Päästäkseen perille ja taivaaseen. !!!!
Eivoi olla voimateot ja riivajien ulosajaminen. Ei edes sairaitten paraminen taattaa paikka Jeesuksen viereen,
7 Ja hän kutsui tykönsä ne kaksitoista ja alkoi lähettää heitä kaksittain ja antoi heille vallan saastaisia henkiä vastaan.
Juudaskin lähetettiin. !!!
Monet sanovat herra herra mutta eivät te lähimmäisrakkaudellisia töitä viholisille..
En tunne teitä ! >>
Matt.7
20 Niin te siis tunnette heidät heidän hedelmistään.
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'
Matt . 25
24 Sitten myös se, joka oli saanut yhden leiviskän, tuli ja sanoi: 'Herra, minä tiesin sinut kovaksi mieheksi; sinä leikkaat sieltä, mihin et ole kylvänyt, ja kokoat sieltä, missä et ole eloa viskannut.
25 Ja peloissani minä menin ja kätkin sinun leiviskäsi maahan; katso, tässä on omasi.'
26 Mutta hänen herransa vastasi ja sanoi hänelle: 'Sinä paha ja laiska palvelija! Sinä tiesit minun leikkaavan sieltä, mihin en ole kylvänyt, ja kokoavan sieltä, missä en ole viskannut.
27 Sinun olisi siis pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen.
28 Ottakaa sentähden leiviskä häneltä pois ja antakaa sille, jolla on kymmenen leiviskää.
29 Sillä jokaiselle, jolla on, annetaan, ja hänellä on oleva yltäkyllin; mutta jolla ei ole, siltä otetaan pois sekin, mikä hänellä on.
30 Ja heittäkää tuo kelvoton palvelija ulos pimeyteen; siellä on oleva itku ja hammasten kiristys.'
Siis hedelmistä on ainoa mahdolisuus päätellä ketkä ovat Taivasteillä , He joilla on nämät hedelmät ovat matkalla Jeesuksen luo >>>
Gal. 5:22
Mutta Hengen hedelmä on rakkaus, ilo, rauha, pitkämielisyys, ystävällisyys, hyvyys, uskollisuus, sävyisyys, itsensähillitseminen.
Ef. 5:9
-sillä kaikkinainen hyvyys ja vanhurskaus ja totuus on valkeuden hedelmä-
Jaak. 3:18
Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.
MUTTA JOILLA EI OLE HEDELMIÄ KATKAISTAAN TAI KUIVETTUU !!
Matt. 21:19
Ja nähdessään tien vieressä viikunapuun hän meni sen luo, mutta ei löytänyt siitä muuta kuin pelkkiä lehtiä; ja hän sanoi sille: "Älköön sinusta ikinä enää hedelmää kasvako". Ja kohta viikunapuu kuivettui.
Monet luulevat suuren halvan armon alla olevan Taivatiellä !!
25
61
Vastaukset
- Anonyymi
Kun ihminen on riittävästi mädättänyt aivojaan opilla, joka ammentaa käyttövoimansa ihmisten helvetin pelosta ja uskonnollisesta pätemisen tarpeesta, hän lakkaa kykenemästä tunnistamaan omaa epäloogisuuttaan ja epärehellisyyttään.
- Anonyymi
Rooman kirkon lanseeraamaan helvettioppiin uskovat uskovat samalla jumalaan, joka on mielipuoli.
Heidän jumalansa on kuin lääkäri, joka hoitaa syöpää sairastavaa potilasta tappamalla potilaan ja toteamalla, että "tulipahan syöpä hoidettua". Ja tämäkin vertaus on ontuu sikäli, että helvettiuskovaisten jumala on vielä mittaamattoman paljon hullumpi ja sadistisempi kuin esimerkin idiootti-sadistilääkäri. - Anonyymi
Matt.25:34 Sillon Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se valtakunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti. Ef.1:4 niinkuin hän ennen maailman perustamista oli hänessä valinnut meidät olemaan pyhät ja nuhteettomat hänen edessään, rakkaudessa,
- Anonyymi
Savis, hoet palstalla kuin valhejuutalaiset: Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
Opettele lukemaan: "Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta". Emmekö, emmekö me valhejujutalaiset täyttäneet koko lain, emmeko me saaneet uskon hengen, emmekö me uudesti syntyneet pyhässä kristillisessä kasteessa....
Kyseessä olivat uskonnon harjoittajat ja heidän harhaoppinsa ja kuvitelmansa: emmekö me...Rakas anonyymi !!!
Mistä kasteesta puhut? Kirkkolaisilla on kaste joka vauvakastejumala hoitaa ja suurin osa Heluntailaisilla on taas jumala joka ei tunne Henkikaste ja vesikaste joka he palvovat ei pese synti Pois . Onnexi ei kaikki Helluntailaiset sentään ovat sokeita ja likinäköisiä. Mutta me haluamme että Jeesus itse kastaa meidät. Ei vedessä vaan Hengessä ja Tulessa !!!!!
Kasteessa Joka Puhdistaa siäisesti kaiken synnin Pois ,, Uudestisynnyttää ja vanhurskauttaa koska koska Ristinkuoleman kautta saamme voiton...
Etsikää Rakkaat että löydätte synninpoistaja ja Vaoauttaja...- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Rakas anonyymi !!!
Mistä kasteesta puhut? Kirkkolaisilla on kaste joka vauvakastejumala hoitaa ja suurin osa Heluntailaisilla on taas jumala joka ei tunne Henkikaste ja vesikaste joka he palvovat ei pese synti Pois . Onnexi ei kaikki Helluntailaiset sentään ovat sokeita ja likinäköisiä. Mutta me haluamme että Jeesus itse kastaa meidät. Ei vedessä vaan Hengessä ja Tulessa !!!!!
Kasteessa Joka Puhdistaa siäisesti kaiken synnin Pois ,, Uudestisynnyttää ja vanhurskauttaa koska koska Ristinkuoleman kautta saamme voiton...
Etsikää Rakkaat että löydätte synninpoistaja ja Vaoauttaja..."Kasteessa Joka Puhdistaa siäisesti kaiken synnin Pois "
Kummallista harhaoppia! Kaste ei pese kenenkään syntejä pois.
- Anonyymi
Kol.1:19-22 Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikkki täyteys hänessä asuisi ja että hän, tehden rauhan hänen ristinsä veren kautta, hänen kauttaan sovitti itsensä kanssa kaikki, hänen kauttaan kaikki sekä maan päällä että taivaissa. Teidätkin, jotka ennen olitte vieraantuneet ja mieleltänne hänen vihamiehiänsä pahoissa teoissanne, hän nyt on sovittanut Poikansa lihan ruumiissa kuoleman kautta, asettaakseen teidät pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina eteensä, 2Tim.1:9 hän, joka on meidät pelastanut ja kutsunut pyhällä kutsumuksella, ei meidän tekojemme mukaan, vaan oman aivoituksensa ja armonsa mukaan, joka meille on annettu Kristuksessa Jeesuksessa ennen ikuisia aikoja,
Aivan Rakas anonyymi !
Ja oletko sama mieltä minun kansa että tuo voi alkaa jo maan päällä >>>
Että vaellamme pyhinä ja nuhteettomina ja moitteettomina Hänen eteensä,
Rikas Rakas Armon poistaa synnin vääryyden saatanan pelon ja kuoleman sun elämästä
- Anonyymi
Juudas oli Jeesuksen ystävä ja Jumalan palvelija. Juudas ei pettänyt Jeesusta, sillä Jeesus tiesi tasan tarkkaan jo alusta saakka, että hänet tultaisiin antamaan juutalaisten käsiin. Juudas tekikin Jeesukselle ja koko ihmiskunnalle palveluksen, josta saamme olla ikuisesti kiitollisia. Juudas oli Jumalan työkalu, jota ilman meillä ei olisi pelastusta.
Anonyymi rakas !
Milloin saatana kertoi nuo valheet sulle että kavaltamalla kasvattaa ystävyys ??
- Anonyymi
Jes yes jees Jes. 1: 17
Sillä kaikki ovat poikenneet, ei ole yhden yhtäkään joka hyvää tekisi.Ja sentakia piti Jeesus tulla ottamaan pois sitä ihmisistä joka ei hyvä tee . Vaan vain syntiä...
En hoe Jes yes jees uuskarismaatisen hengestä...
Ollaan siis fixuja ja kysytään Jumalalta kaikki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- Anonyymi
2Kor.11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen. Ef.5:26-27 että hän sen pyhittäisi, puhdistaen sen, vedellä pesten, sanan kautta, saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton. Ilm.14:4-5 Nämä ovat ne, jotka eivät ole saastuttaneet itseään naisen kanssa; sillä he ovat niinkuin neitsyet. Nänä ovat ne, jotka seuraavat Karitsaa, mihin ikinä hän menee. Nämät ovat ostetut ihmisistä esikoiseksi Jumalalle ja Karitsalle, eikä heidän suussaan ole valhetta havaittu; he ovat tahrattomat. Jes.53:9-12
Aivan Rakas Anonyymi !
Ei kiivailaan saadakseen uskovaiset ja seurakunta pysymään likaisena ja syntisenä neitsyenä järktetyssä vale ja halvanarmossa ja kirkastettuna Jumalan eteen .
KOSKA SE EI OLE KIRKASTUTTAMINEN !!!!
Vaan pimentyminen ja tummentuminen niinkuin saatana aina vie harmaan alueen uskovaiset jotka otta vastaan valhetta totuutta vastaan.
Nä eivät seuraa Kristusta vaan Perkele vaikka luulevat toisiin ja opetetaan ettei Jumala heitä näe.
- Anonyymi
Joh.5:25-29 Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee JA ON JO, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat, he saavat elää. Sillä niinkuin Isällä on elämä itsessänsä, niin hän on antanut elämän myös Pojalle, niin että myös hänellä on elämä itsessänsä. Ja hän on antanut hänelle vallan tuomita, koska hän on Ihmisen Poika. Älkää ihmetelkö tätä, sillä hetki tulee, jolloin kaikki, jotka haudoissa ovat, kuulevat hänen äänensä ja tulevat esiin, ne, jotka ovat hyvää tehneet, elämän ylösnousemukseen, mutta ne, jotka ovat pahaa tehneet, tuomion ylösnousemukseen.
Aivan !! Rakas Anonyymi !!!!!
Ne jotka kuulevat eikä kuuntele saatanan ääni joka vakuttaa ettei Jumala ole sanonut että ne, jotka ovat pahaa tehneet, joutuu tuomion ylösnousemukseen.
Vaan vakuttaa heitä että jatkaa vaan paha tekemällä ja syntiä joka on pahan tekemisen ,,
siis vakuttaa heille että hyvin käy suuren halvan armon alla jossa saatana kuljettaa niin monia uskovia tänä päivänä niin että he eivät kuuntelee Pyhä Henki joka sno te Parannusta .
Vaan sanovat me pois minua kiusamasta ja minun mukava vaellus synnissä !!!
Siis saatana on tullut heidän vale pyhä henki!
Pyhä Henki joka he yrittävät hiljentää ja tukehduttaa niinkuin he ovat Facessa onnistuneet monesti hyvin saatanan avulla. Minutkin niin etten pääsee enää siellä kirjoittamaan !!!
- Anonyymi
Dan.12:1-4 Siihen aikaan nousee Miikael, se suuri enkeliruhtinas, joka seisoo sinun kansasi lasten suojana. Ja se on oleva ahdistuksen aika, jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti. Mutta siihen aikaan pelastetaan sinun kansasi, kaikki, jotka kirjaan kirjoitetut ovatJa monet maan tomussa makaavista herräjävät, toiset iankaikkiseen elämään, toiset häpeään ja iankaikkiseen kauhistukseen. Ja taidolliset loistavat niinkuin taivaanvahvuus loistaa, ja ne, jotka monta vanhurskauteen saattavat, niinkuin tähdet, aina ja iankaikkisesti. Mutta sinä, Daniel, lukikse nämä sanat ja sinetöi tämä kirja lopun aikaan asti. Monet sitä tutkivat, ja ymmärrys lisääntyy. Dan.8:26-27
Aivan Rakas Anonyymi !!
Saas nähdä millaista aika se tulee olemaan kun saatana sitten päästetään irti tuhannen vuoden rauhan aikaan silloin kun on lopun aika .
Silloin kun on suuri ahdistus aivan hirvittävä koska saatana on vihainen kun on jo saanut maista mitä se tulee olemaan kun hänet heitetään tulimereen .
Hän on raivoissaa ja kiduttaa ja on monet hitlerin tapaista ihmisiä siihen aikaan joka vainoaa uskovia. Järkyttävä ahdistuksen aika.. >> koska kirjoitettu ON
>>jonka kaltaista ei ole ollut siitä saakka, kuin kansoja on ollut, hamaan siihen aikaan asti<<
- Anonyymi
Kyllä se vaatii kilvoittelua. Parhaansa kun tekee.
Rakas kilvoittelija !!!
Ei omiin voimassa vaan Hengellä Jumalan !!!!!!!!!!!!
Hae sen rukoilemalla yötä päivän ..
Muuten jää kilvoitusta vain fraasina ja olet naurettava uskonnollinen pelle !!!
- Anonyymi
Näissä pitää olla sillain barovainen arvoidessaan muiden uskoa, ettei tule tuominneksi väärin.
Jaa sä rakas Anonyymi haluat heitä sammutusvettä varoituksen ja kiivailun Hengen päälle ja sanoa rauhuitu jo .
Aivan kuin satanistit ja ateistit joka ja jotka uskonnollisten tavoin haluavat sammuttaa Jumalan vaRoittava SANA.
- Anonyymi
Ap.t.20:24 En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: Jumalan armon evankeliumin todistamiseen. 1Kor.9:24-25 Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavuttaisitte. Mutta jokainen kilpailia noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman. 2Tim.4:7-10. Fil.3:10-14 tunteakseni hänet ja hänen ylösnousemuksensa voiman ja hänen kärsimyksensä osallisuuden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, jos minä ehkä pääsen ylösnousemukseen kuolleista. En niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omaksi voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut. Veljet, minä en vielä katso sitä voittaneeni; mutta yhden minä teen: unhottaen sen, mikä on takana, ja kuroittautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin, minä riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumuksella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa. 1Tim.6:12 Kilvoittele hyvä uskon kilvoitus, tartu kiini iankaikkiseen elämään, johon olet kutsuttu ja johon hyvällä tunnutuksella ole tunnustautunut monen todistajan edessä. Hebr.12:1-2
HYVÄ RAKAS Anonyymi !!!
Aivan näin >> En minä kuitenkaan pidä henkeäni itselleni minkään arvoisena, kunhan vain täytän juoksuni ja sen viran, jonka minä Herralta Jeesukselta olen saanut: <<
Siis kaikki Herralle !! Ei mitään minulle kaikki sinulle !!
Uhraan kaikki sinua varten joka omistan ja vieläpäs henkenin jos se sitä vaatii uskon vaellus !!
Ole siunattu sinä ja sinun perheesi !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432151Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151420Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141376Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711245Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21938Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist162828Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19796Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57736- 75732
Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101665