Ja pah! Maanantai ja tiistai näyttivät vielä lupaavilta..liian lupaavilta. Keskiviikkona tuntui työnteosta lähtien menevän kaikki persiilleen ja torstai alkoi samaan tapaan. Roimat sakot ylinopeudesta eikä päivässä muutenkaan liioin hurraamista. Perjantaina tulikin vedettyä reippaat humalan poikaset. Launtaina iski oikein rapulakin, vaikkei sekään antanut merkkejä tulostaa kuin vasta illansuussa. Hetken luulin jo selvinneeni siitäkin. Sunnuntaista ei sinänsä pahaa sanottavaa. (Käynti eksän luona sensuroitu)
Vastaukset 2
- koukussa
Mä olen jotenkin jäänyt koukkuun sun elämään...parempaa viihdettä kuin saippuasarjat=)
-Fani- Don Rinkilä
Tässäpä väliaikatietoa kuulijoille kuluneelta viikolta, vaikkakin tapahtumat taitenavat varsinaisesti tänään vasta alkaa.. Maanantaista alkoi kolmen iltavuoron kurimus työskentelyn merkeissä. Ylenmääräinen raataminen söi voimani ja tiistain aamupuolikas meni kokonaan koisiessa. Alkuviikosta päässäni syntyi mullistava ajatus muutoksista elämäntapaani. Päätin aloittaa roskaruokien syönnin ja löhöilyn sijasta aloittaa terveemmän linjan niin ravinnon kuin liikunnankin saralla. Tiistaista keskiviikkoon menikin lähinnä leipää jäystäessä. Lenkille jaksoin vaivautua torstain puolella ja totta se on te kurjat jotka ette usko! Kyllästyttyäni kävelyn jolkotteluun sain jonkin sortin juoksukohtauksen ja juoskenneltuani muutaman sata metriä, sydän hakkasi kuin pahimpana rapula-aamuna ja keuhkot olin läähättää pihalle. Perjantaina palkitsin itseni pitsalla enkä joutanut lenkille, olutta en JAKSANUT juoda kun olin niin väsynyt. Nyt on lauantai ja mitä ilmeisimmin vappu.. erehdyksissäni olen järjestänyt tuttavarevohkani kyläilemään = sotkemaan, juomaan/syömään jääkaappini sisältö... Tästä vielä kuultaneen tällä palstalla jälleen ensi viikolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791732
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.109913En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58745Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo105705Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207654- 133628
- 51575
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus51562Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä18549- 37546