Olen huomannut että ihmisillä on tarve lyhentää ja väännellä sanoja sekä sekoittaa englantia joukkoon. En tiedä mistä tämä ärsyttävä tarve kumpuaa mutta joku sakko siitä pitäisi saada. Ei ole olemassa kollareita on olemassa college housut. Meillä ei ala weekendi vaan viikonloppu. Kukaan ei näytä kesoa vaan keskisormea. Kukaan ei kossaa vaan matkii tai esittää. Kasvakaa aikuisiksi ja lopettakaa suomen kielen raiskaus.
Kielen raiskaajat.
8
78
Vastaukset
- Anonyymi
Jos ei jaksa sanoa sanoja niinkuin ne kuuluu kannattaa varata aika lääkäriltä. Pitää olla todella huonossa kunnossa.
- Anonyymi
Ihan samaa "raiskausta" on monissa muissakin kielissä. Jos kuulisit sitä suomea, jota puhuttiin 1000 vuotta sitten, saattaisi olla, ettet ymmärtäisi paljoakaan.
Itse odottelen uusia aakkosia. - Anonyymi
Minäkin olin kesämökillä ja kuuntelin hyvää piisiä jonka päällä olevassa kasarissa valmistin ruokaa. Tuli räiskyi piisissä ja ruoka käristyi kasarissa.
- Anonyymi
Tyttö laittoi tikkarin pikkareihin.
- Anonyymi
KESO on raejuusto .
Pois myös "steppi" ja "gäppi", ne ovat askel ja väli. - Anonyymi
Päinvastoin, sehän vain kehittää sumen kietltä ku mietii mitä nuo tarkoittaa, mutta en minäkään kannata asiaa , kuulun aloittaja tyyppisiin
- Anonyymi
Ainoa varma asia elämäs on muutos.
- Anonyymi
Ketä vääntelee sanoja?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 692088
- 452082