Opamox 15 mg

Anonyymi

Osaako joku arvioida mitä tapahtuu jos ottaa opamox 15 mg tabletteja 4 kerralla. Määrätty on otettavaksi vuorokaudessa puolikas - 1 tabletti. Haluan kokeilla mikä olo tuosta tulee, sillä minulla on niin paska mieli jatkuvasti että hetken helpotus on aivan välttämätön!

5

76

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä pipon kiristys helpottaa, erinomainen lääke hetken käytettynä. Teho tippuu todella nopeasti ja pian niitä saa syödä kuin leipää. Toleranssi kasvaa todella äkkiä ja niinkuin bentsot yleisestikin ovat aika koukuttavia. Tuntee ainakin elävänsä kun käytön lopettaa pitkän kuurin jälkeen. Parempaa olisi koittaa hoitaa tota pahaa mieltä muuten kuin mömmöillä. Tämä maa on jo niin paljon täynnä zombeja jotka syö vuosikausia kaikee mahdollista ja siltikin kaikki päin helvettiä. Tämä lääkkeet palsta on siitä oiva esimerkki.

    • Anonyymi

      Ap kyselee, osaako joku arvioida kuinka käy.
      Tulee kova väsymys, ja varmaan joutuu nukkuakin vähän aikaa.

      Olotila ei poistu mihinkään, nukkumisen ajaksi tosin helpottaa, mutta herättyä sama fiilis.
      Kannattaa tosiaan yrittää muunlaisia keinoja, kuin lääkkeet.
      Toi toleranssi-juttukin on ihan totta Opamoxin, kuten kaikkien bentsojen kohdalla.

    • Anonyymi

      Ei voi suositella ! Ja lisäksi kun lääkkeesi loppuu ennenaikojaan etkä saa uutta apteekista ulos mitä teet sitten ?

    • Anonyymi

      Enpä suosittele tuollaista.
      Itse olen käyttänyt Opamoxia tarvittaessa n.30 vuotta. Keskimäärin 1tbl menee viikossa. Ei niihin koukkuun jää, jos tajuaa ettei todellakaan ole jokapäiväinen lääke, vaan vain tarvittaessa otettava.

    • Anonyymi

      Sen verran mieto annosmäärä tuo 60mg että ei kyllä väsytä, mutta auttaa nopeasti tuohon tuskaisuuteen mikä sinulla on. Kannattaisi varmaan lääkäriltä kysyä esim. Rvatril tai Xanor Depot lääkkeitä jotka toimii paremmin säännöllisessä käytössä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1090
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      63
      930
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      702
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      701
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      363
      688
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      666
    Aihe