Yhteisövaino

Anonyymi

Yli sata ihmistä, jotka värvätty viharikokseen, melukampanjaan, ja sadismiin, tutkintapyyntöjen tekoon, on aktiivisesti teoin pyrkinyt vahingoittamaam vuodesta 2007,osa koko tuon ajan värväten uusia, teeskennellen kaikille mahdollisille itse uhria marttyyria, muita puolustavaa sankaria. Osa liittynyt matkan varrella. Mahdollisesti alkoi jo 2006,jolloin vainon aloittaneet, ensimmäiset kätyrit, alkoivat liikkua asuinympäristössä ja vahingonteko alkoi.

Todennnäköisesti mukana moninkertaisesti ihmisiä aktiivisestikin mutta eivät ole lähinaapureita, ja siten koko ajan esim ole karjuneet, kirkuneet paukutelleet vahtineet pyrkineet kaikin mahdollisik tavoin aiheuttamaan sosiaalista taloudellista ja varsinkin terveyteen kohdistuvaa vahinkoa.

Sitten ehkä tuhansia ellei kymmeniä tuhansia joille levitetty vihaa, mutta eivät aktiivisesti sabotoi ainakaanyhtä tekoa enempää.

Kaikki on tehty myös läheisillemi. Lavastukset teeskentely kieroilu eli koko ajan vahtiminen haitanteko ilkeys marttyyrin esittäminem meluksmpanja ymym

Ei tunnu että olisin elossa.

Alulle joukkoviharikoksen laittoi myyjä.
Syynä se että itse en lähtisi ketään muuta vainoamaan. Jotai halusivat sormella osoitella. Yhteisöllisyyttä kiimaa energiaa taloudellista hyötyä näin tavoitella.

Outo asiaankuulumatonko sivuhuomio Jossain puolivälissä tietokoneellani alkoi pyöriä anonymous hacker video jossa hahmo sanoi your house will be mine. No suuri osa vihaajista on it-alalla, ict, raksa-alalla,insinöörejä, yksityisen puolen myyjiä yms

Eli kymmenet miehet on olleet tarpeeksi rohkeita tuhoamaanyhden naisen elämää addiktoituneesti, iloa saaden, kiimaa, hurmosta, ja uhrin läheisten elämää.

Viha minua kohtaaan ja minulle tahallisen haitan teko ja samalla uhrina ediintyen tai esim löhinaapurin oikeutta meluta puolustaen meluamalla itse tauottajne tai esim jos 3rajanaapuriaon pessyt tsi peseeparin metrin päässä pari päiväö viikossa autoja, jos ihmettelee alkaatukeminen ettö eikö täällä saa mitöön jne tuo sadalle vähintään elämän merkityksen. Käytännössä siis v 2007 koko ajan kadulla pihassa liikkuen urheillen harrastaen eli koko ajan joka puolella melu joks kuuluu sisälle. Yleensä jos joku päättää että nyt aktiviteettia se tarkoittaa päättämistä minne menee liikkumaan.

Teeskentely kieroilu lavastukset melukampanja mobbing joukkovaino tutkintapyyntöjampanja sadismi yhteisövaino viharikos

0

67

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

        Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
        Maailman menoa
        439
        2014
      2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

        Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
        Maailman menoa
        207
        1710
      3. Miksi koulut pakottavat

        Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
        Maailman menoa
        184
        1478
      4. Minua itkettää tämä tilanne

        Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
        Ikävä
        109
        1471
      5. Mitkä oli suurimmat

        Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
        Ikävä
        50
        1157
      6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

        Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
        Suomi24 Blogi ★
        1
        1122
      7. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

        Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
        Ikävä
        130
        1068
      8. Minulla oli tunteita

        Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
        Ikävä
        63
        1006
      9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

        Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
        Maailman menoa
        96
        978
      10. Se katse silloin

        Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
        Ikävä
        34
        956
      Aihe