Sankarivainaa David Pawson

Anonyymi

David elää ja kukaties katsoo kurkistusaukosta, ikkunasta alas maan päälle ja on tyytyväinen osaansa ja kenties hänellä olisi paljon sanottavaa meille, puheliaalla veikkosella. Varmasti hän on tyytyväinen osaansa, johon mekin havittelemme, perintöosaamme pääsyä.

Katso, kun David eli ennen kirkkauteen ylennyksenvastaanottoaan nauhoitti opetuksia niin eräässä opetuksessaan hän totesi ettei löydä kahta Jeesuksen takaisinpaluuta Raamatustaan.

Pretribulaatioon liittyy kaksivaiheinen tai kaksi erillistä Jeesuksen takaisinpaluuta.

Onko Jeesuksen takaisinpaluu kuvauksissa eroavaisuuksia , joista nähdään takaisinpaluita olevan 2 vai ovatko kaikki takaisinpaluukuvaukset RAAMATUSSA aina samanlaisia ilman näkyvää eroa ihmisopetuksen mukaiseen Jeesuksen takaisinpaluihin 1 ensin antikristuksen valtaannousun kohdilla ja myöhemmän siitä n. hieman alle 7v paluu nro 2 välillä?

Vielä: Näkeekö seurakunta pretribulaatio-opin mukaan kolmatta temppeliä Jerusalemiin pystytettynä? Mikä lienee viimeinen näkemämme asia ennen ylöstempausta? Mua ainakin jännittää ihan simona kun saisin tietää että kolmatta temppeliä rakennetaan ja se olisi pystyssä ja valmiina aloittamaan uhritoimitukset 5 päivän päästä. Silloin voisin juosta Leo Mellerin luo piiloon ja turvaa hakemaan Jeesuksen nimessä.Näkisinkö uhritoimituksen vai en olettaen olevani ylöstemmattavissa? Osaatko vastata? Mikä on pretribulaation tarkin ylöstempaustapahtumaajankohdan määritys vai onko sellaista olemassa mitä näemme viimeiseksi ja mitä emme enää ole näkemässä.

Mua jännittää, sillä juutalaisten käsissä ovat " tykit, joilla viisaat neitsyet ammutaan taivaalle"

Ja loppuun asti mietin sopivassa jännityksessä: Pääsenkö mukaan vai en, pääsenkö mukaan vai en, pääsenkö mukaan vai en.....

Tiukka Poju

3

82

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun alkaa Jerusalemin kolmannen temppelin rakennus ja emme ole ehkä vielä ylöstemmatut niin ainakin mua jännittää varmaan enemmän kuin koskaan pääsenkö mukaan vai en ja vaikka tietäisinkin pääseväni niin mulla on läheisiä , joista kannan suurta tuskaa kun kello tikittää hirmuharppauksin eteenpäin ja rakkaani ovat kuin kuolleita, jumalattomia. Ei vaan mene jakeluun vaikka käsillä kävelisin.

Olen kertonut millaista se on kun morsiusseurakunta , kristityt lähtee ja miten virallinen taho sen selittää tapahtumattomaksi. Missä kaikki kristityt ovat?

Niinpä, maailma on pian erilaisempi kuin tänään. saatanan vaikutus lisääntyy ja tapahtuu antikristuksen valtaannousu Jerusalemin kolmannessa temppelissä, maailmassa varmaankin jossain muussa paikassa missä maailmanvaltias sitten valitaankaan johtamaan maailmanpresidenttinä kuten Putin Googia eli diktaattorina maailmaa.

Minne voin mennä kristittyjen seuraan kun kolmas temppeli aletaan nostamaan pystyyn? Haluaisin silloin olla jonkun pylvään seurassa ja katsoa miten mulle käy.

Jännittyneesti,

Tiukka Poju

• Anonyymi

Maailman ihmisiä hämää se varmaan kun paljon kristityiksi itseään kutsuvia jää maan päälle ja monilla ei ole hajuakaan siitä mitä tapahtuu. Joitakin ihmisiä on kadonnut, mutta kristityt Paavin johdolla ovat maan päällä, liberaalit ovat ev.lut kirkossa ensi kerran 100pros enemmistö, jne.

mutta ne eräät inhotut ovat nyt kadonneet. Ne, jotka pitivät totena Raamatun....
      Saapa nähdä kuinka nopeasti ylöstempaus "unohtuu". Ja mitä pedonmerkittävät miettivät pedonmerkkiä ottaessaan.

Tiukka Poju

• Anonyymi

Hei sinä, joka et ole vielä ottanut Jeesusta vastaan Pelastajanasi!

Ota Jeesus vastaan niin sinäkin pääset mukaan ihaniin Karitsan Häihin kun pasuunan ääni kuuluu kaikessa maailmassa, jonka vain ylöstemmattavat viisaat neitsyet kuulevat.

Ainakin niin olen oppinut. Mutta ehkä tyhmätkin neitsyet kuulevat sen, mutta mukaanhan he (me) eivät pääse.

Suluissa me kun en tiedä olenko viisas vai dorka neitsyeksi. Mutta asia selviää kyllä. Jos oon dorka niin tulette sen kyllä kuulemaan. Mutta jos olenkin viisas niin ette kuule minusta pihaustakaan enää sen jälkeen maan päällä n 3,5 . hieman alle 7v aikana. Mutta I WILL BE BACK WITH JESUS AND HIS SAINTS.....

Tiukka Poju

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suureksi onneksesi on myönnettävä

Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️
      Ikävä
      65
      1443
    2. Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu

Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia
      Apua aloittelijalle
      110
      900
    3. No ei sun asunto eikä mikään

muukaan sussa ole erikoista. 🤣 köyhä 🤣
      Ikävä
      58
      741
    4. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      47
      734
    5. Mitä mietit Honey?

Kulta nainen ❤️❤️
      Ikävä
      57
      710
    6. Missä kaikessa olet erilainen

Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.
      Ikävä
      39
      697
    7. Hyvin. Ikävää nainen,

Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan
      Ikävä
      71
      671
    8. Linnasuolla poliisi operaatio

Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/8646060
      Imatra
      26
      669
    9. Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin

Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.
      Ikävä
      41
      657
    10. Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta

Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli
      Pyhäjärvi
      67
      650
    Aihe