Aino-areena. Aloittaa toimintansa ilmeisesti pian.
Lepolan rauhaa tulee joku rokkiareena. Onko mitään järkeä?
14
1340
Vastaukset
- Anonyymi
Sopii muuttaa pois, jos tuo areena pilaa sun elämäsi.
- Anonyymi
Olipa epäkohtelias vastaus.
- Anonyymi
järvenpään rakentamisessa ei ole mitään järkeä ollut pitkään aikaan,rumaa kaupunkia rakennettu
- Anonyymi
korkea meluaita tulee lepolan ja sipoontien kohdalle kevytliikenneväylälle radan viereen,ei enää maisemareittiä tarjota koiran ulkoiluttajille ,sekin ilo vietiin https://vayla.fi/-/helsinki-riihimaki-ratahanke-meluseinien-rakentaminen-etenee-ainolassa
- Anonyymi
Hevoset ovat samassa rakennuksessa. Mitä eläinsuojelu tähän sanoo? Ja naapurit ovat heränneet konsertteihin.
- Anonyymi
Media nostanut melun aiheeksi: "Järvenpään uuden Aino Areenan melusta älähdettiin naapurissa: "En ymmärrä, kenen älynväläys" – näin omistaja kommentoi palautetta ja huolta hevosten hyvinvoinnista"
https://www.keski-uusimaa.fi/paikalliset/4351450- Anonyymi
Varmaan omistajan vähän turha valittaa nyt, kun rakennus on valmis ja otettu käyttöön. Varmasti on tiennyt mihin käyttöön moinen areena tulee.
- Anonyymi
Tuo juttu on maksumuurin takana. Mitä siinä sanotaan?
- Anonyymi
Mä luulen että aika nopeesti loppuu toi konserttitoiminta tuolla.
Urheilu sopii paremmin alueen imagoon. - Anonyymi
Lepolan uusi nimi on Mölylä
- Anonyymi
Kummallista rakentaa konserttiareena keskelle asuinaluetta, johon ei mene yhtään isompaa tietä ja taloja ihan vieressä.
- Anonyymi
Vähän niinkuin Helsingissä Hartwall Arena, että juna tuo ja juna vie?
- Anonyymi
MIKSI se myytiin areenaksi? Maneesistahan olí hirveästi juttua mediassa silloin muutama vuosi sitten, kun se perustettiin. Se maneesin pohjahan oli jotain ihan hifistelyä. Nyt sillä tramppaa rokkikansa.
- Anonyymi
Järvenpään kaupunki taitaa käsitellä Aino Areenan ja asukkaiden kärsimää melusaastetta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951516Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231268- 521022
- 70940
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52863- 58863
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102814
- 82810
- 40766