Sehän tiedetään että rehellisen ihmisen ei tarvitse salata verotietojaan!
Mitä rikoksia verotietojen salaajat piilottelevat?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Verotietojensa salaamista pyytäneet ja sen saaneet joutuvat mediassa tikun nokkaan. Journalistit kaivavat heidän nimensä ja tulonsa esiin ja julkisuuteen. Lehdissä julkaistaan heidän tuloistaan aina oikein oma listansa.
- Anonyymi
hyvä niin
Jos tulojaan tarvitsee hävetä niitä on omastakin mielestä kohtuuttoman paljon.
Hyvinä vuosina olen itsekkin päätynyt erilaisiin "verokoneisiin" (rajahan on vain 100.000e vuositulot), mutta mitä sitä häpeämään, jos sen kokee ansainneensa siinä kuin muutkin samoihin tuloihin päässeet.- Anonyymi
Melko perseestä jos kaltaisesi yhteiskunnan loinen saa verorahoista yli 100 000e vuodessa palkkaa yhteiskunnan verovaroista!
On näemmä suomen julkisella puolella vielä kovasti tarpeita leikkurille! Sinä jos joku et todellakaan ole ansainnut penniäkään jotka saat tilillesi!
Tienaan kyllä itsekkin yli 100 tuhatta mutta siitä ei tule penniäkään yhteisestä verokassasta! Oksettaa kaltaisesi loiset! Anonyymi kirjoitti:
Melko perseestä jos kaltaisesi yhteiskunnan loinen saa verorahoista yli 100 000e vuodessa palkkaa yhteiskunnan verovaroista!
On näemmä suomen julkisella puolella vielä kovasti tarpeita leikkurille! Sinä jos joku et todellakaan ole ansainnut penniäkään jotka saat tilillesi!
Tienaan kyllä itsekkin yli 100 tuhatta mutta siitä ei tule penniäkään yhteisestä verokassasta! Oksettaa kaltaisesi loiset!Kyllä se yhtä vuotta lukuunottamatta on ollut yrityksen maksamaa palkkaa bonuksia. Kerran on mukana ollut enemmän pääomatulojakin.
- Anonyymi
Häpeävät liian isoja tulojaan.
- Anonyymi
Eivät mitään...eivät vaan halua vasemmistoterroristeja kimppuunsa.
Elokapinat ja muut vihervasemmistoterroristit odottelevat kieli pitkällä uusia uhreja joiden kimppuun käydä (ihan kirjaimellisesti).
Milloinkahan poliisi alakaa vihdoin toimimaan ja hakee lakkautusta sekä elokapina liikkeelle että vihreälle puolueelle! - Anonyymi
Haluavat piilotella rahojaan kateellisilta suomalaisilta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938078
- 403862
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241340
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321163Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311089Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11885Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31822Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27772