Danielin kirjassa sanotaan että tuhotaan voideltu, pyhäkön hävitys, tulva ja sota.
Mitä nämä tarkoittavat?
Miten tämä profetia liittyy adventisteihin?
"Ja kuudenkymmenen kahden vuosiviikon mentyä tuhotaan voideltu, eikä häneltä jää ketään. Ja kaupungin ja pyhäkön hävittää hyökkäävän ruhtinaan väki, mutta hän itse saa loppunsa tulvassa. Ja loppuun asti on oleva sota: hävitys on säädetty."
Danielin profetia hävitetystä pyhäköstä
Anonyymi
10
53
Vastaukset
- Anonyymi
Eräs pastori kehui että adventistit tuntevat parhaiden Danielin ja Ilmestyskirjan.
- Anonyymi
Paremmin he niitä ymmärtävät kuin suurin osa muista kristityistä.
- Anonyymi
Danielin profetia liittyy Jeesukseen.
- Anonyymi
Danielin profetia liittyy Ellen Whiteen.
- Anonyymi
Tärkeimpiä ovat Ellen G. Whiten profetiat.
- Anonyymi
Ellen White samaistetaan adventismikultissa Raamatun profeettoihin.
- Anonyymi
Adventismille sielunsa myynyt pastori kehui että adventistit tuntevat parhaiden Danielin ja Ilmestyskirjan.
- Anonyymi
Sisaremme Ellen White on lopunajan suurin profeetta valehtelee pastorisi ylpeästi ja sujuvasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127