Nokialla sattui suuri vesijohtovuoto: työmaalla porattiin vahingossa reikä runkovesiputkeen – haittaa koko verkoston alueelle
Vesijohtovuoto voi aiheuttaa paineenvaihteluita ja veden värjäytymistä koko verkoston alueella.
Nokialla sattui suuri vesijohtovuoto
13
95
Vastaukset
- Anonyymi
Taas vesi ongelmia
- Anonyymi
Ja että taaas? Jos vesikriisiä tarkoitat, niin siitähän on jo 14 vuota aikaa!
- Anonyymi
Joko siellä kohta taas pska lentää ja ihmisiä sairastuu/kuolee?
- Anonyymi
Voi olla ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi olla ?
Eiköhän se verkoston puhdistaminen ole jo käynnissä?
- Anonyymi
Kukahan se sohlo urakoitsija oli, joka porasi reiän runkovesijohtoon, eikä tehnyt siitä mitään ilmoitusta mihinkään? Vesilaitoksella vaan alettiin ihmetellä, mihin vesi häviää.
- Anonyymi
Mitä työmaita on teboilin vieressä ?
Siinä on syypää ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä työmaita on teboilin vieressä ?
Siinä on syypää ?Ettei olis poutuntien työmaat?
- Anonyymi
Norovirus minulla nyt tullut.
- Anonyymi
Kaiken lisäksi tiedotus epäonnistui. Vedenjakelun häiriöstä piti tiedottaa asukkaita tekstiviestillä, mutta järjestelmä kaatui, ja ilmoituksen lähettäminen viivästyi. Hyvä Nokia!
- Anonyymi
Nettisivua piti myös seurata mutta sekin kaatui. Hölmöläisten systeemit.
- Anonyymi
Näin siinä käy tekniikka on liian hianoo ja ei toimi kun tarttis.
- Anonyymi
Siellä on ennenkin sattunut samanlainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713889- 1013495
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah783338Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362638- 1241598
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361506Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221114Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421100Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi181096Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181016