Iltaa. Onko kokemusta, kuka tällä alueella huoltaa pumppuja? Itse toki imuroin suodattimet kuukausittain, mutta laite sisältä jo kovin törkyinen vuosien käytön jälkeen. Kaksi kertaa olen kysynyt laitteen asentajaa, aivan kylän varmasti nimekkäintä sellaista, huoltamaan ja putsaamaan laitetta, mutta hän ei ole nähnyt tarvetta huollolle. Erikoiselta tuntuu, ilmeisesti työ on tympeä suorittaa ja rahakkaampiakin töitä piisaa.
Onkohan joku, joka näitä kuitenkin tekee?
Kiitos vastauksistanne.
Ilmalämpöpumpun huolto
10
355
Vastaukset
- Anonyymi
Pese itte, yuotubesta löytyy pesuohjeita.
- Anonyymi
Kysyppä toiseksi nimekkäintä jos hän kiinnostuisi
- Anonyymi
Åby Hannu teki meille, tuli silloin kuin pitikin.
- Anonyymi
Ei ole. Huolla ite aidshomo.
- Anonyymi
Kiitos 🥰
- Anonyymi
Äby kävi meilläkin, suosittelen.
- Anonyymi
Ilmalämpöpumpuille löytyy pesuaineita. Itse ostin vaahdon, jota suihkutetaan lamelleihin ja annetaan vaikuttaa hetki. Sitten huuhdellaan puhtaalla vedellä. Itse käytän siihen sumutepulloa. Katsotaan samalla, että vesi alkaa valua pihalla olevasta kondenssiputkesta pois.
Jos ei valu, niin letku kenties tukossa ja se voidaan kokeilla varovasti imuroida pihalta käsin puhtaaksi. Toki voi aivan aluksi imuroida vähän, ennen kuin lähtee puhdistamaan sisäyksikköä. Näin ei imuriin ainakaan pääse vahingossa vettä.- Anonyymi
Miksi aina on joku inisemässä jotta tee itse? Joku kysyy kuka huoltaa alueella ilmalämpöpumppuja niin mikä vitun lukihäiriö ihmisillä on?
- Anonyymi
Mulla on putki tukos ei tuu ulostekakka ulos! 🥺
- Anonyymi
Tee kiljua se jeesaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1297722Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?937254Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit317172Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t106446Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta
Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t736331Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik1115687Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?465458Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa745321Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus475190Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv195165