Mistä löytää apua elämän ongelmiin?

Anonyymi

Avun saat JT kristillisyydestä!
Ongelmat loppuu siihen !

49

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Päinvastoin.
      Minulla oli elämänongelmia niin kauan kun olin JT.
      Lähdin litoon k.o. kultista ja ongelmat katosivat.

    • Anonyymi

      Eivät lopu. JT uskonto on vankila. Se ei perustu vapauteen, vaan pakkoon.

      • Anonyymi

        Soopaa jauhat.
        Kristillisyys on vapaaehtoista.
        Älä anna saatanan hallita elämääsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soopaa jauhat.
        Kristillisyys on vapaaehtoista.
        Älä anna saatanan hallita elämääsi!

        Siksi lähde litoon vartiotornikultista.

        Eipä muuten näytä olevan vapaaehtoista.
        Jos olisi, mykkäkoulua ei harrastettaisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi lähde litoon vartiotornikultista.

        Eipä muuten näytä olevan vapaaehtoista.
        Jos olisi, mykkäkoulua ei harrastettaisi.

        Vapaaehtoista on, mutta se edellyttää, että olet JT samaa mieltä kristillisyydestä.
        JT se on raamatunmukaista, ei muilla!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soopaa jauhat.
        Kristillisyys on vapaaehtoista.
        Älä anna saatanan hallita elämääsi!

        Pakkokokoukset,pakosaarnaaminen, mallia otettava pukeutumisessa toisista, oma tyyli ja maku unohdettava, musiikkimaku oltava muiden mieleen, oma maku unohdettava jne. Jos poikkeaa linjasta, alkaa karttaminen. Jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Soopaa jauhat.
        Kristillisyys on vapaaehtoista.
        Älä anna saatanan hallita elämääsi!

        Juuri siksi jätin kultin. En antanut jt hallita elämääni.
        Nyt on jo kahdeksas syksy kun olen vapaa!
        Sen kunniaksi syön taas mykyrokkaa!


    • Anonyymi

      Siitä ne ongelmat vasta alkaakin. Valitettavasti.

      • Anonyymi

        Niin se on. Kun liityt tähän amerikkalaiseen humpuukilahkoon saat kasan ongelmia.


      • Anonyymi

        Ne ongelmat teet itse itsellesi, ei JT kristillisyys


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se on. Kun liityt tähän amerikkalaiseen humpuukilahkoon saat kasan ongelmia.

        Päässäsi pyörii humpuukit niin kauan aikaa kun olet erossa JT!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne ongelmat teet itse itsellesi, ei JT kristillisyys

        Jos itse liityt JT kulttiin, niin itse tosiaan hankit itsellesi ongelmia.
        JT humpuuki on mätäpaise.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos itse liityt JT kulttiin, niin itse tosiaan hankit itsellesi ongelmia.
        JT humpuuki on mätäpaise.

        Raamattu todistaa että valehtelet!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu todistaa että valehtelet!

        Raamattu ei kerro (koko) totuutta, siinä on paljon ihmisten lisäämiä kirjoituksia ja vääristelyjä, vaikka Raamatun perusajatus on ihan hyvä. Mutta ihmisten pilaama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu todistaa että valehtelet!

        Jotkut sanovat että koko Raamattu on ihmisten kirjoittama ja laatima... Että sieltä löytää aina jotain, mikä tukee omaa mielipidettä jostain asiasta, oli se sitten mikä mielipide tahansa. Taitaapa Raamattu kehoittaa jopa tappamaan toisen ihmisen jossain tilanteessa..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei kerro (koko) totuutta, siinä on paljon ihmisten lisäämiä kirjoituksia ja vääristelyjä, vaikka Raamatun perusajatus on ihan hyvä. Mutta ihmisten pilaama.

        "...siinä on paljon ihmisten lisäämiä kirjoituksia ja vääristelyjä"

        Itse kyllä ajattelisin, että Raamattu on kokonaisuudessaan ihmisten kirjoittama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu todistaa että valehtelet!

        En ole opetellut teokraattista sodankäyntiä Sinä olet näemmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu ei kerro (koko) totuutta, siinä on paljon ihmisten lisäämiä kirjoituksia ja vääristelyjä, vaikka Raamatun perusajatus on ihan hyvä. Mutta ihmisten pilaama.

        Raamattu on hyvä, siihen tekstiin ei ihminen ole päässyt vaikkuttamaan virheellisesti, toistaiseksi.
        Ihminen tekee kristillisyyden ihmisoppisesti, siis toisin miten se on Raamatussa kerrottu.
        Si9ksi kehoitan jokaista tulemaan JT luokse, muuten pelastus toive jää haaveeksi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu todistaa että valehtelet!

        Todistappas nyt raamatulla miksi pitäisi liittyä tuohon lahkoon joka on ominut juutalaisten kirjan. Jos perusteletniin, että asia kestää tarkastelun lupaan lopettaa nykyisen onnellisen elämänä ja palata salille lampaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todistappas nyt raamatulla miksi pitäisi liittyä tuohon lahkoon joka on ominut juutalaisten kirjan. Jos perusteletniin, että asia kestää tarkastelun lupaan lopettaa nykyisen onnellisen elämänä ja palata salille lampaaksi.

        Minulla myös on nyt onnellinen elämä. Nautin vapaudesta. Kukaan ei pakota menemään minnekään kokouksiin eikä kiertelemään oville. Ei tarvitse myöskään viettää aikaa sellaisten ihmistennkanssa, joiden kanssa ei ole mitään yhteistä. Saan pukeutua oman maun mukaisiin vaatteisiin. Jne. On paljon kaikenlaista hyvää ja onnellisuutta tuovaa asiaa. Ei myöskään tarvitse pelätä, että kartetaanko minua nyt, kun en vaikka artikuloi kokokouksessa ja pyöri rynnistyksissä ym. Poissa on jt uskonnon tuoma painolasti. Ainoa ongelma on vanheneminen ja tuleva kuolema. Mutta ei tarvitse olla loukkaantunut etäisyyden ottajista, ja pakottautua ihmisten makuasioihin, jotka eivät miellytä. Olen jo paratiisissa jt vuosien jälkeen. En kaipaa jt uskontoa.


    • Anonyymi

      JT-uskosta avun hakeminen on tuplavahinko. Vanhat ongelmat eivät häviä mihinkään, mutta uusia tulee niiden lisäksi.

      • Anonyymi

        Totta, niin kauan aikaa kun vetelehdit maailman menossa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, niin kauan aikaa kun vetelehdit maailman menossa

        Ikävissä kokouksissa täytyy istua kuin tatti paikallaan jatkuvasti niin kauan kuin henki pihisee, kiinnosti tai ei. Samat asiat osaa lukea itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävissä kokouksissa täytyy istua kuin tatti paikallaan jatkuvasti niin kauan kuin henki pihisee, kiinnosti tai ei. Samat asiat osaa lukea itsekin.

        Kokouksiin pitää osallistua sitä varten, että Jehova tietää, kuka on tosissaan mukana ja kuka ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokouksiin pitää osallistua sitä varten, että Jehova tietää, kuka on tosissaan mukana ja kuka ei.

        No on taas Jehovan pilkkaa oikein kunnolla.
        Oikea Jehova näkee sydämet. Ei hänen tarvitse seurata kuka käy lahkokokouksissa kuka ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokouksiin pitää osallistua sitä varten, että Jehova tietää, kuka on tosissaan mukana ja kuka ei.

        Jehova näkee sydämen. Todistaa tarvitsee vain toisille jt. Eikä kokouksissa käyminen todista mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehova näkee sydämen. Todistaa tarvitsee vain toisille jt. Eikä kokouksissa käyminen todista mitään.

        Joo mutta jt-uskossa järjestö = Jehova


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jehova näkee sydämen. Todistaa tarvitsee vain toisille jt. Eikä kokouksissa käyminen todista mitään.

        Korkki kiinni jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta jt-uskossa järjestö = Jehova

        Urpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Urpo

        Ai. Se sama urpoko joka oli uutistenlukija?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No on taas Jehovan pilkkaa oikein kunnolla.
        Oikea Jehova näkee sydämet. Ei hänen tarvitse seurata kuka käy lahkokokouksissa kuka ei.

        Jehova laskee myös kaikki karvat. Nekin, jotka ovat pimeydessä touhutessa tarttuneet kieleen.
        Siis rukoilkaamme


    • Anonyymi

      Okkei, jos jollain 5 miljoonaa eruoa velkaa, miten jt kristillisyys poistaa ongelma?
      Jos jollakulla on paha anemia leikkauksen jälkeen, miten mainostamasi uskonto kohentaa rauta-arvoja?
      Yhteiskunnassa vallitsee edelleen monenlaista epätasa-arvoa. Miten jt korjaa tilanteen?

      • Anonyymi

        Jt usko ei poista yhtään ongelmaa vaan tuo orjuuden. Pitää levittää Vartiotornin sanomaa ja lahjoittaa järjrstölle.


      • Anonyymi

        Jumala ei ole kenenkään velkojen takana!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jt usko ei poista yhtään ongelmaa vaan tuo orjuuden. Pitää levittää Vartiotornin sanomaa ja lahjoittaa järjrstölle.

        Raamattu kehoittaa menemään talosta taloon!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kehoittaa menemään talosta taloon!

        Niin ehkä um- käännös, mutta Jeesus sano:i" ÄLKÄÄ menkö talosta taloon".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ehkä um- käännös, mutta Jeesus sano:i" ÄLKÄÄ menkö talosta taloon".

        Mene ateistien palstalle sekoilemaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kehoittaa menemään talosta taloon!

        Taloon piti mennä ja toivottaa rauhaa. En ole koskaan kuullut Jehovan todistajan näin tekevän. Sanovat yleensä päivää, sitten alkavat mielistellä ja yrittävät kaupata asiaansa.

        Raamattu kehoittaa myös tavoittelemaan armolahjoja, varsinkin profetoimisen lahjaa. Jehovan todistajat eivät noudata tätä, kuten eivät montaa muutakaan kehoitusta, vaan heidän järjestönsä kertoo, mikä Raamatussa on noudatettavaksi ja mikä ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene ateistien palstalle sekoilemaan!

        Ja mene sinä sinne huoratoimistokomideaan. Siellä niitä sekopäitä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mene ateistien palstalle sekoilemaan!

        Tässä sulle ja kaikille haaratoimistokomidean jäsenille.
        Luuk.10:7: " ÄLKÄÄ SIIRTYKÖ TALOSTA TALOON".
        Eikä varsinkaan sanota, menkää samaan paikkaan uudestaan jos ketään ei ole kotona. Tai tehkää uusintakäyntejä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sulle ja kaikille haaratoimistokomidean jäsenille.
        Luuk.10:7: " ÄLKÄÄ SIIRTYKÖ TALOSTA TALOON".
        Eikä varsinkaan sanota, menkää samaan paikkaan uudestaan jos ketään ei ole kotona. Tai tehkää uusintakäyntejä.

        Minun luokseni jehovalaisten on ainakin ihan turha yrittää tulla asumaan, vaikka kuinka Raamattu käskisi.

        Matt. 10:11 Kun tulette johonkin kaupunkiin tai kylään, ottakaa selvää, kuka siellä on käyntinne arvoinen, ja jääkää asumaan hänen luokseen lähtöönne saakka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jumala ei ole kenenkään velkojen takana!

        Eli ei sitten Jumalalta apua. Voit lopettaa valehtelun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ehkä um- käännös, mutta Jeesus sano:i" ÄLKÄÄ menkö talosta taloon".

        JT-oppi on hallintoelimen äänestyspäätöksiä. Vain tietämättömät kuvittelevat JT-opin perustuvan Raamattuun ja sen UM-käännökseen.

        7 Ja olkaa siinä talossa ja syökää ja juokaa, mitä heillä on tarjota, sillä työmies on palkkansa ansainnut. Älkää siirtykö talosta taloon. (KR38)

        7 Majoittukaa siihen taloon ja syökää ja juokaa, mitä he tarjoavat, sillä työntekijä on ansainnut palkkansa. Älkää siirtykö talosta taloon. (UM)
        https://wol.jw.org/fi/wol/b/r16/lp-fi/nwtsty/42/10#study=discover


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        JT-oppi on hallintoelimen äänestyspäätöksiä. Vain tietämättömät kuvittelevat JT-opin perustuvan Raamattuun ja sen UM-käännökseen.

        7 Ja olkaa siinä talossa ja syökää ja juokaa, mitä heillä on tarjota, sillä työmies on palkkansa ansainnut. Älkää siirtykö talosta taloon. (KR38)

        7 Majoittukaa siihen taloon ja syökää ja juokaa, mitä he tarjoavat, sillä työntekijä on ansainnut palkkansa. Älkää siirtykö talosta taloon. (UM)
        https://wol.jw.org/fi/wol/b/r16/lp-fi/nwtsty/42/10#study=discover

        Puhut soopaa!
        Raamattu todistaa JT kristillisyyden raamatunmukaiseksi.
        Ajan haaskausta lässyttää tällä palstalla muuta, sehän on teille kaikille pelkkä ajan kulu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut soopaa!
        Raamattu todistaa JT kristillisyyden raamatunmukaiseksi.
        Ajan haaskausta lässyttää tällä palstalla muuta, sehän on teille kaikille pelkkä ajan kulu!

        Näyttää olevan samaa sulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näyttää olevan samaa sulle.

        Ei ole, koska olen pv vaatinut teitä menemään JT luokse, että tekin pelastuisitte!!!


    • Anonyymi

      Anonyymi 17.09.2021 15:59

      " Ja olkaa siinä talossa ja syökää ja juokaa, mitä heillä on tarjota "

      -UT:ssa näkyy useinkin toistuvan tuo veren syömisen kiellon poistaminen.
      Jos verilettuja tarjotaan, ei kun syömään. Raamatun Sanan painolla.

      • Anonyymi

        Ei mitään ulkopuolista verta!


      • Anonyymi

        Kyllä mustamakkara on hyvää!!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      279
      3060
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1555
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1288
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1097
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe