Kun seuraa uutisia Nesteen, Kemiran ja muiden valtionyhtiöiden pörssiyttämisestä ja palkitsemisista, ei voi kuin todeta Kokoomuksen ajaneen oman asiansa hienosti läpi.
Kokoomuspoliitikkojen tavoitteenahan on saada valtionyhtiöiden johtoon omia kavereita, jotka sitten rikastuvat veronmaksajien rahoilla kuin venäläiset oligarkit konsanaan. Kaikki yhteisillä rahoillamme hankitut yritykset pannaan lihoiksi, eikä edes yhteiskuntamme tukipilari, sähköverkko, ole turvassa. Käsittämättömät optio- ja bonusjärjestelmät takaavat sen, että huonokin johtaja (muita ei juuri ole näkynytkään) voi lopettaa työt loppuelämäkseen oltuaan esim. hallituksessa vuoden pari. Yhteiset rahat jaetaan sen kummemmin mukisematta näiden tomppeleiden taskuun eikä kukaan puutu asiaan.
Hienoa Kokoomus. Sitä vain en jaksa ymmärtää, miksi säksätätte aina siitä, kuinka verotus on kovaa ja kuinka sitä pitäisi laskea. Totta helvetissä veroja pitää kerätä, kun kaikki tuottavat valtionyhtiöt on yksityistetty, pörssiytetty ja annettu omistuksen valua ulkomaille.
Perkele. Kuka tollasia äänestää?
Talouspolitiikkaa Venäjän malliin
Oligarkit
2
287
Vastaukset
Tämä on sitä mitä muuan partaniekka jo 1800-luvun puolivälissä kirjoitti. Hän myös totesi, että se, joka omistaa tiedotusvälineet, hallitsee myös yhteiskuntaa! Pane paremmaksi jos pystyt!
vom- juoksupoikana
näin on
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233