Olen kuullut että tarvii fotoneita että voi nähdä jotain, mutta tämä ei todellakaan ole ainoa tapa nähdä. Ihminen voi nähdä myös silmät kiinni, vai etkö muka usko?
Meinaan unissa sitten voi nähdä asioita ja valoa vaikka silmäluomet peittää silmät? Onko aivojen sisällä fotoneita? Sähköstähän ainakin tulee valoa, ja sähkömagnetismia on joka paikassa, myös aivojen sisällä.
Silmät eivät ole ainoa tapa nähdä - Miten voi nähdä asioita silmät peitettynä?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ilman silmiä voi siis nähdä.
- Anonyymi
Voiko siis ilman korvia kuulla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voiko siis ilman korvia kuulla?
Kyllä voi. Esimerkiksi omatunnon äänen kuulemiseen ei tarvita kuuloaistia. Sielunvihollisen kuiskuttelunkin kuulee hyvin ilman kuuloaistia.
- Anonyymi
Voisiko saman faktan takia olla myös tietoisuus ilman aivoja?
- Anonyymi
Mitä järkeä kysyä samaa eri palstoilla? Tämä alkoi 26.9.2021 fysiikkapalstalla ja sait siellä jo vastauksesi.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/17129973/miten-voi-nahda-asioita-silmat-peitettyna- Anonyymi
Hmmmm. sinä siis näet.
- Anonyymi
Sokia on sokia vaikka voissa paistaisi.
- Anonyymi
"Onko aivojen sisällä fotoneita? "
Sinun kaltaistesi valopäitten pään sisällä tuskin muuta onkaan kuin fotoneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087