Miten koronarokote liittyy geenitutkimukseen?

Anonyymi

Jo viime vuosituhannen puolella alettiin ihmisten geeniperimää kartoittaa mm. niin, että tutkimusyhteistyön nimissä kaikkialta Euroopasta alettiin kerätä geenitietoa, mitä toimitetiin Yhdysvaltoihin maailmanlaajuista geenipankkia varten. Juuri tästä johtuen esim. kuka tahansa suomalainen voi tänään lähettää USA:han geeninäytteensä ja saa vastauksen, mistä päin maailmaa löytyy geneettisiä sukulaisia. Tutkimus maksaa noin 40 € ja jokainen asiakas luovuttaa omat geenitietonsa tietopankin käyttöön. Juuri tämä maailman kattava geenitieto USA:n lääkeviranomaisilla sekä suurilla lääkeyhtiöillä mahdollistaa sen, että erilaisia myrkkyjä voidaan valmistaa vaikuttamaan halutuilla haittaominaisuuksilla tiettyjä geenejä kantaviin ihmisiin. Näin voidaan esim. suunnitella rokote, josta jo etukäteen tiedetään, kuinka ison osan se väestöstä tappaa ja kuinka monille aiheuttaa esim. lapsettomuutta. Nyt annettava rokote näyttäisi toimivan niin, että tietyt geenit omaava ihminen ei saa mitään haittoja, kun taas toisenlaiset geenit omaavalle tulee noutaja.

0

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hävetkää rokotetut!

Olen tässä lueskellut näitä palstalla olleita koronakeskusteluja ja saanut hävetä silmät päästäni siksi, että suurin osa rokotettujen kirjoituksista o
        Iisalmi
        352
        3862
      2. Joku pahoitti mielensä Afrikantähti pelistä

Rasismikohu Helsingin yliopistossa – riistoleikkejä ja Afrikan tähti -vitsailua: ”Olen sanaton” Musta vaihto-opiskelija tyrmistyi, kun opiskelijat esi
        Maailman menoa
        189
        3587
      3. Kertokaa yksikin hyvä syy ottaa koronarokote

Tähän saakka on kerrottu vain uskomuksia. Koronarokote ikään kuin olisi ratkaisu ongelmaan. No miksi sitten rokotettuja on sairaalahoidossa siinä miss
        Maailman menoa
        629
        2896
      4. Oot sä oikeasti

rakastunu muhun nainen? Oon kyllä huomannu katseet mutta että kyse ois vakavammasta niin se on tullu yllätyksenä minulle.
        Ikävä
        83
        1603
      5. Iltalehti: Päijät Hämeen teho-osastolla uuvutaan koronan takia. Totuus ketään ei teholla.

Olen koko ajan suhtautunut näihin lehtien pelottelutarinoihin kriittisesti. Niissä ei anneta oikeasti mitään taustatietoja potilaista, määristä, iästä
        Maailman menoa
        340
        1492
      6. Stefu, otathan sinäkin tyttäresi lomalle mukaan?

Sofia kertoi pääsevänsä pian reissuun ( hänhän ei pysty ilman Stefania matkustamaan), joten jään mielenkiinnolla odottamaan, ottaako isä tyttärensä mu
        Kotimaiset julkkisjuorut
        121
        1419
      7. 102
        1308
      Aihe