Uskallatteko kertoa puolisolle, iskällä ja äidille.
Niin kysyn erityisesti heiltä jotka ajavat uudehkolla autolla.
Miten selitätte jos ajatte "metsään" kännykkää katsellessa
3
133
Vastaukset
- Anonyymi
Nosto.
Minulla olisi yksi kertomus odottamassa. Työkaveri ajoi sunnuntaiaamuna kaupungissa autiolla kadulla liikenne jakajaan. Oli alle 2-vuoden ikäinen auto. - Anonyymi
En itse moista kännykän räpläämistä koskaan ajaessa harrasta, mutta muut sitä kyllä harrastaa. Kerran matkattiin Helsingistä onnibussilla pohjoiseen ja edestä korkealta saattoi seurata vastaantulevaa liikennettä. Merkille pantavaa oli, miten usealla oli kännykkä kädessä ajaessaan. Huvittavaa oli myös seurata edessä soljuvaa autoletkaa, jossa jarruvalot paloi ohitusyrityksiä tekevien tuppautuessa pieniin väeihin ja muiden joutuessa väistämään etuilijoita.
- Anonyymi
Kukaan ei käytä kännyä. Kukaan ei tee mitään muuta kuin ajaa autoa.
Sen todistaa lukuisat onnettomuudet joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516610- 725737
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1044928Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273645- 2063216
- 413035
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242964mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132869- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3481618