Tiesitkö? Kahvinsuodatinpussit eivät

Anonyymi

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä jokaikisen suomalaisen koulua käyneen kuuluu se tietää. - Nm. Biohajoava jäte

    • Anonyymi

      Voihan noinkin tehdä. Kahvin suodatinpussi sisältää nestettä melkoisesti. Kompostista tulee liian märkää, jos siihen laittaa monta suodatinpussia päivässä.
      Sitä voi tasoittaa laittamalla paljon kuiviketta. Se johtaa suureen kompostoitavan massan määrään.
      Sekajäte kuljetetaan jätteenpolttolaitokseen, kyllä siellä palaa suodatinpussikin.

    • Anonyymi

      Olen vapaa ihminen ja mä teen jätteilläni ihan niin kuin mä haluun.
      Mä en ole minkään jätefirman ilmainen orja.

    • Anonyymi

      Minulla menee kahviporot suoraan viemäriin.

      -Perkolaattori eli pulputuspannu-

    • Anonyymi

      Itse tyhjennän suodatinpussit muovitassille. Ne kahvinporit antaa hyvää tuoksua kuivuessaan mökkiin. Kun lämmitän uunia, kuivuneet pussit palavat.

      Maito ja piimä, ja pahviset jogurtti tölkit kuivaan ja vien ne kartonkikeräykseen. Purkeissa oleva vahan olen kuullut nokeavan palohormeja poltettuna.

      • Anonyymi

        Niin varmaan nkeaa jos on veto pienellä.


    • Anonyymi

      No empä tiennyt tuota, mutta eipä se meikälästä kummemmin haittaa.

    • Anonyymi

      Kyllä ne kuuluvat sekajätteeseen, jos annat käytetyn pussin ensin kuivua, ja sitten kopistelet porot vaikka kukkien multaan.

      • Anonyymi

        Mielestäni parempa keino mm. suodatinkahvinporoille on kompostoida ne. Arvelen, että sinällään olisivat myrkkyä useimmille koristekasveille.


    • Anonyymi

      Minu sano vastaanottotäti et suomilainen pitkäaikaistyötön hoitaa siivous.

    • Anonyymi

      Laita biojätteeseen kun roskakatoksen ovessa olevassa ohjeessa niin sanotaan.

    • Anonyymi

      Tiesitkö, että kahvi on kofeiinihuume ja erittäin epäterveellistä? Olo koheni kummasti lopetettuani kahvin litkimisen.

      • Anonyymi

        Laitan joskus kossua kahvin sekaan, se on virkistävää ja terveellistä


    • Anonyymi

      Lajitelkaa te vain paskanne omiin nyssyköihinne ja leikkikää maailman pelastajaa. Minä viskaan kaiken samaan jätesäkkiin.

    • Anonyymi

      Taas vainoaja käynyt tonkimassa Molokin ja löytänyt sieltä kahvinporoja ja ilmoittanut siitä lehteen, että tästä aiheesta pitää tehdä juttu. Ymmärtääköhän vainoaja miten sairasta tuo on?

    • Anonyymi

      Ruotsissa ei kerätä bio vihreetä jätettä, vaan poltetaan masuunissa tuhkaksi?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe