Kuskin jalkatilaan ja auto pimeään paikkan?
Vastaukset 5
- Anonyymi
Syytteen saa jos tulee kettu. Idea on houkutteleva mutta... seuraukset huonot.
Kyllä sitä katalysaattorivarkaillekin voisi kehitellä jonkun jossa varastaminen ei enää kiinnosta. - Anonyymi
Ongelmaksi tulee kuinka sille varkaalle käy. Saatat saada syytteen pahoinpitelystä ja voro pääsee kuin koira veräjästä. Näin Suomessa hyysätään rikollisia.
- Anonyymi
Ja pitäs muistaa se rauta ottaa pois, kun itse lähtee ajelemaan. Vieläki näkee muuten ratin päälle asetettavia tankoja joissain halvoissa autoissa, miksi ei kalliissa...?
- Anonyymi
Sano, että unohdin ne autoon.
- Anonyymi
Minä olen unohtanut avoimeen hanskakoteloon vajaan likööripullollisen pakkasnestettä... Se kun vanhassa autossa tahtoo jäähdytysjärjestelmä vähän vuotamaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711086
- 65886
- 86810
Mitä luulet
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?72737- 46683
Vielä hyvinvointitalosta
Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko78632- 62599
- 28585
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su35575Luule ja ajattele minusta
mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅46569