Leikkasin pienehkön haavan sormeen ja imaisin verta muutaman kerran ennen kuin sain laastarin, sitten alkoi pyörryttää ihan älyttömästi. Johtuikohan veren mausta suussa, en normaalisti ole veren näkemisestä pyörtyillyt isommastakaan haavasta, vaikka vähän heikottava olo saattaa tulla kun näkee isomman vamman.
Alkoi pyörryttää heti uudelleen kun nousin seisomaan, pitää nyt vähän aikaa istuskella. Miten muilla, tiedän että joitakin alkaa pyörryttää oman veren näkeminen vaikka olisi vain pienikin haava. Naisilla olisi hankalaa kuukautisten aikana.
Veri pyörryttää
4
1769
Vastaukset
siis salee oot muuttumas vamppyyriks. no ei vaa, läppä. mut siis salee se on se maku mikä sulle tuo sen pyörrytyksen ja heikotuksen. mullaki on sama ja sit myös ihan pikku haavan näkeminenki laukasee heikotuksen ja kädet alkaa tärrää. mut ei mul kyl ikinä menkkojen aikaa mitää tollast tuu, ehk se sit tuntuu eriltä ku se on niin luonnollista ja tapahtuu kummiski kerran kk en tiiä
- Anonyymi
Ilmeisesti voi kehittyä vanhemmiten tuollainen pyörrytys, ei nuorempana ollut mitään vaikutusta isompien haavojenkaan näkemisellä ja veren maulla. Videolta voi myös katsoa ongelmitta onnettomuuksissa kuolleita tai tapettuja, mutta en pysty katsomaan raakaa kiduttamista ja vaikkapa kaulan katkaisemista, se ei liity niinkään vereen.
Varmaan sodassa tai jossain muussa tilanteesa pystyisi tappamaan itsekin, mutta tuo pyörryttäminen pikkuhaavasta on todella outoa. Onneksi en ole pyörtynyt hammasläkärissä vaikka joskus veri maistunutkin suussa.
- Anonyymi
Ilmeisesti jotkut voi pyörtyä veren näkemisestä.
Ehkä jos näkis jonku kamalan silvotun ruumiin ni vois pyörtyä. Ei muuten vähän veren näkeminen taida vaikuttaa. Kuukautisten aikaan kyllä tulee paljonkin verta ja muuta, niin silloin pyörtyis joka kuukausi?
Mulla ehkä verenvuoto itsessään alkaa heikottaa. Kerran vuos nenästä verta 45 minuuttia, niin silloin jo oli pyörryttävä olo.
Ja joskus chinchilla puras sormeen eikä meinannu laantua. Pidin kättä ylhäällä et loppuis. Sillon ehkä hermostutti ja heikotti.- Anonyymi
Voi se pyörryttäminen silloin liittyä säkähtämiseenkin kun tulee enemmän verta, ei kovin hyödyllistä yleensä, mutta jotkut pedot voi jättää rauhaan, useimmilla kylläkin veri saa innostumaan lisää. Makuuasennossa aivot saa paremmin verta, mutta vuotava raaja taas pitäisi olla ylempänä. Ei taida olla oikein järkevää selitystä ainakaan pikkuhaavojen kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj232326- 921307
- 541164
- 1171084
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r711044KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.231010Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p57997Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31940Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55928Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(53926