Oon kyllä sitä mieltä

Anonyymi

Ettei tinderistä löydä kunnollista naista ja rakkautta.

22

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eikä täältä treffipalstalta kunnollista miestä. Pillun perässä lähes kaikki.

      • Anonyymi

        Mitä sitten? Naiset antavat vain ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa? Onko vähän asenteellisuutta ilmassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Naiset antavat vain ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa? Onko vähän asenteellisuutta ilmassa?

        Sitä sitten että jos toinen etsii rakkautta ja toinen vain pillua niin eihän siitä mitään tule.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sitten? Naiset antavat vain ymmärtää mutta eivät ymmärrä antaa? Onko vähän asenteellisuutta ilmassa?

        Tottakai on asennetta! Äijät puhuu niin kauniisti ja olevinaan etsivät parisuhdetta. Sitten kun kerran saavat,ni johan alka totuus paljastuu.


    • Anonyymi

      I löydä ei. Parhaat on viety päältä ajat sitten, eivätkä ne tinnerin palveluja tarvitse. Sitten siellä on näitä feikkiprofiileja ja scam botteja...

    • Anonyymi

      Monet ovat eronneita eli sinkkuja. Neitsyitä.

    • Mä olen siellä pyörinyt taas viikon päivät, vaikka joskus toukokuussa viimeksi poistin profiilini. En mä tällä kertaa ole erityisen otsa rypyssä liikkeellä, vaan poimin hauskoja kliseitä profiileista, testaan omaa kiinnostavuuttani ja toki pidän silmät auki jos mukavaa naisseuraa löytyisi samalta suunnalta. Mutta edelleenkään en ole valmis maksamaan senttiäkään palvelusta, ja nyt tullaankin mielenkiintoisimpaan osuuteen. Mulla on tähän mennessä 9 osumaa, joista valtaosassa nainen oli tykännyt profiilistani ekana, mutta varmaan pari-kolme osumaa voi olla toisinpäinkin. Tinder näytti kuitenkin lähes heti, että mulla on yli 10 tykkäystä ja tarjosi tottakai jotain maksullista palvelua nähdäkseni tykkäykset. Kuitenkin noiden naisten profiiileja tuli pitkin viikkoa vastaan hyvinkin ripotellen, mahdollisesti muutaman päivän viiveellä, ja edelleen näyttäisi olevan yli 10 tykkäystä odottamassa. Eikä siinä muuten mitään, mutta laajensin testimielessä ikä- ja etäisyyshaitaria, painelin itse tykkäyksiä avokätisemmin, eikä Tinder siltikään tarjoa näiden naisten profiiileja lähimainkaan peräkkäin, vaan se vaatii jo tuuria että yhden 12h periodin aikana saa osuman 🙄 Mutta mitäpä muutakaan moiselta riistosovellukselta voi odottaa, eipä onnelliset ihmiset tai parit ainakaan yhtään edesauta koko Tinderin liikeideaa ja kassavirtaa. Ja rohkenen väittää ettei se maksullinen palvelu silti ole mikään tae tavismiehelle. On ne tykkäysten ja keskustelunavausten tilastot joka tapauksessa niin epäsuhdassa naisten ja miesten välillä.

      Neljän naisen kanssa olen jonkin aikaa jutellut, mutta ei siinä silti pahemmin hurraamista ole. Eräs 30 janicanäätä tivasi varsin suoraan mielipidettäni lapsista ja sen myöskin sai, seurauksena se että poisti mut osumistaan. Kolmen mua nuoremman naisen kanssa juttelin myös, mutta yksi nauroi kirjoitustyyliäni (kirjoitan kuulemma kuin vanhus), toinen kertoi perjantai-iltana että ryyppää kotonaan kahden tindermiehen kanssa, ja kolmannen kanssa keskustelu vain vähitellen hiipui eikä hän vastannut enää viestiini.

      Ei tää pari-kolme vuotta sitten ollut näin älyttömän vaikeaa 😲 Varsinkin kun oma elämäntilanteeni on siihen verrattuna paljon normaalimpi, en ole enää ylipainoinen juoppo, asun yksin jne. Mutta tiesin kyllä mitä odottaa, tai siis olla asettamatta liikoja odotuksia, kun palasin kurkkimaan markkinoita.

      • Anonyymi

        Syitä voi tietysti olla monia, mutta veikkaan, että Tinderin huono maine ajaa monet tavalliset naiset pois. Itse en liittyisi sinne edes vaikka maksettaisiin. Ehkä se nuoremmille vielä toimii edes hupisovelluksena, mutta he katselevat varmaan suurimmaksi osaksi ikäistään seuraa.

        Liikaa huijareita, maksullisia, varattuja ja ilmaisen irtoseksin perässä juoksevia olmeja koko paikka täynnä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syitä voi tietysti olla monia, mutta veikkaan, että Tinderin huono maine ajaa monet tavalliset naiset pois. Itse en liittyisi sinne edes vaikka maksettaisiin. Ehkä se nuoremmille vielä toimii edes hupisovelluksena, mutta he katselevat varmaan suurimmaksi osaksi ikäistään seuraa.

        Liikaa huijareita, maksullisia, varattuja ja ilmaisen irtoseksin perässä juoksevia olmeja koko paikka täynnä.

        Tasan tarkkaan totta. Tinder on kuin ihmiskirppis, sieltä löytyy vain valheellista krääsää ja kauan käytössä ollutta tavaraa. Oikein puistattaa...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Syitä voi tietysti olla monia, mutta veikkaan, että Tinderin huono maine ajaa monet tavalliset naiset pois. Itse en liittyisi sinne edes vaikka maksettaisiin. Ehkä se nuoremmille vielä toimii edes hupisovelluksena, mutta he katselevat varmaan suurimmaksi osaksi ikäistään seuraa.

        Liikaa huijareita, maksullisia, varattuja ja ilmaisen irtoseksin perässä juoksevia olmeja koko paikka täynnä.

        Ja mikä sen huonon maineen on aiheuttanut? Niinpä niin, aika monessa tapauksessa naiset itse esiintymällä kuvissa vähäpukeisina, tärkeilevinä, käyttäytymällä tylysti tai jopa täysin ignooraten (mielestäni vieläkin ikävämpää kuin tylytys), ja pyörimällä siellä vuosikausia "sinkkuina", kuitenkin samalla jalka vähintään kolmen jännämiehen oven raossa 🙄 Ei tietenkään voi yleistää kaikkiin naisiin, eikä varmasti kaikki miehetkään siellä osaa käyttäytyä, mutta en toisaalta yhtään ihmettele sitä että moisella lihatiskillä moni mies turhautuu ja ikäänkuin taantuu mitä tulee käytöstapoihin, keskustelutaitoihin ja päämääriin naisasioissa. Lähtökohtana siis jo ihan matemaattinen epäsuhta, mutta myös se millaista kohtelua tai huomiota saa osumilta osakseen, vai saako minkäänlaista.

        Eli siinä mielessä ymmärrän, jos ns. tavalliset naiset kavahtavat sovellusta kun eivät esim. ulkonäöllisesti, aina ikänsä puolesta, tai lapsien vuoksi pysty realistisesti kilpailemaan 10 vuotta nuorempien kanssa samoista miehistä, mutta saavat silti osakseen samoja läähätyksiä leipääntyneiltä setämiehiltä 🙄

        Oma lukunsa toki on suunnilleen mun ikäluokkaa olevat naiset, joilla "juoksut on juostu, lapsiluku täynnä ja haussa jotain pysyvämpää". Tällaiset naiset voivat monesti olla hyvinkin tavallisia, mutta päämäärän haistaa yleensä jo kaukaa. Tai no ei perhearki sinänsä ole mitenkään epätavallinen tai tuomittava päämäärä, mutta miksi näiltä naisilta tavismies saa huomiota vasta nyt? Miehiäkin toki on monenlaisia, mutta mun on vaikea sulattaa ajatusta, että oman ikäluokkani nainen on pyöräyttänyt lapsia joskus 9-12 vuotta sitten, jolloin itse ajelin mankilla ja pelasin äitini ja viitisen vuotta mua nuoremman silloisen kaverini kanssa jotain CTR:ää 🙄

        Mua parisen vuotta vanhempi lapsellinen nainen oli alkuun ihan mukavaa juttuseuraa, mutta jossain vaiheessa otti tosiaan puheeksi lapsensa ja tulevaisuudennäkymät, joista meillä oli siinä tapauksessa aika eriävät visiot. Sanoin ettei jälkikasvu ole este tutustumiselle, mutta en ole myöskään valmis isäpuolen asemaan, ja että näen itseni asumassa yksin lähivuosina. No, se siitä sitten, mutta en mä varmaankaan paljoa menettänyt kun nainen poisti mut osumistaan, ja tuskin hänkään. Säästyi molempien aika. Mutta selkeästikin nainen näki mut jotenkin eri kategoriassa kuin monet muut miehet, sillä en jaksa uskoa että nainen olisi kokonaista vuosikymmentä viettänyt ilman mitään treffejä, deittailua, seurustelua yms.

        Noista mua nuoremmista osumista on todella vaikea sanoa, olivatko miten tosissaan sanomisissaan, kirjoittivatko ihan läpällä, vai halusivatko vain hiljentää keskustelun jo heti alkuun jos tykkäys oli alkanut kaduttamaan. Se tässä maailman menossa niin outoa onkin, että vuonna 2021 et tosiaan voi olla varma, onko ~20v tindernainen tosissaan jos perjantai-iltana kertoo ryyppäävänsä kämpillään kahden tindermiehen kanssa 🤨 Tai miksi jonkun pitää huomauttaa että "kirjotat ku vanhus" jos esittelystä joka tapauksessa näkee, että oikeinkirjoitus on mulla edes suurinpiirtein hallussa, ja se jotakuta ärsyttää.

        Varmaan pariin-kolmeen päivään ei ole uusia osumia tullut, vaikka tälläkin hetkellä näyttäisi olevan 15 "kultatykkäystä" odottamassa. Hienosti suunniteltu algoritmi kyllä 😂


    • Anonyymi

      En ole saanut osumia kurpilta. Eli kurpat haluaa komean rikkaan miehen eikä mitään tavis miestä.

      • Anonyymi

        Jep. Olen huomannut. Eilen joku turkkilainen ajoi pihaan 40 tonnin mersulla hienolla uudella kiilsi viimesen päälle. no tottakai nainen kyydis. mä en ymmärrä miten heillä on varaa ees ostaa tuommonen auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Olen huomannut. Eilen joku turkkilainen ajoi pihaan 40 tonnin mersulla hienolla uudella kiilsi viimesen päälle. no tottakai nainen kyydis. mä en ymmärrä miten heillä on varaa ees ostaa tuommonen auto.

        Tuommoset miehet kelpaa naisille kun on hieno auto ja rahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuommoset miehet kelpaa naisille kun on hieno auto ja rahaa.

        Itellä ei oo rahaa.. ja vanha 2000 € auto.. likainen sisältä ja vanha. no eipä ole naista ei. rahaakaa ei ole.


      • Anonyymi

        Sinähän olet ätmi, etkä mikään tavismies.


    • Anonyymi

      Tänään uusi jakso iltautuu ilo-visiosta, televisiosta Selviytyjät kukahan tipahtaa tällä kertaa pois...

      Jotkut sarjat ovat jännittäviä, itseäkin aikuisena pelottavat jotkut nuo Ray Bradburyn jutut, pienet tarinat häneltä, pelottaa katsoa aina seuraavaa jaksoa,

    • Anonyymi

      Ette kai te hyvät ihmiset selaa nettipalstoja ja tindereitä sun muita siinä toivossa että se Prinssi tai Prinsessa vaalenapunaisessa Rakkauden Kultapilvessä ilmestyy eteenne?
      Oletteko todella niin lapsellisia ja naiiveja?
      En ole koskaan tajunnut tuota tinderöintiä ja vastaavaa. Epätoivoisena selataan naamoja ja profiileja joska se mun oma ihana puoliso sieltä putkahtasi eteen.
      Voi naurettavuus sentään.

      Itketään ja haukutaan sitten kaikki pataluhaksi kun se korea kupla taas kerran särkyi kuralammikoksi. Ei elämä tapahdu netissä, kyllä se on täällä ulkopuolella, maailmassa!
      Ihmisistä on tullut kummallisia muumioita jotka eivät edes kommunikoimaan pysty muuta kuin netin kautta, ja sieltä se unelmien kumppanikin sitten pitäisi löytyä.
      Täytyy sanoa että epätoivoista kuulkaa on.
      Mutta kukin tavallaan....

    • Anonyymi

      EI. ellei ole komea naama. hieno auto.. normi auta ei riitä.. pitää olla melko uus muutaman vuoden vanha.. pitää olla hyvät tulot yli 2000 e kk nettona.. Pitää olla urheilullinen mies. Sitte kelpaa noille tinder prinsessoille.

    • Anonyymi

      Itse poistin tinderin ku ei sieltä löydä kun paskaa.. Naiset on sielä täydellisiä bikinimisuja. .laihoja meikattuja nuoria. Ite oon lievästi ylipainonen mies.. jolta tukka lähtenyt.. tavallisen näkönen köyhä..ei oo hienoa autoa.. ei oo mitää rahaakaa. niin turha toivo et tuolta löytyis. noi naiset haluaa samanlaisen miehen mitä ne itse ovat.

    • Anonyymi

      Ei kovin paljo ylipainosia naisia sielä ole, ja tavallisena miehenä en saa osumia ja tuntuu ettei noille mikää riitä kelpaa. Niin hyvä että poistin pääsi eroon koko paskasta.

    • Anonyymi

      Tinderissä on vain käytettyjä naisia joita joku jännämies kohdellut huonosti. Tinder on vanhojen kurppien hautausmaa jossa ne viettää elämänsä viimeiset vuodet etsien jotain mutta eivät tiedä mitä.

    • Anonyymi

      Tinderissä on liian kauniita naisia. Ei noille kelpaa ylipainonen mies.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe