Kirkon kasvatustyö sai arvostetun palkinnon

Viime viikolla jaettiin Setan Asiallisen tiedon omena-palkinto, jonka sai kirkkohallituksen kasvatus- ja perheasioiden yksikkö.

Alla videokuvaa palkinnon jakotilaisuudesta.
ttps://seta.fi/2021/09/22/asiallisen-tiedon-omena-kirkkohallituksen-kasvatus-ja-perheasioiden-yksilolle/


Kirkon kasvatustyöstä palkkaa kuittaava KD-poliitikko Susanna Koivula on näreissään työnantajansa saamasta palkinnosta.
ttps://twitter.com/SusannaKoivula/status/1440698884695592964/photo/1

Samalla hän tuli haukkuneeksi myös työnantajaansa edustavan arkkipiispan harhaoppiseksi.
ttps://twitter.com/SusannaKoivula/status/1442143574523527177

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      halosen olisi se pitänyt luovuttaa 🤣

    • Anonyymi

      Kirkkokin arvostaa saamaansa palkintoa

    • Anonyymi

      Toivotaan viimeistenkin änkyräisten kääntyvän kirkon valtalinjalle.
      Kaikkien hyväksyntä on Raamatunkin sanoma.

      En ymärrä miksi Koivulan ja kumppanien pitää tehdä toisille sitä, mitä ei halua itselleen tehtevän.

    • Anonyymi

      ArtoTTT

      Käykää tosiaan lukemassa Susannan kirjoitus, kyllä on kirkon tila huolestuttava.

      "On teologisesti erikoinen ratkaisu asettaa oikea oppi ja harhaoppi samanarvoiseen asemaan. Jälkimmäisen mukaan toimiville pitäisi luoda turvallinen tila, jossa ei ole rangaistuksen pelkoa. "
      https://susannakoivula.squarespace.com/2021/minne-menet-kirkko

      • Oma työpaikka siinä on Koivulalla vaakalaudalla.

        Esiintyy kirkon työntekijänä ja haukkuu työnantajaansa ja rikkoo työnantajansa antamia ohjeita.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Oma työpaikka siinä on Koivulalla vaakalaudalla.

        Esiintyy kirkon työntekijänä ja haukkuu työnantajaansa ja rikkoo työnantajansa antamia ohjeita.

        Eikö ne jotka toimivat vastoin kirkon avioliittokäsitystä ole ne pahimmat kirkon ohjeiden rikkojia ja kirkon kaatajat ? 🧐


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eikö ne jotka toimivat vastoin kirkon avioliittokäsitystä ole ne pahimmat kirkon ohjeiden rikkojia ja kirkon kaatajat ? 🧐

        Juu kyllä.
        Koivula kuuluu tuohon mainitsemaasi kööriin.


    • Anonyymi

      🤣🤣🤣🤣🤣 vai Setan palkinnot arvostettuja 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • Anonyymi

      minä en kysyisi pekulta paljonko kello on , tiedätteko miksi!

      • Anonyymi

        Vastaus
        Peku on aikaansa edellä


    • Anonyymi

      Palkinnot on paras keino motivoimaan ja jatkamaan hyvää työtä

    • Anonyymi

      En kyllä ymmärrä yhtään mikä hinku Setalla on saattaa homoseksuaalit helvettiin omalla propagandallaan! Kuinkahan moni jo kituu tuonelassa odottaen vapisten Jeesuksen lopullista tuomiota - kiitos Setan. Arvaas yhden kerran kiittävätkö Setan propagandisteja?

      • Seta ei ole kristitty järjestö, kuten luulet, joten sillä ei ole saatanaa, eikä syntiäkään.


      • Anonyymi
        Pe.ku kirjoitti:

        Seta ei ole kristitty järjestö, kuten luulet, joten sillä ei ole saatanaa, eikä syntiäkään.

        "Seta ei ole kristitty järjestö, kuten luulet, joten sillä ei ole saatanaa, eikä syntiäkään."

        Mutta kohta huomaavat, että saatana, synti ja kadotus on konkretiaa.


    • Anonyymi

      "Viime viikolla jaettiin Setan Asiallisen tiedon omena-palkinto"


      Ja tämäkö on pekun mielestä "arvostettu" palkinto?


      BUUUUUAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Pekulla taitaa, -sanonko mikä, -olla sumentanut aivot?

    • Anonyymi

      Homopalkinto ei ole arvostettu eikä kirkko jaa asiallista tietoa.

    • Anonyymi

      Kuka pitää SEtan palkintoa arvostettuna? Homotko?

      MInä kun tällaisena tavallisena enemmistöön kuuluvana normaalina ihmisenä en ollut edes kuullut tuollaisesta palkinnosta mitään! Ja lyön vetoa että jos kadulta mennään haastattelemaan, niin edes 1/100:sta ei ole koskaan kuullutkaan tästä Homojärjestön palkinnosta, että se siitä "arvostetusta".

      Mutta hyvän vitsin heitit Peku!

      • Anonyymi

        No he jotka pitävät tätä Setan palkintoa arvossaan ovat kuitenkin tällä hetkellä matkalla kohti kadotusta. Kristinuskon kannalta he ovat vain kiusallisia vastustajia ja irvileukoja, mutta aina ajoittain tarjoilevat mahdollisuuksia ja ponnahduksia evankelioimiseen.


    • Anonyymi

      Kirkko varmaan ottaa palkinnot (ahneuttaan), vaikka hyvin tietävät, että nämä ihmiset ovat matkalla kohti kadotusta, eivät tee mitään asian korjaamiseksi.

    • Anonyymi

      Seta yrittää lahjomalla vaikuttaa kirkon toimintaan, ja kyllähän se on siinä aika hyvin onnistunutkin kun alttari on muuttunut sateenkaaren väriseksi.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      693
    5. 52
      664
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      485
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe