Alushousukysymys

Anonyymi

Hei. Kuuluuko sukkahousujen alla pitää tavallisia lyhyitä alushousuja?

11

1225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meinasitko laittaa pitkät kalsarit alle ?

• Anonyymi

Ei kai tässä mitään sääntöä ole. Mutta itse pidän aina alimmaisena lyhyitä alkkareita. Myös pitkien kalsareiden kanssa. Se vain jotenkin tuntuu sillä tavalla mukavammalta, kun sukukalleudet ovat paremmin suojassa. Mutta varsinkin jos jalassa on ohuet sukkahousut, ilman lyhyitä alushousuja olisi vähän alaston olo. Lisäksi sukkikset tai pitkät kalsarit pysyvät pitempään puhtaina kun on lyhyet alushousut alla.

• Anonyymi

En ainakaan itse pidä koskaan alla miesten puuvillaisia lyhyitä alushousuja. Löysinä ne jäävät kurttuun ja ovat inhottavat. Samoin jos vähänkin hikoilee, niin ne keräävät hien, ja jäävät märiksi siellä sukkahousujen alla. Aina sukkahousut ensimmäisenä ihoa vasten. Niiden päällä voi sitten pitää kalsareita jos haluaa.

• Anonyymi

Minä ainakin pidän ohuiden sukkahousujen alla lyhyitä kalsareita eikä minulla ne ainakaan mene ruttuun. Ne pitää olla oikean kokoset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä ainakin pidän ohuiden sukkahousujen alla lyhyitä kalsareita eikä minulla ne ainakaan mene ruttuun. Ne pitää olla oikean kokoset.

Minä käytän Black Horsen tai Sloggin lyhyitä ja lahkeettomia (myös sepaluksettomia - en ole ikinä tajunnut mihin sepalusta tarvitaan, kun asia käy helposti housunkaulusta laskemalla) alushousuja. Ovat sinänsä ihan perusalkkarit, mutta mukavan napakat, eivät mene ruttuun ja sopivat hyvin sukkahousujen ja toki myös pitkien kalsareiden alle.

• Anonyymi

Ensin pitkät kalsarit ja sukkahousut niiden päälle ehdottomasti,
      niin ei pallit jäädy pakkasella.

• Anonyymi

Piksut alle tietysti ! Onhan sukkahousuissakin paksuja housu-osioita, mutta sittenkin piksut

• Ehdottomasti lahkeettomat pikkuhousut alle.

• Anonyymi

Ei ainakaan boxereita ,jää ruttuun

• Anonyymi

Housuliivit on sukkisten alla parhaat.

• Anonyymi

tottakai piksut ! on niitä paksummalla housuosalla sukkahousujakin , varsinkin tukisukkahousut. kesällä olisi viileämmät ilman,taikka valitsee avosukkahousut tai stayupit

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      4907
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      34
      3416
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3184
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      11
      2267
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      28
      1857
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      1818
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      161