Mikä oli Jeesuksen tarkoitus ollakseen syntisten kanssa ??

Olen näitten Terveitten syntisten kanssa,, koska niillä on kaikki kunnossa ,, eikä tarvi saada asiat kuntoon ja tervehtyä ja muuttua !!

Mark. 2
16 Kun fariseusten kirjanoppineet näkivät, että hän söi syntisten ja publikaanien kanssa, sanoivat he hänen opetuslapsilleen: "Publikaanien ja syntistenkö kanssa hän syö?"
17 Sen kuullessaan Jeesus sanoi heille: "Eivät terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat. En minä ole tullut kutsumaan vanhurskaita, vaan syntisiä."

Hän oli niitten kanssa parantakseen heitä iankaikkien kuoleman sairaudesta... !!!!!!!!

26

69

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Inspiroidakseen ulos synnistä kohti onnellisuutta.

• Anonyymi

Suattopa tuo ollahi. Vuan kaikkipa nuo otti ja kuoli kuitennii ja ihan lopullisesti. Ei aattanna jeesustelut vähhääkkää. Mutta niihen pöyvässä oli parraat evväät - ei ihme että Jeesus tykäsi.

• Rakas anonyymi !!
        Jeesus tykkäsi niistä jotka teki parannusta ja teki Hänen Tahtonsa mukaan ja Jeeuksen Tahto, ei voi olla syntinen tahto, nimittäin !!
        Joh. 15:14

Te olette minun ystäväni, jos teette, mitä minä käsken teidän tehdä.

• Rakas Anonyymi !
        Varo näitä opettajia jotka vetoa sinun egosi ja kunniahimosi eikä laittaa sua etsimään Jeesuksen sydän joka rukoillen pystyt saamaan pyytäen ja anoen ja rukoilen.

Näitä uuskarismaattiset menestysteologit vetoa inhimmilliseen himoon sinua tulla jokin suuri Goljat joka on niin täynnä minä minä te se eitse uskoa ettei ne huomaa enää mitä Jumalan Sana opettaa .

Luuk. 24:49

Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."

Joh. 15:4

Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.

EI SANAKAAN ETTÄ TOMMY OLIS PANNUT MAHDOLLISUUDEN MITÄ JUMALA VOI TEHDÄ SINUSSA TAI SINUN KAUTTA JOS LÖYDÄT HÄNET JA SAAT HÄNET SINUUN JOKA TEKEE KAIKKI SUN PUOLESTA JA SINUN KAUTTA . ...... SIIIS >>>

Matt. 7:7

Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

Luuk. 11:9

Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

Joh. 15:7

Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.

Joh. 16:24

Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.

• Anonyymi
        Savis kirjoitti:

Rakas Anonyymi !
        Varo näitä opettajia jotka vetoa sinun egosi ja kunniahimosi eikä laittaa sua etsimään Jeesuksen sydän joka rukoillen pystyt saamaan pyytäen ja anoen ja rukoilen.

Näitä uuskarismaattiset menestysteologit vetoa inhimmilliseen himoon sinua tulla jokin suuri Goljat joka on niin täynnä minä minä te se eitse uskoa ettei ne huomaa enää mitä Jumalan Sana opettaa .

Luuk. 24:49

Ja katso, minä lähetän teille sen, jonka minun Isäni on luvannut; mutta te pysykää tässä kaupungissa, kunnes teidän päällenne puetaan voima korkeudesta."

Joh. 15:4

Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä. Niinkuin oksa ei voi kantaa hedelmää itsestään, ellei se pysy viinipuussa, niin ette tekään, ellette pysy minussa.

EI SANAKAAN ETTÄ TOMMY OLIS PANNUT MAHDOLLISUUDEN MITÄ JUMALA VOI TEHDÄ SINUSSA TAI SINUN KAUTTA JOS LÖYDÄT HÄNET JA SAAT HÄNET SINUUN JOKA TEKEE KAIKKI SUN PUOLESTA JA SINUN KAUTTA . ...... SIIIS >>>

Matt. 7:7

Anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

Luuk. 11:9

Niinpä minäkin sanon teille: anokaa, niin teille annetaan; etsikää, niin te löydätte; kolkuttakaa, niin teille avataan.

Joh. 15:7

Jos te pysytte minussa ja minun sanani pysyvät teissä, niin anokaa, mitä ikinä tahdotte, ja te saatte sen.

Joh. 16:24

Tähän asti te ette ole anoneet mitään minun nimessäni; anokaa, niin te saatte, että teidän ilonne olisi täydellinen.

Miksi ihmeessä Savis yhä varoittelet kaltaisistasi ?

Itsehän olet äärikarsimaattinen ja menestysteologiaan syvälle jo eksynyt !

Jopa niin pahasti ja syvälle, että sieltä ei taida olla enää paluuta ?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi ihmeessä Savis yhä varoittelet kaltaisistasi ?

Itsehän olet äärikarsimaattinen ja menestysteologiaan syvälle jo eksynyt !

Jopa niin pahasti ja syvälle, että sieltä ei taida olla enää paluuta ?

Niin rakas anonyymi olet päättänyt sillä hengellä jonka sait kun lähdit kokeilemaan millaista tuntuu noissa piireissä. Jaa että olen uuskarismaattinen !

Hups hejjaa ,, muuta en voi sanoa !!

• Anonyymi

2Kor.5:18-19 Mutta kaikki on Jumalasta, joka on sovittanut meidät itsensä kanssa Kristuksen kautta ja antanut meille sovituksen viran. Sillä Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa eikä lukenut heille heidän rikkomuksiaan, ja uskoi meille sovituksen sanan. Kol.1:19-20 Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovitti itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa.

• Anonyymi

Room.3:23-25 Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla ja saavat lahjaksi vanhurskauden hänen armostaan sen lunastuksen kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, jonka Jumala on asettanut armoistuimeksi uskon kautta hänen vereensä, osoittaaksensa vanhurskauttaan, joska hän oli jättänyt rankaisematta ennen tehdyt synnit.

• Anonyymi

Ps.32:1-2 Daavidin mietevirsi. Autuas se, jonka rikokset ovat anteeksi annetut, jonka synti on peitetty! Autuas se ihminen, jolle Herra ei lue hänen pahoja tekojansa ja jonka hengessä ei ole vilppiä! Room.4:7-8 Autuaat ne, joiden rikokset ovat anteeksi annetut ja joiden synnit ovat peitetyt! Autuas se mies, jolle Herra ei lue syntiä!

• Anonyymi

Olettaisin jessen käyttäneen näitä syntisiä ja muita puplikaaneja hyväkseen, syömällä heidän pöydissään heidän tarjoamiaan antimiaan kaikkine viineineen, katteettomia lupauksiaan vastaan? Nykyään voitaisiin ehkä puhua sarjasyömäristä, vaikka raamattu ei ole sitä erikoisemmin julkituonnut siveellisistä syistä.

• Anonyymi

Avauksen kirjoittajan koohkaamiesta huokuu se, ettei hän itse ole läytänyt vastausta. Eikä sitä tuollaisellla teologialla voi löytääkään.

• Anonyymi

Jeesus joi itsekin ja koki krapulan, sillä hän oli kipujen ja sairauden ystävä.

Ennen kastetta Jeesus oli ihan tavallinen puusepän poika, joka kävi kavereiden kanssa ryypyllä kapakoissa.

Ei Jeesus siellä ketään käännyttänyt miksikään helluntailaiseksi.

Jeesus oli uskonnoltaa Juutalainen ei mikään lahkoissa kaatuileva helluntailainen.

• Anonyymi

Jeesus oli hyvin uskonnollinen kylläkin ja kävi kerran viikossa kotikirkossa lukemassa Tooraa .

Jeesuksen vanhemmat tottelivat Jumalan käskyä ja Jeesus ympärileikattiin lapsena 8 pv. ikäisenä Jumalan seurakuntaan. (nyk.kaste lapselle)

Luuk. 4:16

Jeesus tuli Nasaretiin, missä hän oli kasvanut, ja meni sapattina tapansa mukaan synagogaan. Hän nousi lukemaan.

• Anonyymi

Jeesuksesta ei saa tekemälläkään helluntailaista!

• Kiitos Jumalalle että niin moneet Rakkaat ovat tajunneet ettei Jeesus tulee viemään syntiä Taivaaseen ja että Hän on tullut Puhdistamaan Pyhät saadakseen eteen Puhdistettu Seurakunta joka Hän nostaa Ylös.

• Anonyymi

Kukaan ei kelpaa Jumalalle, ainoastaan Jeesus. Jeesus on meidän vanhuskautemme.
      Kun uskomme että Jeesus on sovittanut minun syntini, kaikki on Jumalan kirkkautta vailla.
      Ei omassa voimassa vaan Jumalan.

• Anonyymi

"Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän KIELTÄKÖÖN ITSENSÄ"
        Luuk: 9: 23

helluntailaiset ei muusta puhukaan kuin omista teoista, omista ratkaisuista ja omasta itsestään, kun "MINÄ valitsin" . . .

"ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät", - sanoo raamattu ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän KIELTÄKÖÖN ITSENSÄ"
        Luuk: 9: 23

helluntailaiset ei muusta puhukaan kuin omista teoista, omista ratkaisuista ja omasta itsestään, kun "MINÄ valitsin" . . .

"ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät", - sanoo raamattu ??

"MINÄ valitsin" . . .
        Kaikki saa tulla joka tahtoo.
        Onko oikeudellisempaa tapaa valita. Kaikki on kutsuttu, itse saa valita, se on Jumalan valinta tapa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"MINÄ valitsin" . . .
        Kaikki saa tulla joka tahtoo.
        Onko oikeudellisempaa tapaa valita. Kaikki on kutsuttu, itse saa valita, se on Jumalan valinta tapa.

RAAMATTU sanoo: "ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät"

siis, miten raamatun sana !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

RAAMATTU sanoo: "ette te valinneet minua, vaan minä valitsin teidät"

siis, miten raamatun sana !!

"Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät"
        Joh: 15: 16

ei ihme, että raamatussa myös:

"Minä en ole koskaan teitä tuntenut, menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät"
        Matt: 7: 23

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Te ette valinneet minua, vaan minä valitsin teidät"
        Joh: 15: 16

ei ihme, että raamatussa myös:

"Minä en ole koskaan teitä tuntenut, menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät"
        Matt: 7: 23

Nämä korosti omaa voimaansa eikä kunnioittaneet Jeesusta,
        siis: emmekö me, me,me tai minä
        Jumala yksin on Pyhä. Jumala yksin on Hyvä,
        Jumala ainoa jolle Kunnia kuuluu. Todellinen Luoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä korosti omaa voimaansa eikä kunnioittaneet Jeesusta,
        siis: emmekö me, me,me tai minä
        Jumala yksin on Pyhä. Jumala yksin on Hyvä,
        Jumala ainoa jolle Kunnia kuuluu. Todellinen Luoja.

Korostaa omia tekojaan,
        Jeesuksen teot on ainoastaan puhtaat, ne tehdään Jeesuksen kautta ja kunnia kuuluu Jeesukselle,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korostaa omia tekojaan,
        Jeesuksen teot on ainoastaan puhtaat, ne tehdään Jeesuksen kautta ja kunnia kuuluu Jeesukselle,

helluntailaiset valitsevat ITSE,

raamattu sanoo:

"Minä Herra, se on minun nimeni, minä en anna kunniaani toiselle, enkä ylistystäni epäjumalille"
        Jes: 42: 8

ainoastakaan omista teoista, ei kunniaa ITSELLE, niin sanoo raamattu.

• Anonyymi

Pyhitys on uskon seuraus, ja on kääntynyt armossa Jeesuksen puoleen ristin juurelle.

• Anonyymi

Yhden ihmisen synti vei koko ihmiskunnan syntisiksi ja kadotustuomion alaisiksi heti sikiämisestä alkaen syntisiksi ja eroon Jumalasta (hengellinen kuolema),
      mikä hengenyhteys Jumalan kanssa palautuu vain Kristittyjen kasteessa
      (ei lahkokasteissa eikä niiden uskoontuloissa mitään tapahdu)

Room. 5:18

"Niin kuin siis yhden ainoan rikkomus tuotti kaikille ihmisille kadotustuomion."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      134
      4615
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3253
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      237
      2972
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2558
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1774
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1565
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1526
    8. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      22
      1421
    9. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      15