mitä tykkäätte takavuosien ikinuoresta biisistä jonka viehättävyys ei koskaan lopu, puhun tetenkin mahtavasta kesäisestä valtatie biisistä: born to be wild. tulee aina maailman upein olo kun kuulee biisin. steppenwolf kyllä nousi biisillä kuuluisuuteen!
"born to be wild" legenda
3
447
Vastaukset
- urpo
Ihan hieno kappale ja jotkuthan väittää että ensimmäisiä heavy biisejä! Olen kuunnellut bändiltä jonkun vanhan kokoelma lp levyn eivätkä ne muut biisit silti yllä aivan samalle tasolle...
- Jussi
Olihan siinä sanoituksessa...heavy metal thunder...(v-68)
Sehän on vallan mainio kappale. Biisihän pärähti myös komeasti soimaan kaikkien road movie-genre elokuvien äidin, Easy Riderin alussa.
Steppenwolfilta en ole kuullut sitten muita kappaleita kuin Magic Carpet Riden, joka oli ihan kelpo kappale myös, mutta veikkaan, että loput eivät yllä noiden kahden tasolle. Monilla vanhoilla "heavy"-bändeillä on usein liikaa täysin turhia ja tylsiä biisejä levyillään. Poikkeuksen tekee Black Sabbath ja muutamat muut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1038182- 1105733
- 2875158
- 535146
- 773803
- 583021
- 662737
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222538Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452471