Minä kaatusin kerran kerrostalon portaissa. Tulin saunasta ja oli alakerran nainen saunasta kanssa tulossa ja jotenkin vahingossa siinnä kaatuessa stikkasin ineen..tätä olikin vähän vaikempi selittää..vaimolle. Mutta eipä ainakaan majavat tai piisamit syöneet mökkilaituria.
paljastuksia menneisyydestä
4
89
Vastaukset
- Anonyymi
Mää muistan sen Repe Helismaan Juhlapuhe nimisen nauhan. Se näkyi netissäkin. Onhan se siellä edelleenkin!
https://www.google.com/search?channel=crow5&client=firefox-b-d&q=helismaa juhlapuheOnk se tää: "Naiset löydään tainnoksiin, mut miehet viedään pois - lempimättä nyt en olla vois!"?
- Anonyymi
Olen kanssa kaatuillut ja rönynnyt itteni lähes tärviölle. Niistä on kertynyt molempiin jalkoihin proteesit.
Nyt kun viimeksi ohuessa siiderissä rönysin, se oli tähtiin kirjoitettu. Löysin 2 € kolikon siitä paikasta. - Anonyymi
Mulla tulee pissu byysaan.
Jalmari Mäntyharjult, 96v
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä423424- 362034
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301759- 161547
- 231518
- 91401
- 241387
- 141237
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781165- 221122