Ei tätä yksikään anonyymi voi tietää

Anonyymi

Kun ei sitä tiedä piispat eikä papit,

Eivätkä Jeesuksen opetulapsetkaan:

"Te ette tiedä, minkä hengen omat te olette."

Heistä ainoastaan Johannes sai sen tietää vasta 90 vuotiaana:

"Koko maailma on Pahan vallassa.

  Sen porton viiniä, vihan viiniä, ovat kaikki kansat juoneet, kaikki maailman kuninkaat  (esivallat) ovat irstailleet hänen kanssaan, ja kaikki maailman kauppamiehet ovat rikastuneet hänen vauraudestaan ja ylellisestä elämästään.

Minä kuulin taivaasta toisenkin äänen, joka sanoi:"Lähtekää pois, jättäkää hänet, te, jotka olette minun kansaani, ettette joutuisi ottamaan osaa hänen synteihinsä ettekä jäisi alttiiksi niille vitsauksille, joilla häntä lyödään.

Hänen syntiensä röykkiö ulottuu jo taivaaseen asti, eikä  Jumala unohda hänen pahoja tekojaan."

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pahus. Unohdin kirjautua.

      • Anonyymi

        Sementia ei tule yksin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sementia ei tule yksin

        Ei profeetallekaan, vaikka onkin yksin.


    • Anonyymi

      Joko se on selvinnyt kuka tämä portto olisi? Onko se sodat vai politiikka? Jotenkin tulee mieleen, että se olisi politiikka ja nationalismi.

      • Miksi et sitä tiedä ja tunne, vaikka se on näin selvästi ilmoitettu.

        "Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan.
        Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä.
        Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

        Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa."

        Etkö ole koskaan maistanut tuon naisen palvelijoiden tarjoamaa vihan viiniä, Jeesuksen verta?

        Autan sinua sen verran, että kerron tuon Pedon nimen, se on Antikristus.


      • Anonyymi
        TeuvoMarttiSuni kirjoitti:

        Miksi et sitä tiedä ja tunne, vaikka se on näin selvästi ilmoitettu.

        "Henki valtasi minut, ja enkeli vei minut autiomaahan.
        Minä näin naisen, joka istui helakanpunaisen pedon selässä.
        Peto oli yltympäri täynnä siihen kirjoitettuja herjaavia nimiä, ja sillä oli seitsemän päätä ja kymmenen sarvea.

        Naisen puku hohti purppuraisena ja helakanpunaisena, hänen yllään kimalsivat kulta, jalokivet ja helmet, ja kädessään hän piti kultaista maljaa, joka oli täynnä hänen haureutensa iljetystä ja saastaa."

        Etkö ole koskaan maistanut tuon naisen palvelijoiden tarjoamaa vihan viiniä, Jeesuksen verta?

        Autan sinua sen verran, että kerron tuon Pedon nimen, se on Antikristus.

        Sinähän ne PEDOt tunnet
        mene ole hiljaa
        ja lakkaa TeuvoSubnin matkimi se en
        https://www.suomi24.fi/profiili/TeuvoSuni


    • Anonyymi

      Miten käy pikkujoulukauden? S/M: Paikalliset rietsahunksit

    • Kaukaa tämäkin vielä löytyi.

    • Anonyymi

      Kukkahattututäti,
      tämän puskassa näki .
      Käteen otti
      ja esille nosti.
      Muistellen entistä rakasta,
      petturi Paakkosta.

    • Anonyymi

      Kun Penuela metsää imuroi, niin loiunaistuuli vietin toi:Julkaisut

      Paakkosen poika! Ohjasiko Pyhä Henki sinut hylkäämään Jeesukselta saamasi tehtävän?

      Oulun piispalle, Paavolan kirkkoherralle ja Ruukin Rauhanyhdistykselle, tuolle vanhoillislestadiolaisten peitejärjestölle:

      "Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. Sillä minä olen tullut nostamaan pojan riitaan isäänsä vastaan ja tyttären äitiänsä vastaan; ja ihmisen vihamiehiksi tulevat hänen omat perhekuntalaisensa, koska Rauhanyhdistyksen opilla:

      Tuomitaan; omitaan Jumalan valtakunta ja Kristuksen sovitusverikin, ja unohdetaan mitä Raamattu sanoo näistä asioista, ja koska tämä oppi ei ole Raamatusta, on sen opin alla tapahtuvat tilaisuudet poistettava seurakuntien virallisista ilmoituksista. Raamattu sanoo myöskin:

      "Paimenia kohtaan syttyy minun vihani ja johtomiehiä minä rankaisen; sillä Herra Sebaot pitää huolen laumastansa."

      Tässä on syy, miksi Saatanan teki sinusta suuren Pyhän Hengen herjaajan:

      "Ja siitä voitte olla varmat, että yksikään noista, jotka minä kutsuin, ei pääse minun pitopöytääni!'"

    • Olisi kyllä lohduttavaa, jos näiltä keskustelupalstoilta löytäisin vaikka yhden Pyhän Hengen saaneen Kristuksen todistajan, ennen kuin murhaaja siskonsa pojan kanssa saapuu ovelle kolkuttelemaan.

    • Anonyymi

      Kiitos Jeesukselle!

      • Anonyymi

        Unohtamatta Aleksis Kiveäkään.


    • Anonyymi

      Ettei totuus unohtuisi.

    • Anonyymi

      Kiitos Teuvolle.
      Paljon kirjoitit.
      Paljon vihasit.
      Kohta on loppusi tullut.

    • Anonyymi

      Totuutta tietämättömille.

      • Anonyymi

        Tieto lisää tuskaa.


    • Anonyymi

      Huomenta!

    • Anonyymi

      Kyllä jämpti on näin.😁

    • Anonyymi

      2021 JKR.

    • Googletin Sivu 10:

      Tuhat sanaa ruotsiksi – Sivu 10 - Otavahttps://otava.fi › ... › Tuhat sanaa ruotsiksi ääntämisohjeet
      Nemo / Tuhatsanaa / Aantamisohjeet ruotsiksi / Sivu 10. Sivu 10. Tuhat sanaa ruotsiksi – Sivu 10. ”01 Verkstaden (Työpaja)”. Äänitoistin. 00:00. 00:00.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1679
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1568
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1169
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1124
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1102
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1012
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      4
      971
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      965
    10. 6
      960
    Aihe