neljänneksi vielä;
Suomi oikeusvaltiossa kansalaiset ovat aina itse henkilökohtaisesti toisena osapuolena asioissa joissa on henkilökohtaisista ja/ tai yksityisistä asioista kyse.
Esimiesasemaan ei pääse ilman että osapuolilla on voimassa olevat työsopimukset.
Sopimuksessa osapuolet sopivat keskenänsä alaiseksi orientoitumisesta.
Yhdistys-järjestö-seurakunta-toiminnoissa on kaikissa omat sääntönsä.
Itse en ole ko. järjestö-yhdistys-toiminnan sääntöjä koskaan lukenut, eikä minun kanssani ole tehty sellaisesta sopimusta. Siksi en ole sitoutunut, ja en ole jäsenkään enää. Minulla ei ole ollut työsuhteita siis, eikä esimiesasemasta minuun ole ollut koskaan kyse.
Perustuslain perusoikeudet 11§-13§ mukaan kansalaiset voivat liittyä ja erota, ja liittyä vaikka uudelleenkin sääntöjen ehtojen mukaan. Ikuisia vaalejakaan ei näissä yhdistystoiminnoissa voi käydä missä ei olevainen itse ole toisena osapuolena.
Minun kaikki Raamattu aiheinen kirjoitteluni on minun omaa yksityistä.
Uskonto-kirkko-seurakunta- yhdistys toiminnalla on aina ihka oma järjestön kirjoittama teologia, joka löytyy mm. kirkon omilta web-sivuilta. Järjestön omat web-sivut ovat järjestön teologiaa ja järjestön virallinen kanta.
- Minä en ole kirjoittanut koskaan riviäkään kirkon teologiaa. Kirkko kirjoittaa siis itse teologiansa aina. Kirkon kirjoittama teologia käy oman hyväksymismenettelynsä kirkon sisällä ollaksensa kirkon teologia ja kirkon kanta jonka voi julkaista ja käyttää.Vielä;
- Mainitsin itsenäisestä toimivallasta, että itsenäinen toimivalta on äänioikeus.
Täsmennän vielä että -laillista laillisesti toimivaa itsenäistä toimivaltaa on äänioikeus =
äänestyslipuke, äänestyslappu, äänestysnappi, äänestysnappulat, taikka käden nostolla tapahtuva käsiäänestys.
- Siellä missä ko. vaaliäänillä valitaan, ei saa virkamiesasemaa virkojen haltijana,
ei saa esimiesasemaakaan suhteessa olevaisiin.
Kansanedustajatkin käyttävät itsenäisenä toimivaltanaan maan korkeimmassa toimielimessä äänestysnappuloitaan, -ei siis suoraa itsenäistä vallankäyttöä kansalaisiin.
Ei passaa että yhdistys- järjestö- toiminnoissa ja kunnalliselämän kunnallisvaalien
puoluepolitiikan paikkajaoissa otettaisiin suoraa itsenäistä vallankäyttöä -esimerkiksi tuomarivaltaa, -ei lapsukaiset -ei ole laillista puuhaa.
On se äänioikeus toimielimien asialistojen asioissa se itsenäinen laillinen toimivalta.
Hienon perheen kersa, tai yhdistyspaappa -mommo- -ikääntyneet käsityöläiset tai kandidaatit, esim. mm. eivät niin ikään saa itsenäistä vallankäytön asemaa suhteessa kansalaiseen/kuntalaiseen/yhdistyksen -järjestön jäseneen-
On se äänestyslappu ja käsiäänestys itsenäinen toimivalta yhdistystoiminnassa.
Harvemmin asentavat äänestysnappeja.
Kaikki maallikot ja ammattipapit kuuluvat "yleiseen pappisluokkaan" 2 Pie 2:9;
on vain yksi ainoa oikea pappi -Jeesus Kristus; Hebr 8-10 luvut.
Maallikot ovat vähintään yhtä tärkeitä kuin ammattipapit.
Ilman maallikoita ei olisi ammattipappejakaan työssään ja toiminnassa.
Maallikot voimavaroillaan huolehtivat yhdistystoiminnan pyörittämisestä.
Itse en ole toiminnassa mukana 15- vuoteen- 1.6.2006 jälkeen.- Anonyymi
Kyllähän näitä ihme fariseuksia adventismista sikiää moneen junaan ja jotkut jäävät asemalle.
Kuvittelevat olevansa penaalin terävämpiä kyniä.
Hanki elämä.
Tee parrannus.
Älä vain mene adventtipastorille sielunhoitoon. Niin miksi ei, koska se on haitallista sinun psyykkeelle.
Olemme huolissamme sinun menttaalipuolesta.
Mistä tuollaisia oikein sikiää? Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän näitä ihme fariseuksia adventismista sikiää moneen junaan ja jotkut jäävät asemalle.
Kuvittelevat olevansa penaalin terävämpiä kyniä.
Hanki elämä.
Tee parrannus.
Älä vain mene adventtipastorille sielunhoitoon. Niin miksi ei, koska se on haitallista sinun psyykkeelle.
Olemme huolissamme sinun menttaalipuolesta.
Mistä tuollaisia oikein sikiää?Fariseukset eli aikansa papit jotka toimivat pappisjärjestelmän Golgatalla päätyttyä olivat fariseuksia.
Tänä päivänä näitä ei enää ole 2000 vuoteen ollut.
Adventtikirkon ammattipapit ovat uskolle pyhittyneitä, ja heillä on teologin koulutus.
Muissakin seurakunnissa -kirkoissa on uskolle pyhittyneitä ammattipappeja.
Itse en ole ammattipappi ja on vain harrastus Raamattuaiheiden kirjoittaminen -keskustelu ja mielipiteen vaihtaminen. En pidä opettajan tehtävää.
Ihmisten usko ja toimet ovat aina yksilöllisiä kaikilla, ja ajassakin muutosta kokevat.- Anonyymi
IngenFariseus kirjoitti:
Fariseukset eli aikansa papit jotka toimivat pappisjärjestelmän Golgatalla päätyttyä olivat fariseuksia.
Tänä päivänä näitä ei enää ole 2000 vuoteen ollut.
Adventtikirkon ammattipapit ovat uskolle pyhittyneitä, ja heillä on teologin koulutus.
Muissakin seurakunnissa -kirkoissa on uskolle pyhittyneitä ammattipappeja.
Itse en ole ammattipappi ja on vain harrastus Raamattuaiheiden kirjoittaminen -keskustelu ja mielipiteen vaihtaminen. En pidä opettajan tehtävää.
Ihmisten usko ja toimet ovat aina yksilöllisiä kaikilla, ja ajassakin muutosta kokevat.Vaihda ihmeessä keskustelufoorumia.
Mene hetkauttajan kanssa yhteen.
Tunnetko Timo Flinkin? - Anonyymi
Elä omaa elämääsi.
En ole alaisesi, en alaisuudessasi.
Kirjoitin asiasta tarpeeksi.
Häivy- oman elämäsi viettoon.
Unohtui;
- Nämä sivut eivät ole Adventtikirkon.
Täällä ollaan kansalaisfoorumilla Suomi24.fi jonka omistaa Alma Media.- Anonyymi
Kyllä galluppeja tehdään ketkä kannattavat ketä ja mitä.
Ei siinä tarvita mitään lupia kysyä asianomaisilta että saako heistä tehdä gallupin.
Vielä;
Mainitsin; "Ei passaa että yhdistys- järjestö- toiminnoissa ja kunnalliselämän kunnallisvaalien
puoluepolitiikan paikkajaoissa otettaisiin suoraa itsenäistä vallankäyttöä -esimerkiksi tuomarivaltaa, -ei lapsukaiset -ei ole laillista puuhaa.
On se äänioikeus toimielimien asialistojen asioissa se itsenäinen laillinen toimivalta."
- Ihka oikean tuomarin itsenäinen toimivalta on virkasopimuksien puitteissa.
Virkasopimuksissa on mainittu itsenäisen toimivallan rajoista.
- Kuntapolitiikassa voi olla tuomarinvaltaa vain toimielimien kokouksien asialistojen asioissa äänestyslapun verran tasan. Kaikessa kunnallisessa hallinnossa on pari paikkaa "maallikoille" jotka tulevat kunnallisvaalien puoluepolitiikan kautta, ja itsenäisenä toimivaltana on äänioikeus kokouksien asialistojen asioissa -ei itsenäistä toimivaltaa "tuomarivaltaakaan" siis ole rahtuakaan taikka hitustakaan enempään.
Kansalaisilla on jokamiesoikeuksina juoruakan virat, mutta harvemmin juoruakan juoru on laillista, vaan liittyy esimerkiksi kunnianloukkausrikokseen tavallisesti.- Anonyymi
Kyllä sinä varmaan pastorilta saat suosituksen tulla puhumaan Adventtikirkkoon.
Saman hengen miehiä molemmat.
"Erektiokykyni on ollut aina erinomaisessa kunnossa. Koskaan en ole ollut niin sairaskaan etteikö erektiokykyä olisi ollut."
Terve kuin pukki?!? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä sinä varmaan pastorilta saat suosituksen tulla puhumaan Adventtikirkkoon.
Saman hengen miehiä molemmat.
"Erektiokykyni on ollut aina erinomaisessa kunnossa. Koskaan en ole ollut niin sairaskaan etteikö erektiokykyä olisi ollut."
Terve kuin pukki?!?Henkesi haiskahtaa panettelijalle
Lisäys;
Kunnalliselämän puoluepolitiikan lautamiestehtäviin ei voi valita niin että 68- vuotta täyttäneet toimisivat lautamiehinä. Lautamiehillä on tuomarinvaltaa siis vain se toimielimen äänestyslapun verran.
Itsenäisen toimivallan -sen äänestyslapunkin vallan hurmio on tipotiessään.
Tuomioistuin toimielimessä ei ole oppisopimuskoulutusta eikä itsenäistä toimivaltaa -itsenäistä tuomarinvaltaa toimielimen äänestyslappua enempää.
Virkamiestuomareilla on virkasopimuksen sisällössä mainittu itsenäinen toimivalta.
Suomen perustuslain 2§ velvoittaa kaiken julkisen hallinnon noudattamaan tarkoin lakia, ja valtiovallan valvomaan lain toteutumista käytännössä.- Anonyymi
Copypaste....?
Taas sadannen kerran.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2063250Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391640Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus961488- 921399
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461344Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121198Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231029Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89932Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.52855