Pontiac...

Anonyymi

Niin se on Pontiac ollut jo 10v automerkkinä historiaa.

Tuli tuossa mieleen katsellessa My classic car tv, ohjelmia. Ensimmäisestä kaudesta alkaen kaikki ladattu youtubeen. On hyviä juttuja

3

168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pontiac elää vielä Firebirdinä, koska Floridassa virallisella lisenssillä niitä muuttavat.

Tulisipa kadonneet merkit joskus takaisin Pontiac, Oldsmobile, Mercury...

• Anonyymi

Siitähän näkyi joku tosi-tv sarjakin, missä Camaroista koristeltiin Firebirdejä, ei nyt mikään erikoisen hyvä idea. Jenkit käyttää niistä nimitystä Firechicken.

• Anonyymi

Itsellä on Pontiac Fiero, ostin 15 vuotta sitten ksoka se oli mun nuoruuden haaveauto. Silloin kun sain ajokortin jollain Seinäjoella oli keltainen Fiero.'

Sitten 15 vuotta sitten tuli ihan vahingossa vastaan viidellä tonnilla vähän ajettu keltainen Fiero GT V6, niin ostin harrasteautoksi, kiva peli.

Nyt niitä ei enää sillä hinnalla saa, ei oikeastaan saa enää, nettiautossa ja Ruotsin Blocketissa ei ole yhtään Fieroa myynnissä, myös jenkeissä ja Saksassa niistä ppydetään jo yli kymppitonni jos on vähänkään kunnossa. Kaikki ovat jo harrastajilla, jotka ei niisät luovu. Itsekään en omaani myisi pois ainakaan alle 15 tonnin.

On yllättävän hyvin toiminut, 15 vuodessa olen ajanut sillä vain kesäisin noin 50 000 ja hyvin on toiminut. En tiedä miksi sillä on niin huono maine, koska ei ole kertaakaan jättänyt välille, eikä mitään suurempaa korjausta tarvinnut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      96
      2159
    2. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      129
      1398
    3. Ammuskelua taas

Keskipohjanmaa tietää kertoa että Yläpubin hujakoilla ammuskeltu lauantain vastaisena yönä.
      Kokkola
      23
      1360
    4. Juniorivalmennus Jokereissa..

Mitä hittoa siellä seurassa oikein tapahtuu?? Tämän kauden U14 ikäluokkaan on mahdutettu kaksi päävalmentajaa. Tälle kau
      Nuorten jääkiekko
      29
      1308
    5. Päivämääriä

Minä päivämääränä näit kaivattusi viimeksi?
      Ikävä
      68
      1223
    6. Introverttinä osastolla

Yhdellä lääkäritapaamisella hoitaja valitti lääkärille etten tee mitään muuta kuin makaan ja ulkoilen. Kävin kuitenkin s
      337
      1038
    7. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      965
    8. Seksikkäin asu mikä päällä olet nähnyt kaivattusi ?

Seksikkäin asu mikä yllä olet nähnyt kaivattusi ?
      Ikävä
      56
      914
    9. 122
      787
    10. VIELÄKIN NAURATTAA

Seurustelua haluais. 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      82
      786
    Aihe