Miksi tästä rekkarista yhtäkkiä on noussut haloo? Siksikö koska Suomi yhä Ruotsin vallan alaisuudessa? Entäs FUK, ASS, DIE, GAY, GFE ym. ym rekkarit? Miksei niihin puututa?
KUK rekkarit
20
1028
Vastaukset
- Anonyymi
Vaikka puhun ruotsia sujuvasti ja tiedän hyvin mitä KUK (=kulli) tarkoittaa, en auton rekkarissa kyllä kiinnitä siihen mitään huomiota tai yhdistä kulliin.
- Anonyymi
Omassa Toyotassa rekkarina KUK-25 merkiksi siitä etten tarvi autoa, kuten saksalaispremiumia, jatkeeksi. Näillä varusteilla ajaa itsevarmasti Toyotalla.
- Anonyymi
Suomessa kaksi virallista kieltä, ehkä tulee siitä tämä haloo.
- Anonyymi
sehän johtuu vain siitä että iltalehti, joka koettaa epätoivoisesti repiä "uutisia" aiheesta kuin aiheesta, tarttui tuohon ja teki asiasta uutisen
jos tuota ei olisi tehty, kukaan ei olisi kiinnittänyt asiaan mitään huomiota - Anonyymi
En ole noita muita edes nähnyt. Ei tuo KUK tunnu pahalta.
- Anonyymi
Sehän tuntuu oikein hyvältä 😍
- Anonyymi
Että Ruotsin vallan alla? Hyvin sä vedät eloapina.
- Anonyymi
Noihan on sopivat pappa betalar bemareihin! Kuski kuk otsassa, ja auto toimii jatkeena.
Jouset rälläkällä poikki ja ikkunat tervealla mustiksi. Ja poikittain ja varoen ajelua tasaisella tielläkin. Auta armias kun tulee ensilumi, pahin painajainen kun auto jää jumiin alustastaan keskelle tietä pienen lumipallon takia. Siinäpä jonnella miettimistä. - Anonyymi
Lähinnä suomeksi tulee mieleen kuka tai kauempaa esim Kukkonen.
- Anonyymi
Mind. Tai kind. May be. https://m.youtube.com/watch?v=O0hPAhE4C8U
Nyt my mind. 4 your kind. Ever hint. - Anonyymi
Tuota minäkin ihmettelin, en edes tiennyt mitä tarkoittaa, mutta ei haittaa vähääkään vaikka olisi aloituksen kaltaisia kaikkien tuntemia englanniksi, miksi ruotsinkieli olisi poikkeus. Viroksi v-ttu on kurat :) Ainakin käännösohjelman mukaan.
- Anonyymi
Ruotsin vallan alaisuudessa? Hyvin sä vedät!
- Anonyymi
Tuossa yhden Q7 Audin perässä ajelin jolle tuo kilpi kävisi hyvin.
- Anonyymi
Mulla on kolme autoa, niiden rekkarit: KNU-xxx LLA-xxx KUK-xxx.
- Anonyymi
Ei kannata kilpiä hävittää vaan asentaa ne Valtion autoihin niihin käy hyvin esim
Ökykalliiseen Panssarimersuun - Anonyymi
nää KUK kilvet vois laittaa poliisin maijojen rekkariksi :D sopis ihan mainiosti.. eikös ne oo vähä sinne päin ne pojat!
- Anonyymi
Olihan poliisilla aikana se LUU-5 jossakin Lapin läänissä.
- Anonyymi
Paljon pahempi olisi vaikkapa KOK tai FEM, minulla oli joskus SAK, ei haitannut.
- Anonyymi
Meijän perhe osti joskus syksyllä 2021 auton jonka rekkari on KUK, rekkarin ”nimeksi” laitettiin siis vahingossa KUK. Minä joka olen ruotsinkielisessä koulussa ja kaikki luokkakaverini tajuaa mitä KUK tarkoittaa ja he nauravat sille niin haluaisin vaihtaa rekkarin… mutta iskäni ei halua😅😅
- Anonyymi
Automobiilini rekisterikilvet ovat HH-88. Olen ajatellut tehdä sillä ensi kesänä Saksan-Itävallan lomamatkan, vaan en oikein tiedä, uskallanko.
Onko jollakulla kokemuksia asiasta?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094266
- 783486
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?813321Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243229Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223212- 722906
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452790Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim632777Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852559- 82405