Sankarivainaa David Pawson

Anonyymi

David elää ja kukaties katsoo kurkistusaukosta, ikkunasta alas maan päälle ja on tyytyväinen osaansa ja kenties hänellä olisi paljon sanottavaa meille, puheliaalla veikkosella. Varmasti hän on tyytyväinen osaansa, johon mekin havittelemme, perintöosaamme pääsyä.

Katso, kun David eli ennen kirkkauteen ylennyksenvastaanottoaan nauhoitti opetuksia niin eräässä opetuksessaan hän totesi ettei löydä kahta Jeesuksen takaisinpaluuta Raamatustaan.

Pretribulaatioon liittyy kaksivaiheinen tai kaksi erillistä Jeesuksen takaisinpaluuta.

Onko Jeesuksen takaisinpaluu kuvauksissa eroavaisuuksia , joista nähdään takaisinpaluita olevan 2 vai ovatko kaikki takaisinpaluukuvaukset RAAMATUSSA aina samanlaisia ilman näkyvää eroa ihmisopetuksen mukaiseen Jeesuksen takaisinpaluihin 1 ensin antikristuksen valtaannousun kohdilla ja myöhemmän siitä n. hieman alle 7v paluu nro 2 välillä?

Vielä: Näkeekö seurakunta pretribulaatio-opin mukaan kolmatta temppeliä Jerusalemiin pystytettynä? Mikä lienee viimeinen näkemämme asia ennen ylöstempausta? Mua ainakin jännittää ihan simona kun saisin tietää että kolmatta temppeliä rakennetaan ja se olisi pystyssä ja valmiina aloittamaan uhritoimitukset 5 päivän päästä. Silloin voisin juosta Leo Mellerin luo piiloon ja turvaa hakemaan Jeesuksen nimessä.Näkisinkö uhritoimituksen vai en olettaen olevani ylöstemmattavissa? Osaatko vastata? Mikä on pretribulaation tarkin ylöstempaustapahtumaajankohdan määritys vai onko sellaista olemassa mitä näemme viimeiseksi ja mitä emme enää ole näkemässä.

Mua jännittää, sillä juutalaisten käsissä ovat " tykit, joilla viisaat neitsyet ammutaan taivaalle"

Ja loppuun asti mietin sopivassa jännityksessä: Pääsenkö mukaan vai en, pääsenkö mukaan vai en, pääsenkö mukaan vai en.....

Tiukka Poju

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kun alkaa Jerusalemin kolmannen temppelin rakennus ja emme ole ehkä vielä ylöstemmatut niin ainakin mua jännittää varmaan enemmän kuin koskaan pääsenkö mukaan vai en ja vaikka tietäisinkin pääseväni niin mulla on läheisiä , joista kannan suurta tuskaa kun kello tikittää hirmuharppauksin eteenpäin ja rakkaani ovat kuin kuolleita, jumalattomia. Ei vaan mene jakeluun vaikka käsillä kävelisin.

      Olen kertonut millaista se on kun morsiusseurakunta , kristityt lähtee ja miten virallinen taho sen selittää tapahtumattomaksi. Missä kaikki kristityt ovat?

      Niinpä, maailma on pian erilaisempi kuin tänään. saatanan vaikutus lisääntyy ja tapahtuu antikristuksen valtaannousu Jerusalemin kolmannessa temppelissä, maailmassa varmaankin jossain muussa paikassa missä maailmanvaltias sitten valitaankaan johtamaan maailmanpresidenttinä kuten Putin Googia eli diktaattorina maailmaa.

      Minne voin mennä kristittyjen seuraan kun kolmas temppeli aletaan nostamaan pystyyn? Haluaisin silloin olla jonkun pylvään seurassa ja katsoa miten mulle käy.

      Jännittyneesti,

      Tiukka Poju

    • Anonyymi

      Maailman ihmisiä hämää se varmaan kun paljon kristityiksi itseään kutsuvia jää maan päälle ja monilla ei ole hajuakaan siitä mitä tapahtuu. Joitakin ihmisiä on kadonnut, mutta kristityt Paavin johdolla ovat maan päällä, liberaalit ovat ev.lut kirkossa ensi kerran 100pros enemmistö, jne.

      mutta ne eräät inhotut ovat nyt kadonneet. Ne, jotka pitivät totena Raamatun....
      Saapa nähdä kuinka nopeasti ylöstempaus "unohtuu". Ja mitä pedonmerkittävät miettivät pedonmerkkiä ottaessaan.

      Tiukka Poju

    • Anonyymi

      Hei sinä, joka et ole vielä ottanut Jeesusta vastaan Pelastajanasi!

      Ota Jeesus vastaan niin sinäkin pääset mukaan ihaniin Karitsan Häihin kun pasuunan ääni kuuluu kaikessa maailmassa, jonka vain ylöstemmattavat viisaat neitsyet kuulevat.

      Ainakin niin olen oppinut. Mutta ehkä tyhmätkin neitsyet kuulevat sen, mutta mukaanhan he (me) eivät pääse.

      Suluissa me kun en tiedä olenko viisas vai dorka neitsyeksi. Mutta asia selviää kyllä. Jos oon dorka niin tulette sen kyllä kuulemaan. Mutta jos olenkin viisas niin ette kuule minusta pihaustakaan enää sen jälkeen maan päällä n 3,5 . hieman alle 7v aikana. Mutta I WILL BE BACK WITH JESUS AND HIS SAINTS.....

      Tiukka Poju

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe