Kiitoksen kanssa ,,
Kiitetään Hänet joka kuoli meidän puolesta,, että Vapaudumme synneistä ja Pelastutaan Taivaaseen
Siis ottakaamme vastaan Vapauttaja ja Synteinpoistaja ja kuolkaamme Hänen kanssa Ristillä että saisimme nousta myös Hänen kanssa ja Hänessä Elämään !!
Olkaa niin siunattuja ja rukoilkaamme toinen toistemme puolesta !!
Ja että tuli vielä kerran Oikea Herätys Suomeen !!
https://www.youtube.com/watch?v=TJqnpN7rYtI&list=RDTJqnpN7rYtI&start_radio=1
Ylistetään !! Nyt on Juhla !!!!
118
897
Vastaukset
Rakkaat !!
Jokainen saa tietysti tehdä niinkuin halua !!
Mutta minä ja mun perhe minun ystäväni kanssa Juhli Jeesusta kristusta meidän Jumalamme kiitoksen kanssa Suuresti !!!
https://www.youtube.com/watch?v=XYKwqj5QViQ- Anonyymi
Juhlit siis toisen tappamista. Yö, mikä huumorintaju!
Anonyymi kirjoitti:
Juhlit siis toisen tappamista. Yö, mikä huumorintaju!
Saat rakas ajatella niin! Mutta me muut kiitetään Herra Ristinkuolemasta ja Juhlimme Hänen kuolema ja ylösnousemus näin Pääsiäisenä...
- Anonyymi
Room.6:4-5 Niin olemme siis yhdessä hänen kanssaan haudatut kasteen kautta kuolemaan, että niinkuin Kristus herätettiin kuolleista Isän kirkkauden kautta, samoin pitää meidätkin uudessa elämässä vaeltaman. Sillä jos me olemme hänen kanssaan yhteenkasvaneita yhtälaisessa kuolemassa, niin olemme samoin yhälaisessa ykösnousemyksessa. Room.8:17 Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me myös yhdessä myös kirkastuisimme. Ef.2:6 ja yhdessä hänen kanssaan herättätyt ja yhdessä hänen kanssaan asettanut meidät taivaallisiin Kristuksessa Jeesuksessa, Kol.2:13-14 Ja teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja lihanne ympärileikkaamattomuuteen, teidä hän teki eläviksi yhdessä hänen kanssaan, antaen meille anteeksi kaikki rikokset, ja pyyhki pois sen kirjoituksen säädöksineen, joka oli meittä vastaan ja oli meidän vastustajamme; sen hän otti meidän tieltämme pois ja naulitsi ristiin. Ef.2:15.1Tess.4:14. 5:10. 2Tim.2:11-13
Rakas Anonyymi.
Huomaatko että on monet sanat > jos < sinun lainaamasi tekstiä Pyhästä Raamatusta !!!
- Anonyymi
Ylistetään ja juhlitaan toki!
Mutta ensin tällainen ihan pikku juttu voisitko kertoa taivaasta minkälaista siellä on ja miten siellä vietetään aikaa mitä aktiviteetteja siellä on kuitenkin kun kyse on ikuisuus asioista olisi hyvä tietää kaikki mahdollinen etukäteen ennen kuin alkaa ylistämään ja juhlimaan sillä on vaikea ylistää ja juhlia jos ei edes tiedä mitä ja miksi ylistää ja juhlii .Rakas Anonyymi !!
Voin kertoa sen ainakin että sulla on kaksi paikka mistä valita ,, missä vietät iankaikkisuus . Helbetti tai Taivas. Valitse vapaasti. En ole sinua estämässä !!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas Anonyymi !!
Voin kertoa sen ainakin että sulla on kaksi paikka mistä valita ,, missä vietät iankaikkisuus . Helbetti tai Taivas. Valitse vapaasti. En ole sinua estämässä !!"Voin kertoa sen ainakin että sulla on kaksi paikka mistä valita ,, missä vietät iankaikkisuus . Helbetti tai Taivas. Valitse vapaasti. En ole sinua estämässä !!"
Niin voit kertoa ? Kerrohan nyt sitten vaikka siitä taivaasta kaikki että tiedän mitä ylistää ja juhlia kun minulla ei ole mitään tietoa kyseisestä paikasta .
On vaikea juhlia ja ylistää jotakin mistä ei ole mitään tietoa joten auta nyt ystävää hädässä kerro kaikki tietosi kysesestä asiasta ja minä sitten teen johtopäätöksen onko asia minulle juhlimisen ja ylistämisen arvoinen .
Mielenkiinnolla odotan tietoiskuasi Anonyymi kirjoitti:
"Voin kertoa sen ainakin että sulla on kaksi paikka mistä valita ,, missä vietät iankaikkisuus . Helbetti tai Taivas. Valitse vapaasti. En ole sinua estämässä !!"
Niin voit kertoa ? Kerrohan nyt sitten vaikka siitä taivaasta kaikki että tiedän mitä ylistää ja juhlia kun minulla ei ole mitään tietoa kyseisestä paikasta .
On vaikea juhlia ja ylistää jotakin mistä ei ole mitään tietoa joten auta nyt ystävää hädässä kerro kaikki tietosi kysesestä asiasta ja minä sitten teen johtopäätöksen onko asia minulle juhlimisen ja ylistämisen arvoinen .
Mielenkiinnolla odotan tietoiskuasiRakas anonyymi !! Sinulla on sama Oikeus kuin minä kysyä Jumalalta minkälainen ON Taivas Häneltä joka parhaiten tietää millainen on Taivas jonka Hän ON Luonnut !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas anonyymi !! Sinulla on sama Oikeus kuin minä kysyä Jumalalta minkälainen ON Taivas Häneltä joka parhaiten tietää millainen on Taivas jonka Hän ON Luonnut !!
Eli höpön löpön lööperiä ...onko huvisi tosiaan lasketella päivät pitkät tyhjiä lauseita joista et edes osaa sanoa itse mitään .
Tuollaisia tyhjän toistajia mahtuu 13 tusinaan - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli höpön löpön lööperiä ...onko huvisi tosiaan lasketella päivät pitkät tyhjiä lauseita joista et edes osaa sanoa itse mitään .
Tuollaisia tyhjän toistajia mahtuu 13 tusinaanEikö riitä tieto siitä, että taivas on hyvä paikka ja helvetti huono paikka?
Anonyymi kirjoitti:
Eikö riitä tieto siitä, että taivas on hyvä paikka ja helvetti huono paikka?
Aivan näin Rakas Anonyymi !! Kiitetään Taivasta...
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas Anonyymi !!
Voin kertoa sen ainakin että sulla on kaksi paikka mistä valita ,, missä vietät iankaikkisuus . Helbetti tai Taivas. Valitse vapaasti. En ole sinua estämässä !!Valita voit siinnä kuin lottonumerotkin.
Lotossa sentään joku myös voittaa, on sikäli rehellistä vedätystä. Anonyymi kirjoitti:
Eikö riitä tieto siitä, että taivas on hyvä paikka ja helvetti huono paikka?
Asia ei ole ihan noin yksinkertainen.
Jos esimerkiksi savis jostain kummallisesta syystä päätyisi taivaaseen valehtelustaan ja epäjumalanpalvonnastaan huolimatta, olisi taivas selvästi huono paikka.he-ma kirjoitti:
Asia ei ole ihan noin yksinkertainen.
Jos esimerkiksi savis jostain kummallisesta syystä päätyisi taivaaseen valehtelustaan ja epäjumalanpalvonnastaan huolimatta, olisi taivas selvästi huono paikka.Tarkoitatko Rakas he-ma että se on valhe että Jeesuksen syntymäpäivä Juhlitaan Jouluna eikä joulupukki ??
Eihän me Kristityt juhlitaan joulupukki ja tontut . Se vasta olis epäjumalanpalvonta !!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Tarkoitatko Rakas he-ma että se on valhe että Jeesuksen syntymäpäivä Juhlitaan Jouluna eikä joulupukki ??
Eihän me Kristityt juhlitaan joulupukki ja tontut . Se vasta olis epäjumalanpalvonta !!!Voi sanoa suoraan. Raamatun kuvaukset taivaasta ovat hölynpölyä nykyihmisen korvassa.
Anonyymi kirjoitti:
Voi sanoa suoraan. Raamatun kuvaukset taivaasta ovat hölynpölyä nykyihmisen korvassa.
Kaikki on rakas hölynpolystä kunnes ihminen ottaa vastaan Syntienpoistajan ja Vapauttajan !!!
- Anonyymi
Kunnia Herralle
Room. 13: 8
Matt. 6:24
Puoliveljeyttä ei kannata tavoitella.Niinpä Rakas !!
Matt. 12:50
Sillä jokainen, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon, on minun veljeni ja sisareni ja äitini."
Tänään on taas Juh7lapäivä jolloin juhlimme Jeesusta meidän Kuninkaamme ja Jumalamme !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=fMLz6zknKhc- Anonyymi
Jumalan Poika vuodatti verensä ristillä jotta sen kautta voisi jokainen ihminen saada syntinsä anteeksi.
Hän nöyrtyi niin alas vain pelastaakseen ihmiset. Mutta se jolle tuo pelastus ei kelpaa tulee kärsimään ikuisesti sitä tuhoutumista joka palaa helvetissä. Koska ylpeänä halveksi sitä niin suurta pelastusta! - Anonyymi
Herran riemuvuosi tullut on. Herran Henki on minun päälläni, sillä hän on voidellut minut julistamaan evankeliumia köyhille; hän on lähettänyt minut saarnaamaan vangituille vapautusta ja sokeille näkönsä saamista, päästämään sorretut vapauteen,
saarnaamaan Herran otollista vuotta.
Jumalan Henki julistaa riemuvuotta.- Anonyymi
Miksi uskonnollisen kääntymyksen läpi käyneet vangit palaavat yhä uudestaan ja uudestaan vankiloihin?
Uskonto tai uskovaisuus ei muuta ihmisen persoonallisuutta eikä varhaisia ihmissuhdemalleja. Persoonallisuuden rakenteiden muuttamisen tarvittaisiin psykoterapeuttista työskentelyä. Myös sattumilla ja elämäntilanteilla on aina osuutta vankilaan joutumiseen. Uskonto ei takaa ihmiselle turvallista toimeentuloa, terveyttä, hyviä ihmissuhteita tai asuntoa, ja näiden puuttuminen voi ratkaisevasti vaikuttaa uusintarikollisuuden riskiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi uskonnollisen kääntymyksen läpi käyneet vangit palaavat yhä uudestaan ja uudestaan vankiloihin?
Uskonto tai uskovaisuus ei muuta ihmisen persoonallisuutta eikä varhaisia ihmissuhdemalleja. Persoonallisuuden rakenteiden muuttamisen tarvittaisiin psykoterapeuttista työskentelyä. Myös sattumilla ja elämäntilanteilla on aina osuutta vankilaan joutumiseen. Uskonto ei takaa ihmiselle turvallista toimeentuloa, terveyttä, hyviä ihmissuhteita tai asuntoa, ja näiden puuttuminen voi ratkaisevasti vaikuttaa uusintarikollisuuden riskiin.>> Miksi uskonnollisen kääntymyksen läpi käyneet vangit palaavat yhä uudestaan ja uudestaan vankiloihin? <<
Synnin takia tietenkin.
Jumala kääntää uskoontulossa ihmisen sydämen ja mielen hänen puoleensa, uskomaan häneen, mutta sen jälkeen ihmisellä on edessä loppuiän elämänkoulu, kilvoittelu, Jumalan tahdon mukaisessa elämässä. Anonyymi kirjoitti:
Uskonto tai uskovaisuus ei muuta ihmisen persoonallisuutta eikä varhaisia ihmissuhdemalleja. Persoonallisuuden rakenteiden muuttamisen tarvittaisiin psykoterapeuttista työskentelyä. Myös sattumilla ja elämäntilanteilla on aina osuutta vankilaan joutumiseen. Uskonto ei takaa ihmiselle turvallista toimeentuloa, terveyttä, hyviä ihmissuhteita tai asuntoa, ja näiden puuttuminen voi ratkaisevasti vaikuttaa uusintarikollisuuden riskiin.No sentakia kun ei tarjotaan Oikea Jeesus heille joka on Synninpoistaja ja Vapauttaja.
Tämä koko Suomen Sionin halpa armon teoloogia on vienyt uskovaiset kuralle ja luulevat olevansa uskonsankareita oikea uskontiellä vaikka ovat löytäneet feikkiuskon joka saavat feikkijeesukselta jolla on sarvet päässä.
Siis ylistetään Jeesus Kristus meidän Herramme ja Jumala !! Nyt on Juhla !!!
https://www.youtube.com/watch?v=Jf_mvisJ8tsKaikki vaan Herralle !!!
Rukoillaan tapahtuuko Sinun Tahtosi ja Tulkoon Sinun Valtakuntasi !!!
Kiitos Herraa !!
Olakaa siunatut Kaikki Rakkaat !! Sinä myös !!!!!!!!Nyt O!!! Uusi päivä jonka Jumala on luonut meille että me voimme Juhlia Hänet >>>> Jeesus Kristus !!
Kiitos siitä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=oPerroU6txk- Anonyymi
Ps.69:23-29 Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi, ansaksi noille suruttomille. Soetkoon heidän silmänsä, niin etteivät näe, ja saata heidän lanteensa alati horjumaan. Vuodata vihastuksesi heidän päällensä, ja yllättäköön heidän sinun vihasi hehku. Joutukoon heidän leiripaikkansa autioksi, älköön heidän majoissansa asukasta olko. Sillä he vainoavat sitä, jota sinä olet lyönyt, he juttelevat niiden tuskista, joita sinä olet haavoittanut. Lisää heille rikosta rikoksen päälle, ja sinun vanhurskauteesi he älköön pääskö. Pyyhittäköön heidät pois elämän kirjasta, älköönkä heitä kirjoitettako vanhurskasten lukuun. Room.11:7-14 Mitä siis on? Mitä Israel tavoittelee, sitä se ei ole saavuttanut, mutta valitut ovat sen saavuttaneet; muut ovat paatuneet, niinkuin kirjoitettu on: Jumala on antanut heille uneliaisuuden hengen, silmät, etteivät näkisi, ja korvat etteivät he kuulisi, tähän päivään asti. Ja Daavid sanoo: Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi ja lankeemukseksi ja kostoksi, soetkoon heidän silmänsä, etteivät he näkisi; ja paina yhäti heidän selkänsä kumaraan. Minä siis sanon: eivät kaiketi he ole sitä varten kompastuneet, että lankeaisivat? Pois se! Vaan heidän lankeemuksensa kautta tuli pelastus pakanoille, että he itse syttyivät kiivauteen. Mutta jos heidän lankeemuksensa on maailmalle rikkaudksi ja heidän vajautensa pakanoille rikkaudeksi, kuinka paljon enemmän heidän täyeteytensä! Teille, pakanoille, minä sanon: Koska olen pakanain apostoli, pidän minä virkani kunniassa, sytyttääkseni, jos mahdollista, kiivauteen niitä, jotka ovat minun heimolaisia, ja pelastaakseni edes muutaman heistä.
Aivan ! Rakas Anonyymi !
Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi, ansaksi noille suruttomille. SYNTISET.
Jotka eivät halua synnit POIS elämästä !!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aivan ! Rakas Anonyymi !
Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi, ansaksi noille suruttomille. SYNTISET.
Jotka eivät halua synnit POIS elämästä !!"Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi, ansaksi noille suruttomille. SYNTISET."
Kovin on maallisen oloiset ja pahantahtoisen ihmisen unelmat kristityillä .
Ihmiset nyt ovat sellaisia toivovat toisilleen pahaa tapahtuvaksi vaikka sitten kyse olisi olemattomasta kostajasta.
Mutta kaikkea hyvää nimimerkki Savikselle elämässään kyllä se sisinkin siitä valoisammaksi muuttuu monesti pahaa sisäistä oloaan puretaan muihin ja se on ymmärrettävä ihmisen luontainen käytös. Anonyymi kirjoitti:
"Tulkoon heidän pöytänsä heille paulaksi, ansaksi noille suruttomille. SYNTISET."
Kovin on maallisen oloiset ja pahantahtoisen ihmisen unelmat kristityillä .
Ihmiset nyt ovat sellaisia toivovat toisilleen pahaa tapahtuvaksi vaikka sitten kyse olisi olemattomasta kostajasta.
Mutta kaikkea hyvää nimimerkki Savikselle elämässään kyllä se sisinkin siitä valoisammaksi muuttuu monesti pahaa sisäistä oloaan puretaan muihin ja se on ymmärrettävä ihmisen luontainen käytös.Niin ?
Et ymmärrä textiä kun et ole kristillinen varustettu Pyhällä Hengellä-
Tuo texti on otettu Vanhan Testamenttin puolella ja ei ole mitään tekemistä tän päivän suruttomilla jotka eivät halua muutos heidän syntisen elämän ja menoa.
Halvan armon tie vie helvettiin.
Ja kalliin armon Tie vie Taivaaseen !!
https://www.youtube.com/watch?v=CGhAPqWHpEg- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Niin ?
Et ymmärrä textiä kun et ole kristillinen varustettu Pyhällä Hengellä-
Tuo texti on otettu Vanhan Testamenttin puolella ja ei ole mitään tekemistä tän päivän suruttomilla jotka eivät halua muutos heidän syntisen elämän ja menoa.
Halvan armon tie vie helvettiin.
Ja kalliin armon Tie vie Taivaaseen !!
https://www.youtube.com/watch?v=CGhAPqWHpEgMollaat turhaan edellistä kommentoijaa. Jopa ateistit huomaavat tekopyhyytesi.
Anonyymi kirjoitti:
Mollaat turhaan edellistä kommentoijaa. Jopa ateistit huomaavat tekopyhyytesi.
Jaa ?? Rakas et sitten huomannut tekopyhyyttä edellisessä kirjoitukset kun hän mollasi Kristityt ??
- Anonyymi
Jer.18:5-13 Sillon tuli minulle tämä Herran sana: Enkö minä voi tehdä teille, te Iaraelin heimo, niinkuin tekee tuo savenvalaja, sanoo Herra. Katso, niinkuin savi on savenvalajan kädessä, niin te olette minun kädessäni, te Israelin heimo. Yhden kerran minä uhkaan temmata pois, hajottaa ja hävittää kansan ja valtakunnan; mutta jos se kansa kääntyy pois pahuudestaan, josta minä sitä uhkasin, niin minä kadun sitä pahaa, jota ajattelin tehdä sille. Toisen kerran taas minä lupaan rakentaa ja istuttaa kansan ja valtakunnan; mutta jos se tekee sitä, mikä on pahaa minun silmissäni, eikä kuule minun ääntäni, niin minä kadun sitä hyvää, jota olin luvannut tehdä sille. Sano siis nyt Juudan miehille ja Jerusaemin asukkaillle: Näin sanoo Herra: Katso, minä hankin teille onnettomuutta ja pidän neuvoa teitä vastaan. Kääntykää siis kukin pahalta tieltänne ja parantakaa vaelluksenne ja tekonne. Mutta he vastaavat: Se on turhaa! Sillä me vaellamme omien neuvojemme mukaan, ja me teemme kukin oman pahan sydämensä paatumuksen mukaaan. Sentähden, näin sanoo Herra: Kysykää kansojen keskuudessa, kuka on tämänkaltaista kuullut? Ylen kauhistuttavia tekoja on tehnyt neitsyt Israel. Jer.2:10-11. Room.1:22-32
Ja sitten tuot lisää textiä miten uskovat eli yli 2000 v sitten !!
Vaikka uskovat tahtoo kyllä yhä sanoa Jumalalle että >>>> Se on turhaa! Sillä me vaellamme omien neuvojemme mukaan, ja me teemme kukin oman pahan sydämensä paatumuksen mukaaan.
Tule mukaan juhlimaan Jeesusta myös tänään Rakkaat !!!!
https://www.youtube.com/watch?v=2x9lQhHjWIA&list=RDCGhAPqWHpEg&index=10Muistakaa etsiä Hänet ja ylistää ja palvoa Hänet myös Tänään !!
Kiitoksen kanssa !!
Siis Kiitä Vaan !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=2x9lQhHjWIA&list=RDCGhAPqWHpEg&index=8- Anonyymi
Varallisuus on Pedon merkki luottokortteinen ja Pedon numeroineen.
Rokote on ... se on... Rohkeyden Sydän.
Raha on Vihan merkki joten raha jas vsrtslliduus pitää poistaa kaikilta. Selvästi tarvi Suomen Sion ailmät näkemään ja korvat kuulemaan !!
Rakkaat ylistetään !!!!
https://www.youtube.com/watch?v=CGhAPqWHpEg&list=RDMM&start_radio=1&rv=XhrpR2b8pAY- Anonyymi
Antakaa sovittaa itsenne Jumalan kanssa tarkoittaa antakaa kastaa itsenne syntien anteeksisaamiseksi ja Pyhän uskonhengen lahjan saamiseksi.
Ei Eakas Anonyymi . Vaan antautukaa Jeesukselle Kristukselle meidän Jumalamme että Hän Kastaa meidät Hengellä ja Totuudella että kuolemme Hänen kanssa ja saadana nousta Hänessä ja Hänen kanssa ja elää aina ja iankaikkisessa Hänen kanssa !!!
Savis kirjoitti:
Ei Eakas Anonyymi . Vaan antautukaa Jeesukselle Kristukselle meidän Jumalamme että Hän Kastaa meidät Hengellä ja Totuudella että kuolemme Hänen kanssa ja saadana nousta Hänessä ja Hänen kanssa ja elää aina ja iankaikkisessa Hänen kanssa !!!
Anteeksi !!! Piti olla Rakas anonyymi !!
Rakkaat !!!!
Ylistetään ja Juhlitaan Jeesusta Kristusta Oikein Kiitoksen Kanssa !!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=_T81jY34gus&list=RDMM&index=27- Anonyymi
Poistoon tuo siansaksa, ei liity palstan aiheeseen.
- Anonyymi
Mitäs sinä olet syönyt? Tuollaisia pieruja päästelet.
Rakkaat !!
Aina vaan Juhlimme Jeesusta Kristusta !!!!!!!!!!!!!!!!!!- Anonyymi
Ylistä sinä, vaikka et edes tajua tulleesi alistetuksi.
Vapahtaja olet sinä. Rakkaat !!!
Ylistetään Jeesusta Oikeista Herätyksistä !!
https://www.youtube.com/watch?v=2x9lQhHjWIAMeillä on Rakkaat Juhla vaikka ei ole vielä Joulu Juhla !!!
2. Piet. 3:18
ja kasvakaa meidän Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa. Hänen olkoon kunnia sekä nyt että hamaan iankaikkisuuden päivään.- Anonyymi
Saviksen äärikarsimaattinen vouhottaminen vain yltyy yltymistään.
Savis ottaisit välillä henkeä / happea ja pysähtyisit tutkimaan itseäsi ja omaa toimintaasi.
Tämä touhu menee jo ihan totaalisen yli.
Häpäiset sillä vain itsesi, mutta niinhän se Sana sanoikin kaltaisistasi:
1 Mutta tiedä se, että viimeisinä päivinä on tuleva vaikeita aikoja.
!!!
2 Sillä ihmiset ovat silloin itserakkaita, rahanahneita, kerskailijoita, ylpeitä, herjaajia, vanhemmilleen tottelemattomia, kiittämättömiä, epähurskaita,
3 rakkaudettomia, epäsopuisia, panettelijoita, hillittömiä, raakoja, hyvän vihamiehiä,
4 pettureita, väkivaltaisia, pöyhkeitä, hekumaa enemmän kuin Jumalaa rakastavia;
5 heissä on jumalisuuden ulkokuori, mutta he kieltävät sen voiman. Senkaltaisia karta.
6 Sillä niitä ovat ne, jotka tungettelevat taloihin ja pauloihinsa kietovat syntien rasittamia ja monenlaisten himojen heiteltäviä naisparkoja,
7 jotka aina ovat opetusta ottamassa, eivätkä koskaan voi päästä totuuden tuntemiseen.
8 Ja niinkuin Jannes ja Jambres vastustivat Moosesta, niin nuokin vastustavat totuutta, nuo mieleltään turmeltuneet ihmiset, jotka eivät uskonkoetuksissa kestä.
!!!
9 Mutta he eivät pitemmälle edisty, sillä heidän mielettömyytensä on käyvä ilmeiseksi kaikille, niinkuin noidenkin mielettömyys kävi ilmi.
!!!Oletko rakas kimppassa pilkkaja ja trolli sav1s kanssa ??
Kannattais sanoutua itsesi irti Jeesuksen Nimessä ja veressä tuosta hengestä joka liitoutuu Herran palvelija vastaan !!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Oletko rakas kimppassa pilkkaja ja trolli sav1s kanssa ??
Kannattais sanoutua itsesi irti Jeesuksen Nimessä ja veressä tuosta hengestä joka liitoutuu Herran palvelija vastaan !!Nyt Savis menit TAAS tuomitsemaan itse itsesi !
Sinua itseäsi vie selvästi joku muu henki, kuin Totuuden Henki !
Sinähän olet itse liittoutunut syyttäjän kanssa, Jumalan lapsia vastaan heitä valheiden kautta syyttelemään milloin mistäkin.
Sehän on perkeleen työtä se !
Miksi teet siis sitä samaa ? - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Oletko rakas kimppassa pilkkaja ja trolli sav1s kanssa ??
Kannattais sanoutua itsesi irti Jeesuksen Nimessä ja veressä tuosta hengestä joka liitoutuu Herran palvelija vastaan !!Mitenkähän sinä Savis suusi sitten panet, kun Herran eteen lopulta tuomittavaksi joudut, kaikesta siitä, mitä olet täälläkin touhunnut ???
Säälin sinua jo etukäteen Savis ! Anonyymi kirjoitti:
Nyt Savis menit TAAS tuomitsemaan itse itsesi !
Sinähän olet itse liittoutunut syyttäjän kanssa, Jumalan lapsia vastaan heitä valheiden kautta syyttelemään milloin mistäkin.
Miksi teet siis sitä samaa ?Rakas voi voi !! Olen vaan tehnyt sen >>
10 Niin myös te, kun olette tehneet kaiken, mitä teidän on käsketty tehdä, sanokaa: 'Me olemme ansiottomia palvelijoita; olemme tehneet vain sen, minkä olimme velvolliset tekemään'.Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän sinä Savis suusi sitten panet, kun Herran eteen lopulta tuomittavaksi joudut, kaikesta siitä, mitä olet täälläkin touhunnut ???
Säälin sinua jo etukäteen Savis !2. Kor. 11:10
Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, ei tätä kerskausta minulta riistetä Akaian maanäärissä.
Gal. 2:5
me emme hetkeksikään alistuneet antamaan heille myöten, että evankeliumin totuus säilyisi teidän keskuudessanne.
Ef. 4:21
jos muutoin olette hänestä kuulleet ja hänessä opetusta saaneet, niinkuin totuus on Jeesuksessa:
Ef. 5:9
-sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä-Anonyymi kirjoitti:
Mitenkähän sinä Savis suusi sitten panet, kun Herran eteen lopulta tuomittavaksi joudut, kaikesta siitä, mitä olet täälläkin touhunnut ???
Säälin sinua jo etukäteen Savis !Rakas Se vasta tulee olemaan riemua ! Sinua säälin kun luemme Pyhä Raamattu eikä kuvittelee harhoja.
Hes. 3:20
Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä ja minä panen kompastuksen hänen eteensä, niin hän kuolee-kun et sinä häntä varoittanut, niin hän synnissänsä kuolee, ja vanhurskautta, jota hän oli harjoittanut, ei muisteta-mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.Anonyymi kirjoitti:
Nyt Savis menit TAAS tuomitsemaan itse itsesi !
Miksi teet siis sitä samaa ?<<<<<<<<<<<<<<<<<<<aina kun varoitan sinua Rakas,, niin syytät minua etä tuomitsen sinua. Kysy nyt vihdoinkin mikä syttäjä sinussa asuu ennenkuin on liian myöhä. Olet tullut sellainen varottajien syyttäjä. !!
Nyt Juhlitetaan Jeesus Kristus meidän syntien Pois ottaja ja Vapauttaja !!!!
https://www.youtube.com/watch?v=8VfYKmJkxl0Et Rakas voi voi pystyt fanaattisuudessa ajatella että on olemassa Oikea Herätys olemassa ja ON ja Olis kaikkille apua jos se tulis vielä kerran Suomeen niinkuin yli sata vuotta sitten ennenkuin Rakkaus vääryyteen on tullut ja on valloilla myös sinun kautta ja hyökkää Oikea Herätystä vastaan suuressa raivossa . On se niin järkyttävä !!
Haluat tietysti pitää kiinni halvasta armosta ja kasvattaa uskovaiset puhtauteen.
Montako olet kasvattunut irti synneistä nniin että he ovat tulleet omassa voimassa aivan puhtaita ja synnittömiä ???
Kait ymmärrät että meiltä vaaditaan puhtaus ? Muuten voidaan leikkata ja joudutaan leikkaa pois suuren osa Pyhästä Raamatusta joka puhuu parannuksen teosta Ristinkuoleman kautta Hänen Vomissa joka on Veren Voima Ristinkuoleman kautta tuo ihan Ylösnousemuksen Voima Jeesuksen kautta ja Hänessä johon Elämään saa kun Uudestisynnytään ja tullaan Hänen kaltainen tässä ajassa.
Jatka taistelu minua ,, Pyhä Raamattu , Oikea Herätystä jossa esintyy valtava synnntuntoa ja vieläpä taistelu JUmala vastaan !! HUh hejjaa ,, ei tu katelliseksi sinun kohtalosta...- Anonyymi
Tästä löytyy koko Saviksen touhun ydin:
" Montako olet kasvattunut irti synneistä nniin että he ovat tulleet OMASSA VOIMASSA aivan puhtaita ja synnittömiä ??? "
Siis OMASSA VOIMASSA !
Kyse on siis oikeasti ja vain ja ainoastaan / pelkästä omavanhurskauden pystyttely yrityksestä !!!
Ihminen siis tekee itse itsestään synnittömän !
Onneksi olkoon Savis !
Ja kiitos kun paljastit tuonkin ! Anonyymi kirjoitti:
Tästä löytyy koko Saviksen touhun ydin:
" Montako olet kasvattunut irti synneistä nniin että he ovat tulleet OMASSA VOIMASSA aivan puhtaita ja synnittömiä ??? "
Siis OMASSA VOIMASSA !
Kyse on siis oikeasti ja vain ja ainoastaan / pelkästä omavanhurskauden pystyttely yrityksestä !!!
Ihminen siis tekee itse itsestään synnittömän !
Onneksi olkoon Savis !
Ja kiitos kun paljastit tuonkin !Mä kyllä kirjoitin sinusta rakas vihllinen.. Siis paljastin sinut...
Ei kat pahasti nyt suutuit rakas ,,kun paljastin sinun ja Petri Paavolan pohja ja kallio jonka päälle hän on rakentanut opin miten synneistä pääsee irti. ??
Otettu yksi sananpaikka irti koko kokonaisuus Pyhästä Raamatusta ???
Olet sä vaan Petrin opetuslapsi vieläkin kun vastat tuolla viisin !!- Anonyymi
Mitä ihmettä sinä taas sekoilet ?
Kirjoituksistasi ei taas saa yhtään mitään selvää, niin sekavia ovat kirjoituksesi !
Yritä nyt edes vähän paremmin ilmaista omia ajatuksiasi !
Nyt ne ovat luokkaa "ihan hebreaa" muille lukijoille ! Anonyymi kirjoitti:
Mitä ihmettä sinä taas sekoilet ?
Kirjoituksistasi ei taas saa yhtään mitään selvää, niin sekavia ovat kirjoituksesi !
Yritä nyt edes vähän paremmin ilmaista omia ajatuksiasi !
Nyt ne ovat luokkaa "ihan hebreaa" muille lukijoille !Niin ehkä muille Rakas !
Mutta ei sulle on mun kirjoitukset täysin selvät,, kun suutuit noin kamalasti Totuudesta,, kun rakenette kasvatuksen päälle opin jossa muka ihminen puhdistuu .
Meillä toisilla on Jeesus meidän Puhdistaja ja Vapauttaja !!!!!!!!!!!!!
Hän joka Pois ottaa synnin meiltä.
- Anonyymi
>> Olkaa niin siunattuja ja rukoilkaamme toinen toistemme puolesta !!
Ja että tuli vielä kerran Oikea Herätys Suomeen !! <<
Rukoilla totisesti saa isompaa herätystä, nimittäin uskoville. Sillä uskovat ovat aivan liian laiskoja ja mukavuudenhaluisia, että Herra isompaa uskoontulon aaltoa voisi juuri nyt järjestää. Sillä isompaan ei-uskovien herätykseen tarvitaan myös enemmän jo uskossa olevia työntekijöitä. Tällä hetkellä ei kuitenkaan ole juuri muita kuin oleskelijoita.
Siksi ihmisiä tulee nyt uskoon vain tasaiseen, hijaiseen tahtiin. Se on oikein mitoitettu tahti, sillä laiskoissa lopun ajan nukkumaseurakunnissa ei pystyttäisi tämän kovempaan tahtiin edes vastaamaan. Uudet uskovat jäisivät heitteille uskoon tultuaan, jos Herra laittaisi valtaisan herätysaallon ja seurakuntiin ryntäisi ihmisiä ovista ja ikkunoista.- Anonyymi
>> uskovat ovat aivan liian laiskoja ja mukavuudenhaluisia <<
Mukaan lukien minä itse. Ei ei rakas !!
Ei ole kyse isompaan rukousaalto .
Vaan Herätys joka Puhdistaa uskovaiset synneistä !!!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ei ei rakas !!
Vaan Herätys joka Puhdistaa uskovaiset synneistä !!!!En minä mistään rukousaallosta puhunut. Ja uskovien heräämisestä mainitsin itsekin.
Anonyymi kirjoitti:
En minä mistään rukousaallosta puhunut. Ja uskovien heräämisestä mainitsin itsekin.
Anteeksi rakas !! Ymmärsin väärin !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Ei ei rakas !!
Vaan Herätys joka Puhdistaa uskovaiset synneistä !!!!Mitään herätystä on turha rukoilla. Sitä ei anneta pelkästään kirkonpenkkiä kuluttaville riviuskovaisille. Se annetaan vain niille, jotka vilpittömästi ja pyyteettömästi tekevät Jumalan töitä. Jumala edistää herätyksellä omiensa työn tekoa. Sama koskee armolahjoja.
Anonyymi kirjoitti:
Mitään herätystä on turha rukoilla. Sitä ei anneta pelkästään kirkonpenkkiä kuluttaville riviuskovaisille. Se annetaan vain niille, jotka vilpittömästi ja pyyteettömästi tekevät Jumalan töitä. Jumala edistää herätyksellä omiensa työn tekoa. Sama koskee armolahjoja.
Olet väärässä !! Oikea työnteko Jumalasta on olla jatkuva Rukouksessa Herranedessä että Hän armollisesti antaisi synnintunto syntisille !! Silloin tulee Oikea Herätys . Siis rukoillaan näin yölä ja myös päivällä itkien Pyhä Papiston kanssa Jumalan altarin edessä !!!!!
Siis ylistetään Jeesus Kristusta ja kiitetään Hänet kaikkista aidoista Herätyksistä jotka Hän on antanut kautta Herästyshistorian..
https://www.youtube.com/watch?v=oPerroU6txk&list=RDoPerroU6txk&start_radio=1Kun Herran Henki valtaa minua , minä saan LUOTTAA HERRAAN KUIN DAAVID
Olettehan muistaneett rukoilla että Hrra muistuttaa teidät ylistää ja kiittää Hänet kun Hän kuoli meidän puolesta ja Verellä ostettiin meidät vapaaksi synneistä !!!
https://www.youtube.com/watch?v=MHusNDxUHNAMinä rukoilen tänä yönä sinun puolesta Rakas !!
Siitä me kiitetään Herra !!!
https://www.youtube.com/watch?v=Vn6-zk9naus&list=RDoPerroU6txk&index=21- Anonyymi
En vietä pääsiäistä.
Pysyn kaukana kaikista ihmisten keksimistä rituaaleista. Rituaalit eivät auta pelastumaan. Pärleporern !! Ja Javisst Tackar vi Gud för den sången !! Härligt käraste !!
- Anonyymi
Tuo on hieno laulu.
Parhaimpia lauluja helluntailaisissa.
Tuossa ruotsinkielisessä versiossa on sen aito, vanhahelluntailainen henki ja rytmi. Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hieno laulu.
Parhaimpia lauluja helluntailaisissa.
Tuossa ruotsinkielisessä versiossa on sen aito, vanhahelluntailainen henki ja rytmi.Aivan rakas ! Keskustelin Fasessa yhdenn tyypin joka uskoi uuskarismatisuuteen ja hän ei kestänyt ollenkaan näitä vanhoja ihania lauluja joka/jossa on Pyhä Henki joka on tehnyt niitä ja joka Henki vastaa meissä ja saamme nauttia Pyhässä Hengessä ja kiittä Herra !! Ole siunattu !!!
Monet vanhat ihanat laulut ovat uuskarismaattinen henki pilannut täysin ettei voi kuunnella kun he laulavat.Kaikki ei ole valoa mikä näyttää siltä Rakas !! Varokaamme siis näistä eikä kuljetaan uskarismaattisuuden mukaan !!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aivan rakas ! Keskustelin Fasessa yhdenn tyypin joka uskoi uuskarismatisuuteen ja hän ei kestänyt ollenkaan näitä vanhoja ihania lauluja joka/jossa on Pyhä Henki joka on tehnyt niitä ja joka Henki vastaa meissä ja saamme nauttia Pyhässä Hengessä ja kiittä Herra !! Ole siunattu !!!
Monet vanhat ihanat laulut ovat uuskarismaattinen henki pilannut täysin ettei voi kuunnella kun he laulavat."... ja joka Henki vastaa meissä..." 🕊️
Nimenomaan! Tuo Henki vastaa meissä.
"Minun lampaani tuntevat minun ääneni ja vierasta ääntä ne eivät seuraa."
Noissa vanhoissa lauluissa on uskon henki. Ei uuskarismaattisuuden henkeä, vaan uskon. Esim. tuolla Hank Williamsin videolla, vanhasta Hank'ista näkee, että hän laulaa tosissaan. Muut "esiintyvät", mutta Hank Sr laulaa "todistaen", tarkoittaen joka sanaa!
Ei tarvitse pyytää: ”Tulepas nyt Hank tänne esille ja kerro kaikille miten elit ennen ja miten on nyt!" Höpöhöpö. Hank Sr todistaa koko katseellaan! - Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kaikki ei ole valoa mikä näyttää siltä Rakas !! Varokaamme siis näistä eikä kuljetaan uskarismaattisuuden mukaan !!
Ymmärrän mitä tarkoitat. Onhan tuolla videolla eli tuossa "helluntaiseurakunnassa" varsin pinnallinen henki ja nk. opetus, tämä ilmenee itse elokuvassa, tuo laulu on nimittäin kohtauksesta elokuvassa "Ladykillers".
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän mitä tarkoitat. Onhan tuolla videolla eli tuossa "helluntaiseurakunnassa" varsin pinnallinen henki ja nk. opetus, tämä ilmenee itse elokuvassa, tuo laulu on nimittäin kohtauksesta elokuvassa "Ladykillers".
Itse en siis kävisi tuossa seurakunnassa, jos voisi valita jonkin vakavamielisemmän seurakunnan tai kirkon välillä. Pastorilla ei saarnassaan ollut mitään sanottavaa.
Laulu on kylläkin iloinen ja yritin kohteliaasti "suvaita" tuota mustien meininkiä.
Kiitos, että palautit minut "suvaitsevaisesti" tuijottamassa väärää, lihallisuuden ja epäraittiin hurmoksen tietä. 🙏 Anonyymi kirjoitti:
Aivan Rakas ! Ei ole Jumalan Henki mukana siinä !!! Kyllä jopa maailma voi laulaa niinkuin loiri eri hengessä vaikka mitkät kirkkon ylistys ja joululauluja mutta ei Jumalan Hengessä silti..
Anonyymi kirjoitti:
Itse en siis kävisi tuossa seurakunnassa, jos voisi valita jonkin vakavamielisemmän seurakunnan tai kirkon välillä. Pastorilla ei saarnassaan ollut mitään sanottavaa.
Laulu on kylläkin iloinen ja yritin kohteliaasti "suvaita" tuota mustien meininkiä.
Kiitos, että palautit minut "suvaitsevaisesti" tuijottamassa väärää, lihallisuuden ja epäraittiin hurmoksen tietä. 🙏Kiitos Herralle että otit vastaan Herrasta . Varovaisia lulisimme olla ja vain vaella ja kuunnella siinä missä Pyhä Henki on yhtä laulun kanssa !!!
Minulla tietysti on helpompi siinä , että on saanut henkien erottamisen lahjan , joka suojele minua niin tarkkaan , että joskus tuntuu että se on rasite , kun ei voi osallistua kaikenlaisten tapahtumien ja seurakuntakokouksiin..
Henkien erottamislahja puuttuu useimpiin Pastoreissa , Saarnamiehissä , Paimenissa ja Papeissa..
- Anonyymi
Mitä on oikea ylistys?
Nuo vieraat, keinotekoiset, nk. ylistysseremoniat tulivat helluntailaisuuteen vasta joskus 1980-90-luvulla, Amerikasta, tietysti. En ole ikinä osallistunut niihin. Ne ovat pelkkää ulkoista toimintaa, lihallisia eleitä ja joissa hoetaan sanoja kuin mantraa.
Jumala Itse on sanonut, ettei Hän halua kuunnella sellaista.
Ylistys lähtee aidosta tunteesta. Siihen ei voi käskyttää. Se on hengessä oleva sisäinen, aito kiitoksen ja rukouksen ääni.
Laitoin noita vanhoja lauluja, koska itsessäni ne herättävät tietynlaisen ylistyksen kokemuksen. Niissä ei hoeta mantroja, vaan niiden sanoissa on sanomaa ja henki on aidosti vapaa ja iloinen. Tuntuu kuin taivaallinen Valo loistaisi kasvoille!- Anonyymi
Matteus 6: 5-13 Jeesuksen Vuorisaarnaa:
5 Ja kun rukoilette, älkää olko niinkuin ulkokullatut; sillä he mielellään seisovat ja rukoilevat synagoogissa ja katujen kulmissa, että ihmiset heidät näkisivät. Totisesti minä sanon teille: he ovat saaneet palkkansa.
6 Vaan sinä, kun rukoilet, mene kammioosi ja sulje ovesi ja rukoile Isääsi, joka on salassa; ja sinun Isäsi, joka salassa näkee, maksaa sinulle.
7 Ja kun rukoilette, niin älkää tyhjiä hokeko niinkuin pakanat, jotka luulevat, että heitä heidän monisanaisuutensa tähden kuullaan.
8 Älkää siis olko heidän kaltaisiaan; sillä teidän Isänne kyllä tietää, mitä te tarvitsette, ennenkuin häneltä anottekaan.
9 Rukoilkaa siis te näin: Isä meidän, joka olet taivaissa! Pyhitetty olkoon sinun nimesi;
10 tulkoon sinun valtakuntasi; tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;
11 anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme;
12 ja anna meille meidän velkamme anteeksi, niinkuin mekin annamme anteeksi meidän velallisillemme;
13 Äläkä saata meitä kiusaukseen; vaan päästä meidät pahasta, sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Amen.
- Anonyymi
The Kossoy Sisters - I'll fly away:
https://youtu.be/4MNM0OO_iVI
Laulu kertoo uskovan kuolemasta / ylösnousemuksesta. - Anonyymi
Ainakin toi Tampereen helluntaiseurakunnan tilaisuus oli kauheaa katsottavaa kun tupakan samentavat, viinan puremat äänet yritti laulaa muka kaunista musiikkia siinä onnistumatta.
- Anonyymi
Väärä linkki aloituksessa, piti varmaan olla tämä:
https://youtube.com/watch?v=gkMfVbKexqM&feature=share- Anonyymi
Jeesuksen ja HPE:n pilkkaa.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aivan rakas !!
Uskovaisilla ei tunnetusti ole minkäänlaista huumorintajua.
Hengen Voima , sitä tarvitaan !!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=CGhAPqWHpEg- Anonyymi
Helluntailaista jazzia?
Kaikki joraamaan! 🕺👯♂️💃 - Anonyymi
Tämmöstä.
https://www.youtube.com/watch?v=dBlcKwulXtk
Helluntairiekkuiluun liitetty myös juutalaisuuden tunnus (kypyrä ja kohtu päällekkäin eli sisäkkäin), eli Toisen Valtion lippu ja josta lippunsa alentamisesta, tiedän, tuo Toinen valtio ei kyllä yhtään pidä.
Mutta heksagrammi, muinaismerkityksessään, toisaalta sopii täysiään tuohon uushelluntaihenkeen, just kuin edellä tuon symboolin merkityksen kerroin.
Pääsiäisenäkin voimme Ylistää Herra ja tietysti me kunnioitetaan Ristin Herra !!!
https://www.youtube.com/watch?v=oPerroU6txk- Anonyymi
Hei! Miten meni Pääsiäinen?
Huomasin youtubella Sääksi-Liven!
☀️🌲🌲🦅🐣🐣🐣🐣🦅🌳🌲🌳
https://youtu.be/3FWS3j2E_MI
Nuo luonnon pesäkamerat ovat kivoja.
Aiempina vuosina olen seurannut mm. Viron pesäkameroita, myös Tallinnan eläintarhan live-kameroita. Anonyymi kirjoitti:
Hei! Miten meni Pääsiäinen?
Huomasin youtubella Sääksi-Liven!
☀️🌲🌲🦅🐣🐣🐣🐣🦅🌳🌲🌳
https://youtu.be/3FWS3j2E_MI
Nuo luonnon pesäkamerat ovat kivoja.
Aiempina vuosina olen seurannut mm. Viron pesäkameroita, myös Tallinnan eläintarhan live-kameroita.Rakas !
Video oli poistettu !!
Mutta löysin toinen !!
https://www.youtube.com/watch?v=f0ENMdCpatk
Pääsiäisen on mennyt puuhatessa , korjatessa keittiötuolit , lasten trambolini, pojan vaatekomeroon sirklasin kaksi hyllyä . Vaimo oli haravoinut ja korjasin kasat pihalta, No nyt oli tullut lisä niitä , Pojalle tein hakkuun ja tytölle keppihevosten aita, hitsasin jopa vaimon vaatetelin migillä . Kiitos Jumalalle joka on antanut minulle monenlaista taitoa.
Kävimme katsomassa Ukranalaisperheitä myös ja meidän lapset leikki heidän lapsien kanssa.
Joo siinä meni Pääsiäisen nopesti.
Öisin rukoilessa polvilla , niin kauan kun pystyn. Huomasin viime yönä että olin nukahtanut ja kroppa oli melko tuskassa , kun heräsin. Kiitos Herralle !!! Kaikki Herralle !!!- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas !
Video oli poistettu !!
Mutta löysin toinen !!
https://www.youtube.com/watch?v=f0ENMdCpatk
Pääsiäisen on mennyt puuhatessa , korjatessa keittiötuolit , lasten trambolini, pojan vaatekomeroon sirklasin kaksi hyllyä . Vaimo oli haravoinut ja korjasin kasat pihalta, No nyt oli tullut lisä niitä , Pojalle tein hakkuun ja tytölle keppihevosten aita, hitsasin jopa vaimon vaatetelin migillä . Kiitos Jumalalle joka on antanut minulle monenlaista taitoa.
Kävimme katsomassa Ukranalaisperheitä myös ja meidän lapset leikki heidän lapsien kanssa.
Joo siinä meni Pääsiäisen nopesti.
Öisin rukoilessa polvilla , niin kauan kun pystyn. Huomasin viime yönä että olin nukahtanut ja kroppa oli melko tuskassa , kun heräsin. Kiitos Herralle !!! Kaikki Herralle !!!Ei videota ole poistettu!
Siellä on löydettävissä useiden eri pesien kameroita ja kaikissa ei aina ole Live päällä. Lukee "Live" kun elävää live-kuvaa tulee. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei videota ole poistettu!
Siellä on löydettävissä useiden eri pesien kameroita ja kaikissa ei aina ole Live päällä. Lukee "Live" kun elävää live-kuvaa tulee.Mistähän syystä S24 yp katsoi aiheelliseksi poistaa virolaiset luontokamera-linkit pois näkyviltä? Tässä ne uudestaan.
On tää outo foorumi. Pyhän Hengen armolahjatkin ovat nykyhellareilla enemmänkin synti!
Johtajisto haluaa yksin pitää profetoimiset ja tiedonsanat omissa käsissään, korottaa ne jonkinlaiseksi okkultistiseksi voimavaraksi, alentaen tavalliset uskovat vain "ymmärtämättömiksi" ja Jumalalle kelpaamattomiksi ja näin "nostattaa" itse itsensä Korkeimman profeetoiksi, joka kuulemma ei nykyään sisällykään hellareiden uskonpakettiin, vaan on peräti vain harvoille suotu, erillinen seurakuntavirka!
Mikäli hellareita uskoo, mutta miksi uskoisimme?
https://www.looduskalender.ee/n/taxonomy/term/82
🦅 Anonyymi kirjoitti:
Mistähän syystä S24 yp katsoi aiheelliseksi poistaa virolaiset luontokamera-linkit pois näkyviltä? Tässä ne uudestaan.
On tää outo foorumi. Pyhän Hengen armolahjatkin ovat nykyhellareilla enemmänkin synti!
Johtajisto haluaa yksin pitää profetoimiset ja tiedonsanat omissa käsissään, korottaa ne jonkinlaiseksi okkultistiseksi voimavaraksi, alentaen tavalliset uskovat vain "ymmärtämättömiksi" ja Jumalalle kelpaamattomiksi ja näin "nostattaa" itse itsensä Korkeimman profeetoiksi, joka kuulemma ei nykyään sisällykään hellareiden uskonpakettiin, vaan on peräti vain harvoille suotu, erillinen seurakuntavirka!
Mikäli hellareita uskoo, mutta miksi uskoisimme?
https://www.looduskalender.ee/n/taxonomy/term/82
🦅Mutta rakas !
Me ylistetään Herra kevästä ja kesän alkuista !!!
Ihan kaikkeesta kiitetään Herra !!!
Ilm. 7:12
sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
Eiköhän me ylistetään ja kitetään Jumala taas Onhan Hän niiiiiiiiiiiiiiiiiiiin HYvä !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=jVBHvZEWAic&list=RDoPerroU6txk&index=17- Anonyymi
Tässä Liveä Virosta.
Ilm. Miina-niminen kalasääksi makailee juuri nyt pesällään:
https://youtu.be/TtrLLEhX_f0
. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä Liveä Virosta.
.Helsinki, Korkeasaaren eläintarhan Live-kamerat:
https://www.korkeasaari.fi/ajankohtaista/livestream/#00912ded
*
Pitääkin taas tänä kesänä, ehkä toukokuussa mennä Korkeasaareen.
Kiinnostaisi myös Kuusamon Suurpetokeskus, mutta mahdollisuudet matkustaa sinne asti eivät ole kovin suuret.
Sulo ja pikkuinen Aina-karhunpentu:
https://youtu.be/qV8rOdWD8EA
🌿🌻🐻🌻☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helsinki, Korkeasaaren eläintarhan Live-kamerat:
https://www.korkeasaari.fi/ajankohtaista/livestream/#00912ded
*
Pitääkin taas tänä kesänä, ehkä toukokuussa mennä Korkeasaareen.
Kiinnostaisi myös Kuusamon Suurpetokeskus, mutta mahdollisuudet matkustaa sinne asti eivät ole kovin suuret.
Sulo ja pikkuinen Aina-karhunpentu:
https://youtu.be/qV8rOdWD8EA
🌿🌻🐻🌻☀️Tää on Saksan paimenkoira Rocky ja hänestä ja isännästään sekä Rockyn leikeistä muiden eläinten kanssa on paljon hauskoja videoita:
https://youtu.be/6iNGwJMflVE
En tiedä mistä maasta nämä ovat, ehkä Saksasta tai Englannista? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä Liveä Virosta.
.Miina on muninut ilm. yhden ison munan ja hautoo sitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä Liveä Virosta.
.Tässä virolaisessa metsäkamerassa näkyy juuri nyt koiras-metso!
https://www.youtube.com/watch?v=Izo8aLQCGAM
🦃
Ja sitten ylistetään vielä enemmän Herra joka on pelastamassa meidät maailmasta ja synneistä !!
https://www.youtube.com/watch?v=BuWjlvRIKOw&list=RDoPerroU6txk&index=44Kiitetään Rakkaat ja Ylistetään Herra >>>
https://www.youtube.com/watch?v=2x9lQhHjWIAOi mikä riemu saada ylistää Herra tänäänkin !!
Kiitos Herra Ilm. 7:12
sanoen: "Amen! Ylistys ja kirkkaus ja viisaus ja kiitos ja kunnia ja voima ja väkevyys meidän Jumalallemme aina ja iankaikkisesti, amen!"
Ilm. 14:7
Ja hän sanoi suurella äänellä: "Peljätkää Jumalaa ja antakaa hänelle kunnia, sillä hänen tuomionsa hetki on tullut, ja kumartakaa häntä, joka on tehnyt taivaan ja maan ja meren ja vetten lähteet".
https://www.youtube.com/watch?v=7QWPQGjShFYHalleluuja !! KIITOS HERRA KAIKKISTA OIKEISTA HERÄTYKSISTÄ.
On se mahtava aloitus !! Mikä Herran kautta sain tehdä ja sentakia saamme ylistää aina vaan Herra !!
Tottakai kannattaa Tehdä Herran Tahtoa !!
1. Aik. 23:30
seisoa joka aamu kiittämässä ja ylistämässä Herraa, ja samoin joka ilta;
1. Aik. 29:13
Me siis kiitämme sinua, meidän Jumalaamme; me ylistämme sinun ihanaa nimeäsi.
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi1072725Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap302385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen212280Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631021866- 1141610
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1671324Aatteleppa ite!
Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.2801149- 711024
- 801014
Omalääkäri hallituksen utopia?
Suurissa kaupungeissa ja etelässä moinen onnistunee. Suuressa osassa Suomea on taas paljon keikkalääkäreitä. Mitenkäs ha178930