En tosiaan tiedä anteeksi...mun frendi mainitsi tän ku juteltii mitä tää vois meinata? Enkä tosiaa viiti kysyy siltä ku se on joku perhanan..juuh mutta osaako kukaan vastata?
Mitä tarkoittaa tf??
22
18810
Vastaukset
- Anonyymi
tätä samaa mietin!
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa tf
- Anonyymi
Tf on lyhenne sanasta the fuck
- Anonyymi
tf- on mun mielestä the fuck
- Anonyymi
En tii
- Anonyymi
Tf tarkoittaa "The Fack" ainakin peleissä esim: minecraft.tissa
- Anonyymi
Emt
- Anonyymi
Saitko tietää ku mäkää en tiiä
?? - Anonyymi
Niiku...se on varmaan se "niiku" joka toinen tai kolmas sana on nykyään niiku --kun on joku haastattelu ..niiku " Mitähän se on ? Sit ,,joka paikkaan on sovitettu ..ttu-Ainakaan poikaparat ei ole koskaan edes nähneet ..ttua" ..ttu on 5 lapsen äidillä ja tupla ..ttu on kymmenen lapsen äidillä . Kauheesti se on aina kaikkien huulilla ja kaipailevat tohkeissaan joka toinen sanassa ..se jota eivät ole koskaan nähneet..Mutta kävisivät joskus katsomassa ..nii eivät varmaa enää koskaan kaipailisikaan .-Ja katsokoot kaikki tyttölapset peilillä jalkaväliään --onko ..ttu vai ..llu siellä ja onko kaunis mainittavaksi mainokseensa--Eikö se enää käy kauppansa kun pitää mainita joka toisessa sanassa --Voi näitä RAUKKOJA ..KUN SANA EI MUUTEN MENE PERILLE ..Tarvitaan koko keho ..jos sitten paremmin uskottais puhuuko totta ?
- Anonyymi
Tf= the fuck
- Anonyymi
Mun kasarissa lukee tf ja se näyttäisi meinaavan muistikorttia
- Anonyymi
tillförordnad
- Anonyymi
Voiko joku kertoo mitä tarkoittaa Tf
- Anonyymi
Mun mielestä tf on true friend
- Anonyymi
Tf tarkoittaa "The fuck"
- Anonyymi
siis mitäse the fuck sit meinaa
- Anonyymi
kai se fuck meinaa vitt*u
- Anonyymi
En tiedä
- Anonyymi
En itsekkään tiiä💀
- Anonyymi
Tf tarkoittaa the fuck tai True friend;)
- Anonyymi
Ku on niiku wtf eli what the fuck nii tf on lyhelle sille eli the fuck
- Anonyymi
Sun mutsias
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1085766Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453773Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503265Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4612647Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681690- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321353Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151336- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521230