Outo soteviesti

Anonyymi

Eli mulle tuli viesti kymsotelta viesti että mitä mieltä olin heidän toiminnasta sinä päivänä. Oli kellon aika ja kaikki kun muka asioin siellä. Tässä vaan on ongelma etten sinä päivänä soittanut enkä käynyt kymsotessa. Tarkistin vielä omakannasta etten takuulla ole ollut sinne yhteyksissä.
Tuli vaan mieleen että jos joku käy mun terveystiedoissa soten puolelta luvatta niin lähteekö tuollainen viesti silloin automaattisesti? Eli urkkiko joku mun tietoja vai onko jostain häiriöstä kyse?

6

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ei sitä täällä voida tietää.

      • Anonyymi

        Voi sen tietää sellainen joka työskentelee sotessa.


    • Anonyymi

      Hämärältä kuulostaa. Minä olisin hieman huolestunut kuten ilmeisesti sinäkin. Toivottavasti joku Sotesta tietävä vastaa, miten tällainen väärinkäsitys voi tapahtua. Jatkatko selvittelyä jos täältä ei selviä.

    • Anonyymi

      Yleensä tuon viestin "laukaisee" käynti, joten olisikohan joku käynyt vastaanotolla esiintyen sinuna.

    • Anonyymi

      Selvitä ja tuu kertomaan miten kävi.Soita sinne ja kysy.Jos sinulla on nimi kaima niin hyvä saada tietää kun kaikki hoitsut,lääkärit ei vaivaudu olemaan tarkkoja eli samannimisen kanssa voi tiedot mennä sekaisin ja siinä on onkin sitten selvittelyä.

    • Anonyymi

      Oliko viesti ihan oikeasti Kymsotesta, vai oliko feikattu näyttämään siltä? Linkkiä ei kannata klikata, jos siinä oli sellainen, mutta linkin osoitetta voi tutkiskella näyttääkö se oikealta. Voi olla huijauskin ja viedä johonkin oudolle sivustolle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1455
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      103
      1032
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      907
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      850
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      763
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe