olen aina halunut käydä milanossa siellä on varmaa hienoa
olen aina halunut käydä milanossa
6
1632
Vastaukset
- Anonyymi
Milano on kirjaimellisesti hieno kaupunki, muotimaailman keskipiste ja Italian pankkimaailman, pörssin sekä teollisuuden kehto. Se on paljon vauraampi kuin Rooma.
Matkailijalle siellä ei ehkä ole ihan niin paljoa nähtävää kuin Roomassa tai Firenzessä, mutta se ei tarkoita, etteikö siellä menisi viikko nopeasti. Suosittelen Milanoa matkakohteena, jos ei viikoksi, niin ainakin muutamaksi päiväksi.
Itse olen ollut Milanossa vain turistina. Muutaman päivän Milanossa voi yhdistää esimerkiksi Gardan tai Toscanan matkaan kätevästi. - Anonyymi
Hotel Brunelleschista **** sai ainakin ennen COVID19 satunnaisesti hyviä tarjouksia perhehuoneista. Neljä tähteä on ehkä aavistuksen liikaa. Osa huoneista on vähän nukkavieruja, julkiset tilat ovat toki tip top.
Hotel Brunelleschin sijainti pari korttelia duomosta etelään on oikein mainio turistille. Kaikki oleellinen on kävelyetäisyydellä.
Hotellin lähellä on paljon ravintoloita. Söimme ensimmäisenä iltana kuitenkin hotellin ravintolassa, kun taivas repesi ja vettä tuli saavista kaatamalla. Harvoja hotelliravintoloita, joita voi suositella. Jos tulee iltakoneella Milanoon, kannattaa harkita pöydän varaamista jo varatessa huonetta. - Anonyymi
Onko Wolters World tuttu? Tässä videossa Mark Wolters kertoo Milanosta.
https://youtu.be/vNDudSnEW7E
Video on vuodelta 2015, mutta nähdäkseni yhä ajantasainen. - Anonyymi
Milanoa voisi verrata vaikuttavuudeltaan kultapäällysteiseen viemäriin.
- Anonyymi
Tähän haluaisin perustelut? 🤔
- Anonyymi
Tähän haluaisin kuulla perustelut. 🤔 Pohjois-Italia on teollistunut osa Italiaa, sen työkulttuuri ja osaaminen on samalla tasolla Saksan kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tiedättekö naiset, että miehelle kannattaa antaa vasta...
Kun hän on jo kiintynyt teihin. Naisilla erittyy oksitosiinia sek.sin yhteydessä, mikä saa meidät rakastumaan heihin mel2261763- 991478
Queen of Fucking Everything jakaa mielipiteitä - Mitä tykkäät sarjasta, kolahtiko?
Tiina Lymin käsikirjoittama ja ohjaama tv-sarja on varmasti yksi tämän vuoden puhutuimmista. Mitä tykkäät mustaa huumori461343Pyydän yhteydenottoja kiusatuilta
Hei, pyydän, että laitat mulle sähköpostia, jos sua on kiusattu palstalla tai jopa tuolla oikeassa elämässä jollakin tav1731291Kulkeeko rumuus ja tyhmyys?
Käsi kädessä?Enkä tarkoita nyt pelkästään ulkoista..jos ihminen ei osaa kuin väännellä naamaansa ja irvistellä sekä saks131197- 51994
Elon Musk jakoi ja julkaisi erittäin järkyttävän raiskausrikostilaston Suomesta.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010944944.html?fbclid=IwY2xjawHowCJleHRuA2FlbQIxMAABHW3j9H5mtzuitMIUEdaZ-5hPybOXgZVj_190948Kristinuskon arvot käyttöön
Maailma on niin sekaisin että kristinuskon arvot on otettava köyttöön. Tämän myöntää jo uskottomatkin. Änkyräateisti Ric284902- 26872
- 64856