Kun kartsalla kulkee kuulee mukavien kansalaisten kannanottoja"mee vittuun siitä", "toikin homo", "tuonnäköiset pitäisi tappaa" jne.
Ihan vaan selvyyden vuoksi, pimeän reiän ritarit ei kiinnosta pätkän vertaa eikä tällä ikää kiinnosta vaihtaa seksuaali-identiteettiä. Näölleni en mahda mitään se on mikä on, koita kestää se saatanan huutelija vai pitääkö vetää turpaan.
Tuuleen huutelijat
4
104
Vastaukset
- Anonyymi
Tuu homo vetään mua turpaan. Katotaan kelle ensin soi kirkonkellot.
Vaasankadun Kuninkas - Anonyymi
Voihan nääs nääs, oletko vähän lapsellinen? Kysyn vaan
- Anonyymi
Oon lapseton. Syystäkin.
V.K. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon lapseton. Syystäkin.
V.K.Kun eihän kukaan tämmöselle köyhälle pellelle anna pilhanderii. Suvuton lisääntyminen ei onnaa hanskaanlyömisellä.
Lujen pyöräkellarissa Erotiikan Maalimaa yöllä taskulampun valossa, toinen koura munissa nykivää liikettä tehden, mut ainoot kun lisääntyy om satiaiset. Peltohiiren kokosia näillä kulmilla.
Ny tarttis hyviä lisääntymisneuvoja. Oisko heteroseksi hyvä alku?
Vaasankadun Kuninkas
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172423
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135848- 45841
- 59807
- 42786
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44755Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130694