Noo, kuka sen luontopolun tukkii?

Anonyymi

Jäi epäselväks tos Armanin ohjelmas, kunei haastateltu, vaikka piti olla joka näkökulma.

11

127

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei nimiä

• Anonyymi

Eikö Seinäjoella oo muualla luontopolun paikkaa.

• Anonyymi

O.

• Anonyymi

eikös järvet oo yhteistä aluetta, menkää uimalla siltä kohoren missei oo lupa maalla mennä

• Anonyymi

Kiusallaan haluavat Justiinsa tuon,josta maanomistajat eivät halua.

Ts, kiusaa se on pienikin kiusa.
      Tuo Arman kans hakee julkisuutta omilla kasvoillaan, kun pitää itseään enemmän valokeilassa kuin koko asiaa mistä puhuu.

• Anonyymi

Kyllä maanomistaja saa omat puut ja risut kasata mihin haluaa.
      Ei tuo polku ole mikään luontopolku ja ei kuulu Seinäjoki-Ilmajoki Elämysreitiin.

Esteet on kun menee patovallilta Ilmajoen puolella ekasta risteyksestä Seinäjoen Kyrkösjärven luontopolun suunnasta,
      jatkaa 1-2km ja tulee 4 polun risteys, oikealle menee metsäpolku kohti Kivenmaan laavua ja se polku on rakenneltu Kiinanmuuria tukkimalla reitti.
      Tuo ei ole mikään virallinen reitti. Seinäjoki-Ilmajoki Elämysreitti menee eri polkuja, ja sitä reittiä ei ole tukittu.

Maanomistajat ei varmaankaan tykkää kun ihmiset roskaa ja ajelee metsätiet ja metsäpolut ihan kuralammikoiksi maastopyörillä ja Fatbikeilla.

Jokamiehenoikeudella saa kulkea metsissä mutta ei siellä mitään luvattomia polkuja ja reittejä saa tehdä.
      Ei jokamiehenoikeudella saa käyttää ilman maanomistajan lupaa maita ja metsiä järjestettyihin pyöräily-, juoksu-, kävely-. suunnistus-, hiihtotapahtumiin.

Moottoriajoneuvolla ajo vaatii maanomistajan lupaa, Monkijät, moottorikelket ja laduntekokone vaatii sitä lupaa maanomistajilta.

Maanomistaja yrittää kertoa ettei halua läpikulkua mailleen niin miksi sinne pitää kaikkien mennä. Kiertäkää kyseisen maanomistan maat tai käyttäkää virallisia ulkoilureittejä.

• Anonyymi

ei se ole järvi...voimalaitoksen jäähdytysvesi allas. eli tehty sellainen. hyvin harvassa tällä alueella on järvet

• Anonyymi

Minä olen jo vuosia käynyt siellä ihailemassa esteitä. Koko ulkoiluharrastukseni alkoi siitä kun uteliaana kävin katsomassa esteitä. Ostin sähkömaastopyöränkin ihan sitä varten ja nyt käydään joskus isollakin porukalla naureskelemassa hulluille veljeksille. Niin että kukahan tässä hullu on?
        Esteet on saaneet aikaan melkoisen kansainvaelluksen. Kävin jopa kiinalaisen vieraani perheen kanssa siellä. Laittoi kuvia Kansan päivälehteen, mutta en osaa linkittää kun en osaa kiinaa. Kuvia otti varmaan sata.

• Anonyymi

Kyllä se maa kuluu siitä, kun rampataan.

• Anonyymi

Kosket ajelivat kyrkärillä hevosten reitillä missä moottoriajoneuvolla ajo on kielletty.
      Oikeudessa hävisivät jutun.Media ei kirjoita mitään.Onneksi hevostytöt selvisivät hengissä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      88
      8139
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      89
      6238
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      55
      6178
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4731
    5. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3235
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3224
    7. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2779
    8. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      42
      2711
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      43
      2661
    10. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      56
      2562
    Aihe