Danielin kirjassa sanotaan että tuhotaan voideltu, pyhäkön hävitys, tulva ja sota.
Mitä nämä tarkoittavat?
Miten tämä profetia liittyy adventisteihin?
"Ja kuudenkymmenen kahden vuosiviikon mentyä tuhotaan voideltu, eikä häneltä jää ketään. Ja kaupungin ja pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki, mutta hän itse saa loppunsa tulvassa. Ja loppuun asti on oleva sota: hävitys on säädetty."
Danielin profetia hävitetystä pyhäköstä
Anonyymi
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Eräs pastori kehui että adventistit tuntevat parhaiden Danielin ja Ilmestyskirjan.
- Anonyymi
Paremmin he niitä ymmärtävät kuin suurin osa muista kristityistä.
- Anonyymi
Danielin profetia liittyy Jeesukseen.
- Anonyymi
Danielin profetia liittyy Ellen Whiteen.
- Anonyymi
Tärkeimpiä ovat Ellen G. Whiten profetiat.
- Anonyymi
Ellen White samaistetaan adventismikultissa Raamatun profeettoihin.
- Anonyymi
Adventismille sielunsa myynyt pastori kehui että adventistit tuntevat parhaiden Danielin ja Ilmestyskirjan.
- Anonyymi
Sisaremme Ellen White on lopunajan suurin profeetta valehtelee pastorisi ylpeästi ja sujuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1756471- 1481784
- 1131558
- 511300
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46982Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢37938Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97901Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5849Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan235804- 41799