tuotteita. Eivät kestä kauan ja luonto saa kärsiä, kun nuo suuret laivat rahtaavat halpatuotteita satoja kontteja valtamerien kautta saastuttaen meriä. Isot rahtikoneet taasen aiheuttavat melua ja likaavat ilmaa päästöillään ja kuluttavat kerosiinia.
Boikotoikaa kaikkia kiinalaisia
6
78
Vastaukset
- Anonyymi
Eli lähes kaikki puhelimet ja muu tekniikka joutaa pois?
- Anonyymi
Muuallakin valmistetaan puhelimia ja tekniikkaa kuin kiinassa.
- Anonyymi
Palaammeko siis aikaan jolloin nuotiot lämmityksessä ja ruoanlaitossa, sekä kaikki tekniikka pois?
- Anonyymi
Miksi pitäisi? Muuallakin valmistetaan ja tuotetaan laitteita kuin Kiinassa.
- Anonyymi
Tappavat Uigureita,alarvoisia tuotteita.Itse en osta mitään kinuski tuotetta. NORDECA keittiö vempeleet on kinuskeja
- Anonyymi
Kaikkeen (jopa autoihin) tarvitaan puolijohteita! Puolijohde materiaaleista valmistetaan mm. siruja, joita ilman nykylaitteet eivät toimi! Materiaaleista, joista sirut valmistetaan, Kiina omistaa kaksi kolmasosaa, lisäksi Venäjä, Brasilia, USA omistavat jonkin verran ko. materiaaleja! Toivottavasti Kiina osaa hinnoitella materiaalin hinnan reilusti tai parempi, jos kieltäytyy kokonaan myymästä lännelle ko. materiaaleja! Taitaa tulla tynkä 5g verkko länteen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 898186
- 906292
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon556188Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme344781- 443274
- 503255
- 442799
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo572752Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per462740- 482722